BIZIDAY: Joi, 25 iunie 2015

Comentarii prin facebook

59 răspunsuri la BIZIDAY: Joi, 25 iunie 2015

  • Jilaveanu Mircea
    Septembrie 14, 2015 la ora 12:56

    NISTE PARERI:
    1.Cele 3000000 de romani sunt in Spania,Italia,Germania,Anglia,si muncesc la cules capsuni si alte produse, la constructii,in localuri,ETC,ETC.NU le-a dat nimeni ajutoare,sunt angajati.Dece nu se procedeaza si cu imigrantii asa? ca sunt tineri apti de munca.Pe cei batrani sau femeile singure cu copii foarte mici sa-i ia bisericile si sa-i intretina(ca asa scrie si in BIBLIE).Pe cei care nu vor sa munceasca sa-i trimita inapoi asa cum a facut Franta cu Romii,cand le-a dat niste bani,ia suit in avioane si i-a trimis inapoi in Romania.SOLUTII CORECTE SUNT,DAR TREBUIE GANDIT LOGIC<CA ALTFEL APARE CA ROMANII SUNT DISCRIMINATI de tarile bogate.
    2.Cei 12 apostoli,cu haine simple pe ei,au reusit sa converteasca la crestinism milioane de oameni,dece milioane de preoti crestini nu sunt in stare sa-i converteasca la crestinism pe musulmanii din Europa?Trebuie meditat si asupra acestui lucru.
    3.Ori cum,conducatorii tuturor tarilor lumii trebuie sa gaseasca solutii(impreuna)ca sa se renunte la conflicte si ca toata populatia globului sa traiasca DECENT.

    Sa dea DUMNEZEU sa ne vina mintea la cap tuturor.

    Răspunde
     
    1. Stelian F
      Septembrie 14, 2015 la ora 14:59

      „Pe cei batrani sau femeile singure cu copii foarte mici sa-i ia bisericile si sa-i intretina(ca asa scrie si in BIBLIE)”
      Unde scrie asa ceva in Biblie?

      Răspunde
       
  • Jilaveanu Mircea
    Septembrie 8, 2015 la ora 11:43

    D-le Moise Guran,
    Inteleg ca, conducatorii nostri,nu au ca prioritate situatia pensionarilor SIMPLI,dar poate ca dumneavoastra mai puteti trage un semnal de alarma PUBLIC,in sensul ca sa le aduceti aminte(GUVERNANTILOR)ca ,deoarece curtea constitutionala nu a fost de acord cu Basescu,ca sa reduca pensiile cu 15%,atunci fostul presedinte le-a impozitat cu 16%.
    Domnul prim ministru Ponta si doamna ministru Rovana Plumb,au tot spus la TV ca au readus la normal taierilr facute de Basescu,dar impozitul pe pensii au uitat sa-l anuleze.Cum ramane cu adevarul si dreptatea?

    Răspunde
     
  • Jilaveanu Mircea
    August 23, 2015 la ora 10:08

    Din curiozitate intreb:
    In copilarie am citit (POVESTEA FARA SFARSIT)
    Acum,in Romania,sunt realitati fara sfarsit
    1.Dece se lucreaza fara sfarsit la canalul Bucuresti Dunare?
    2.Dece restitutia in integrum este fara sfarsit?
    3.Am auzit la TV ca actorul Arsinel cere (dupa 26 de ani)certificat de revolutionar.Alta poveste fara sfarsit?
    4.Desi DNAul se lupta din rasputeri(vad la TV)bugetarii sefi LA TOATE NIVELURILE CONTINUA SA….Este tot o poveste fara sfarsit?
    TOTUSI,NOI CAND NE APUCAM DE LUCRU,sau asta este tot o poveste fara sfarsit?

    Răspunde
     
  • Jilaveanu Mircea
    August 14, 2015 la ora 13:42

    DECE?SI DAIA!
    Aceste doua cuvinte stau pe buzele multor romani.Unii intreaba dece iar cei care ar trebui sa raspunda si sa RASPUNDA,dau un invariabil raspuns:DAIA.
    Optimist cum sunt, mai intreb:CARE ESTE ROLUL ARHITECTILOR URBANISTI din tara noastra?
    Concret:In Brasov pe superbul bulevard VICTORIA(pe stanga mergand spre gara),era o cladire foarte importanta a CFR care nu se putea demola sau redusa partial.Dupa revolutia din 1989 cladirea a fost dezafectata.Dupa 25 de ani(CINEVA)a pus mana pe ea si a facut un hotel,tot ocupand jumatate din trotuar,ramanad stricata alinierea bulevardului VICTORIA.
    REPET INTREBAREA:Care este rolul arhitectului urbanist privind aspectul MUNICIPIULUI?
    Daca totusi se va da un raspuns,cred ca raspunsul va fi:DA CE VA INTERESEAZA PE VOI CETATENII DE rand.

    Răspunde
     
  • Jilaveanu Mirceag
    August 12, 2015 la ora 18:28

    INTREBARE:
    DECE PILOTUL SI PLANORUL NU SUNT CAUTATI PRIN SATELIT?Acum 50 de ani ne laudam ca din satelit se poate gasi si un cartus la 20 de metri sub pamant.Speram ca de atunci satelitii au mai evoluat

    Răspunde
     
    1. Stelian F
      August 12, 2015 la ora 20:31

      Cred ca din cauza faptului ca nu avem sateliti. N-a investit nici un guvern roman in sateliti.

      Răspunde
       
  • Jilaveanu Mircea
    August 3, 2015 la ora 13:05

    Ma bucur ca oamenii(ROMANII)au cunostinte multiple despre problemele internationale si isi dau cu parerea,DAR mai bine ne-am uita la noi in tara si la cei care ne conduc si iau hotararile(bune rele).Oare combinatele,petrolul,benzinariile ETC,au plecat ele de nebune la Rusi?Nu lea DAT CINEVA? poate ca de pe urma lor tara are venituri fantastice,poti sa stii.SAU asa cum se stie,TVRurile au venituri foarte mari(din taxarea tuturor cetatenilor care platesc curent electric plus de la buget plus din reclame la niste programe modeste,pe langa faptul ca foarte multi romani platesc si la societatile de cablu TV?Colac peste pUPAZA,l-am auzit la radio pe presedintele TVR ca are multi directori care nu prea fac nimic dar ni-i poate da afara deoarece nu-l lasa legea?OARE DECE? …….PAI DAIA!
    Trebuie sa fim fericiti cand vedem la TVR ca toti demnitarii se jura cu mana pe biblie ca vor face doar ce este bine pentru INTREAGA TARA.

    Răspunde
     
  • Jilaveanu Mircea
    August 1, 2015 la ora 09:40

    Problema salariilor DEMNITARILOR
    Inteleg ca printre credinciosi se afla si demnitarii care fac legi si le aplica(ii vad jurand cu mana pe biblie ca vor servi tara si poporul).
    Pai atunci,dece nu aplica (PROPORTIONAL)toate drepturile si obligatiile de la SUEDEZI sau NORVEGIENI sau OLANDEZI,de la presedinte pana la ultimul cetatean,precum si comportamentul demnitarilor lor?
    Toate cresc:salarii,pensiile demnitarilor,alocatii,PRETURILE,doar impozitul pe pensiile de pana la 10000 lei ramane neatins,desi se tot spune ca s-au indreptat toate relele din 2010.Dece preasfintiasa DANIEL nu intervine pentru pensionari?

    Răspunde
     
  • Octavian - de ce "HASH END EM"?
    Iulie 22, 2015 la ora 13:54

    Profit de ocazie sa reclam o aberatie in ceea ce priveste pronuntia denumirii H&M. In engleza se pronunta „eici end em”. In romana ar veni „hash si me”. In limba tarii de unde vine brandul ar fi ceva gen „ho en em”.
    De unde s-o fi impamantenit la noi o asemenea aberatie cum e „hash end em” chiar pana la nivel de promovare publica? Adica asa am auzit in toate clipurile de promovare ale magazinelor.
    Daca cineva are o explicatie plauzibila care mie mi-a scapat sa ma lumineze si pe mine!

    Răspunde
     
    1. Stelian F
      August 12, 2015 la ora 20:46

      Am eu o explicatie simpla. In limba romana se pronunta si „em” si „me” si „mî”.
      Alfabetul limbii române este totalitatea literelor folosite pentru scrierea limbii române. În prezent conține 31 de litere și folosește cele 26 de caractere ale alfabetului latin la care se adaugă o serie de 5 caractere suplimentare formate prin aplicarea de semne diacritice:

      Literă Nume
      A, a a
      Ă, ă ă
      Â, â î / î din a
      B, b be / bî
      C, c ce / cî
      D, d de / dî
      E, e e
      F, f ef / fe / fî
      G, g ge / ghe / gî
      H, h haș / ha / hî
      I, i i
      Literă Nume
      Î, î î / î din i
      J, j je / jî
      K, k ca / capa
      L, l el / le / lî
      M, m em / me / mî
      N, n en / ne / nî
      O, o o
      P, p pe / pî
      Q, q kü / chiu
      R, r er / re / rî
      S, s es / se / sî
      Literă Nume
      Ș, ș șe / șî
      T, t te / tî
      Ț, ț țe / țî
      U, u u
      V, v ve / vî
      W, w dublu ve / dublu vî
      X, x ics
      Y, y igrec / i grec
      Z, z ze / zet / zed / zî

      Răspunde
       
  • Mihai
    Iulie 5, 2015 la ora 15:17

    Ziua buna! Domnilor,toti cei care asezati Rusia de o parte sau alta,in diferite Europe unite sau nu,uitati sau nu cunoasteti un lucru-felul lor de a fi. Mai precis,dincolo de scriitorii,balerinele,arta si tot ceea ce mai vreti dvs,rusii sint un popor destul de redus,salbatic si ca orice salbatici,actioneaza si inteleg doar de forta(noi avem jucarii mai multe,noi sintem mai tari!).Urmariti-le istoria recenta.Iar faptul ca acum au multe jucarii se datoreaza tot Europei care le-au pompat sute de miliarde anual pe gaze si titei,bani pe care la rindul lor ei i-au bagat in jucarii! Cind Base behaia acu 9-10 ani ca Europa trebuie sa-si diversifice resursele de energie si sa nu ramina doar la mina rusilor,nu-l baga nimeni in seama.Acum Europa sta cu frica ca la orice inghet rusii inchid robinetul si se apuca sa caute gaze de sist si alte chestii pe la noi si pe aiurea.Bine,asta nu-i neaparat rau,asa poate se descopera noi surse de energie!Iar pe greci nu-i plingeti,a sosit doar nota de plata-cind de zeci de ani cheltui mai mult decit produci si ai politicieni(aviz,romini!!!)care arunca cu bani imprumutati in pensionari si bugetari(al 13-lea si al 14-lea salariu,a 13-ea pensie,samd,nu tva,nu nimic!).Stiu si eu si stim cu totii,de la bun la rau e greu sa te obisnuiesti,dar o vor face si pe asta,iar raul lor e mult mai bun decit raul nostru! Toate bune

    Răspunde
     
  • trydent
    Iulie 5, 2015 la ora 04:33

    bancile Grecesti i-si vor recupera datoriile de incasat (creantele),
    daca am datorii la BancPost banca imi va cere inchiderea creditululi si ma v-a executa silit.
    atentie toti romanii care au luat imprumuturi de la bancile Grecesti vor avea surprize
    termen de ramursare sau executie silita

    Răspunde
     
  • Constantin
    Iulie 3, 2015 la ora 09:20

    Din interes si lipsa de alte subiecte, tot mai des se pune in presa intrebarea cat de departe ar putea merge Grecia in indepartarea de structurile euroatlantice, sau altfel spus, cat de iresponsabili pot fi politicienii sai. Opinia mea este ca eventuala iesire din NATO ar slabi flancul sudic al aliantei si, privind pe termen lung, apropierea de Rusia, ori China a Greciei ar crea dezechilibre de securitate la nivel european (cel putin). Dar, nu, nu acest gen de speculatie inspaimanta presa, ci situatia Greciei readuce in actualitate opiniile ca Romania nu ar trebui sa adopte niciodata moneda euro (ori, cel putin nu intr-un orizont de timp previzibil) pentru ca ar putea ajunge in postura statului elen. Parerile vin de la fostul Presedinte, pana la parerologi TV. De curand Guvernatorul BNR a spus clar, referindu-se la invatamintele desprinse din experienta Greciei, ca deciziile politice nu pot fi contrare legitatilor obiective ale economiei, in caz contrar consecintele fiind dramatice. Asadar, putem ajunge intr-o stare asemanatoare doar daca politicienii sunt corupti, rapotarea catre institutiile UE este falsa,politicile publice si fiscalitatea ineficiente samd. Adica iresponsabilitate.Eu prefer statul de drept, responsabilizarea functionarilor publici, si aplicarea legii, nu izolarea tarii pentru aparaea infractorilor.

    Răspunde
     
    1. un turist
      Iulie 3, 2015 la ora 10:33

      Constantin: Ce slabire fata de China????In prezent concernele chineze cumpara concerne Germane pe rupte,se creeaza asociatii samd.Deci daca sintem legati strins economic ce sa ne mai gindim la aparare NATO si mai…..Cred ca ati auzit sau citit ca USA prognozeaza un razboi mondial cu Rusii din cauza Krimeei si cu China din cauza ?????care va fi purtat tot in Europa.Cu globalizarea actuala toate aliantele de razboi sint depasite si numai propaganda falsa le mai tin pe picioare. In cazul Greciei cred ca deasemenea ati auzit sau citit ca toate socotelile sint indoielnice.Dupa atitea minciuni politice oare mai merita sa ne batem capul cine are dreptate sau nu.Si in cazul Romaniei care nu este cea mai industrializata din EU trebuie bine gindita si planificata adoptarea Euro€.Aici de acord cu d-voastra.

      Răspunde
       
      1. AndreiM
        Iulie 3, 2015 la ora 11:11

        D-le Un turist, Rusia a pierdut o sansa istorica. Alaturi de Germania si cu celelalte tari europene sateliti, se putea crea o europa unita care sa schimbe situatia geo-politica mondiala, cu avantaje pentru toate partile. Dar asa se intampla cand la conducere aduci un frustrat megaloman care doreste doar sa stapaneasca…Aceasta situatie ma face sa ma intreb daca nu exista oare un destin sau o soarta, prea se leaga toate intr-o directie.

        Răspunde
         
        1. un turist
          Iulie 3, 2015 la ora 12:51

          D-le AndreiM.Viziunea d-voastra este foarte clara si buna dar credeti ca USA ar fi fost vreodata de acord cu aceasta miscare????Sa ne punem intrebarea:Oare Rusii au trimis vase de razboi la coasta Floridei sai Miami sau invers?? Sint atitea care nu le intelegem noi. Pot sa va inteleg aversiunea asupra Rusiei care se trage dinainte de 1990 (nici eu nu sint admiratorul lor)dar sa vedem si adevarul.Oare de ce ne facem prieteni cu CUBA????Nu este o miscare de pion ci un sah la adversar……500miliarde $ pentru inarmare in comparatie cu 70miliarde $ este o diferenta si se vorbeste de destabilizare, care destabilizare si din partea cui??.

          Răspunde
           
          1. AndreiM
            Iulie 3, 2015 la ora 14:39

            Aceasata ar fi fost frumusetea jocului, SUA nu ar fi avut altceva de facut decat sa accepte. Cred ca acest lucru ar trebui sa il doreasca cei care sunt impotriva SUA, o Rusie reformata (sa nu uitam ce nationalitate avea cea care a creat RUsia moderna) si o europa unita cu ea parte integranta. Altfel sunt dorinte fara sens.

             
        2. Constantin
          Iulie 5, 2015 la ora 12:44

          „se putea crea o Europa unita..”_Probabil se va intampla peste cateva decenii, cand Rusia se va reforma; Putin nu este vesnic, iar sistemul politic autoritar pe care il administreaza are adversari tot mai puternici.

          Răspunde
           
      2. Constantin
        Iulie 5, 2015 la ora 12:39

        „concernele chineze cumpara concerne Germane…”_…Care raman concerne germane, cu capital chinez, se supun legilor germane (europene) si ofera locuri de munca cetatenilor germani. Exista, desigur, sectoare economice, ori unitati de productie de importanta strategica, in cazul carora investitiilor straine statul gazda le acorda o atentie sporita (asa cum, spre exemplu, Romania nu a facut in cazul Combinatului de oteluri speciale de la Targoviste, ajuns pe mana rusilor).

        Răspunde
         
    2. SANDU
      Iulie 3, 2015 la ora 23:50

      Sunteti cam dramatic cu flancul aliantei, de fapt chiar nostim. Dar mai intii (referitor la alt comentariu), legat de Colentina: pe acolo am petrecut Craciunul la care am cunoscut-o pe nevasta mea si aveti dreptate „rusii nu sunt prosti” si cred ca nici grecii nu vor fi pentru ca vor accepta sa devina distribuitorul de gaze naturale rusesti in Europa.
      Si acuma la spaima presei. Asa cum doctorii dau vina pe cancer, dvs. o tineti cu coruptia. Dar la cancer treaba pare a fi clara – cancerul este fatal din doua motive: omul se imbolnaveste si doctorul nu stie ce sa faca. La coruptie, dein punctul dvs. de vedere, vinovat este doar coruptul, pentru ca altfel este imposibil sa nu amintiti si de corupator: CE, FMI, si alti buni „pretini” occidentali. Despre „claritatea” lui Isarescu … chiar, de cind ati trecut de partea lui? „izolarea tarii pentru aparaea infractorilor” este cam pompos dar cu „aplicarea legii” nu mi-e clar: „responsabilizarea functionarilor publici” romani sau si cei straini?

      Răspunde
       
  • dan
    Iunie 28, 2015 la ora 08:57

    am revenit cu raspunsul la taierea valorica la tva de la 24% la 19% din ianuarie 2016.trebuie informata lumea ca nu actualul guvern vrea acest lucru,nu sunt capabili ei de asa ceva ci marii creditori fmi si banca europeana o cer.nivelul social a scazut enorm si se tem ca romania nu le v-a putea platii datoriile si dobanzile enorme lor.au deschis o usa de oxigen deoarece multe din firme sunt in colaps, munca romanilor afara este in declin, salariile sunt blocate-nu se mai majoreaza.cine greseste aici?romania ca tace si nu spune nimic sau prietenii nostrii din grecia care au curaj sa-i infrunte pe creditori care ii sufoca cu taxe enorme?ministrul de finante al romaniei a fost chemat la discutiile cu greci dar nu a fost bagat in seama de jmecherii care domina europa.ne-au pus in st-by pe noi,bulgarii si sarbii adica : voi stati acolo ca nu aveti nimic de spus.pana la urma comunitatea europeana este impartita in doua : beneficiarii si platitorii.

    Răspunde
     
    1. un turist
      Iunie 28, 2015 la ora 20:13

      @Dan: Fara nici un comentariu in plus aveti dreptate.Germania are de recuperat cca. 70 Miliarde € de la Greci si cine o sa le plateasca????Nici FMI nici EZB ci noi toti cei care platim impozite. Cred ca nu va fi chiar atit de catastrofal precum se vorbeste. Sa reduca EU costurile pentru inarmare cu 0,5% si va fi bine dar??????vin Rusii iarasi o pacaleala.

      Răspunde
       
  • dan
    Iunie 28, 2015 la ora 08:44

    buna ziua moise.multa lume nu stie ce se intampla de fapt in zona euro si cu grecia.de ce vrea grecia si poporul grec sa nu renunte la salariile si pensiile actuale.ce se intampla in romania si de ce guvernul a redus tva-ul la alimente si urmeaza apoi sa-l faca de la 24% la 19% in ianuarie 2016.aceste intrebari au venit ca drept raspuns de la un prieten din austria bine informat si in domeniu.sa le luam pe rand.grecia-nu mai vrea creditori cum sunt fmi si banca europeana.sunt suparati pe fmi ca le-a dat 1.58 mil euro iar acum acestia cer 1.8 mil euro. cu ce i-a ajutat aceasta banca? sunt suparati pe europa deoarece ei nu doresc sa fie doar sclavi si platitori de dobanzi.ei fac parte din comunitatea europeana unde toata lumea tr sa aibe aceleasi drepturi.familiile grecilor doresc o viata decenta nu una de austeritate plina de nevoi asa cum cer fmi si banca europeana.vor drepturi egale cum au nemtii,olandezii sau francezii.de multe ori s-a aratat spre romania cu degetul ca exemplu de supunere ca inghite toate mizeriile de la banci,tace si executa ce spun acestea.nu vor sa ajunga ca romanii un popor care nu are nimic de facut decat sa plateasca datorii marilor banci fara ca nimeni sa le i-a apararea.despre taierea tva-ului:nu guvernul a dorit acest lucru ci marii creditori ai romaniei.s-a gresit voit in discutii ca actualul guvern poarta acest merit.de 24 de luni se fac studii de piata – bancile au hotarat acest lucru – a fost necesar altfel nu mai puteam platii dobanzile.

    Răspunde
     
    1. Stelian F
      Iunie 28, 2015 la ora 08:57

      Deci in cateva cuvinte, grecii vor ca sa nu mai plateasca bobanzi dar bani sa le dea creditorii in continuare. Si daca s-ar putea sa nu-i mai ramburseze deloc ar fi si mai fericiti.
      Pai si eu as vrea sa am o asa relatie cu banca. Dar daca nu e tata propietarul bancii, asa ceva este imposibil.

      Răspunde
       
  • un turist
    Iunie 27, 2015 la ora 21:43

    Cred ca i-mi pot permite o intrebare.Daca Grecii nu sint de acord cu FMI inseamna ca au si mult curaj,ce se vade si in Romania(doar a crescut economia dupa refuzul conditiilor FMI)credeti cu adevarat ca Grecia se va pierde de pe glob?????.Grecilor l-i se pune cutitul la git si unde va ajunge cind va fi cu totul de acord cu creditorii??????Oare nu si Ceausescu a fost pus la zid de a trebuit sa plateasca datoriile si a infometat poporul??????Cum spui Moise ai dreptate ca orientarea de dreapta in EU este vizibila-Vezi Franta Belgia Olanda-etc.
    -Averile celor bogati peste noapte ar trebui sa fie verificate mai devreme dar ce sa-i faci si acest cod fiscal va avea gaurile lui si se vor inmulti pentru apararea lor.
    -Dobinzile sint si ele putin mari in Romania si sa nu se plinga bancile de profit.
    -Moise tie si echipei tale o vacanta placuta odihnitoare si in acelasi timp fructuoasa!!!!!!

    Răspunde
     
    1. Stelian F
      Iunie 27, 2015 la ora 22:12

      Nu l-a fortat nimeni pe Ceausescu sa plateasca datoriile.
      E clar ca Grecia si recii tot acolo vor fi mereu, nu se vor „pierde”. Isi vor pierde numai confortul traiului pe credite nerambursate. Vor trebui sa munceasca si sa plateasca taxe mari daca vor dori sa aibe pensii si salarii la stat in continuare, daca vor univestitati cat mai ieftine sau gratuite, daca vor sistem de sanatate, …

      Răspunde
       
      1. Stelian F
        Iunie 27, 2015 la ora 22:13

        Adica exact ce le cereau creditorii.

        Răspunde
         
      2. 123
        Iunie 30, 2015 la ora 17:21

        Moise, o sa-l chem pe @BauBau sa te cenzureze…
        Domnu StelianF, afirmati in cunostinta de cauza sau este numai afirmatie ca Ceausescu nu a fost obligat? Cunoasteti cumva si clauzele?
        Referitor la comentariul lui @dan, aproape sigur ca nu ati vrut sa-l intelegeti.

        Răspunde
         
  • Stelian F
    Iunie 27, 2015 la ora 19:43

    Ai avut dreptate Moise. Nu s-au inteles cu Grecii. Nici nu era de inteles cand aia faceau misto la intalnirile astea. Te astept pe blog cu informatii 🙂

    Răspunde
     
  • Goldmund
    Iunie 27, 2015 la ora 11:19

    Well, sunt convins ca exista o populatie numeroasa care nu crede ca exista tari necorupte, sau cu o coruptie incomparabila mai mica decat in Romania. „Toti fura, toti sunt la fel, ce mi-e Rusia sau USA!” – asta e cand nu exista
    1- informatie
    2-instruire
    3-discernamant
    4-simt al dreptatii
    5-etc.
    Sunt convins ca in Coreea de Nord majoritatea chiar crede ca USA si Coreea de Sud vor sa-i „inghita”, sa-i „haleasca”(asta e expresia cea mai folosita de copiii din gradinite si chiar de adultii din Coreea de Nord)

    Felicitati domnului Moise Guran pentru combaterea coruptiei, pentru atragerea atentiei la ce se intampla in Parlament(schimbarea legilor „pe ascuns” in favoarea lor!)

    Concediu placut la toti!

    Răspunde
     
  • speranta R
    Iunie 26, 2015 la ora 21:41

    Multumim,pentru tot!
    Vacanta placuta si LA MULTI ANI pentru
    8 Iulie,cand si eu voi fi in vacanta,
    fara curent electric.

    Răspunde
     
  • George
    Iunie 26, 2015 la ora 15:16

    Treaba foarte buna, ca de obicei, domnule Moise! Felicitari dumneavoastra si echipei cu care lucrati si va multumim pentru informatiile care ni le prezentati si pentru interesul de care dati dovada in ceea ce faceti. O vacanta placuta si va asteptam in Septembrie :).

    Răspunde
     
  • CRISTI
    Iunie 26, 2015 la ora 14:06

    Domnule Guran, poate data viitoare ne spuneti de ce considerati Syriza un partid extremist atunci cand nu este de acord cu EU sa taie din pensiiile grecilor”. Chiar asa ati afirmat.

    Sunt convins ca stiti faptul ca Europa este corupta la nivel foarte inalt, precum USA. Bancile, companiile transnationale si un mic grup de elite manipuleaza si conduc lumea dupa bunul lor plac. Tot ce se opune „establishment”-ului este considerat „extremist”.

    Răspunde
     
    1. Goldmund
      Iunie 26, 2015 la ora 19:13

      Cristi,
      hai baiatule ca nu mai e asa de greu ca pe timpuri, cand doar pe la Europa Libera te mai puteai documenta obiectiv. Acum te duci in internet si gata:
      http://www.mediafax.ro/externe/topul-celor-mai-corupte-tari-din-lume-in-2014-ce-loc-ocup-romania-13697470

      si vei vedea, contrar parerilor tale si a multor socialisti din Romania ca tocmai tarile din UE(plus Elvetia si Norvegia, sic!) sunt cele mai Necorupte tari din lume. Din 200 de tari, USA e pe locul 17, Franta pe locul 26, etc. si acum, hop! uita-te unde e Rusia! Hai baieti ca nu e greu cu propaganda gen dragnea, srs si uleiul. Ce greu e acum sa mai faceti propaganda socialista!

      Răspunde
       
      1. Stelian F
        Iunie 26, 2015 la ora 20:19

        Pai n-ati inteles. Tot bancile si cativa puternici ai zilei fac si aceste statistici. Ce usor credeati ca ne pacaliti.
        Glumesc. Bine-nteles ca aveti dreptate. Sigur ca nimic si nimeni nu e perfect. Dar putem face comparatie intre a fi sub tutela rusa, sau sub una europeana-americana. Eu vrau cu Europa. De fapt vestul Europei locuiesc de ceva vreme, cam de cand s-a putut face legal acest lucru. Dar sa emigrez la rusi niciodata nu mi-a trecut prin cap. De fapt era si un banc pe vremea comunismului cand pe un roman il inchisese la nebuni pentru ca fusese prins ca vroia sa treaca fraudulos granita, iar directorul foarte mirat intreba autoritatile de ce nu l-au bagat la puscarie. Raspunsul era ceva de henul: „pentru ca a incercat sa treaca la rusi.”

        Răspunde
         
        1. Stelian F
          Iunie 26, 2015 la ora 20:26

          Enervante telefoanele astea. Scriu numai in craci. Si de verificat iar nu e usor, ia mai mult timp decat scrisul. Cred ca-l fac cadou 🙂

          Răspunde
           
      2. corneliu apostol
        Iunie 26, 2015 la ora 21:16

        cum se masoara coruptia?
        in numar de delicventi prezumati (sau judecati) ori in dolari tzepuiti?
        pt ca la dolari noi suntem mici copii fata de mai marii nostrii occidentali!

        Răspunde
         
        1. Stelian F
          Iunie 27, 2015 la ora 08:39

          Corect ar fi, si cred ca asa se face, sa se ia in calcul numarul de persoane corupte din aparatul de stat. Daca s-ar lua suma furata nu ar fi prea corect caci s-ar putea ca o persoana sa reuseasca sa fure de la stat 1000 de miliarde, sa fie prinsa si banii recuperati, dar va apare cu un singur corupt pe primele locuri in acest top.

          Răspunde
           
          1. corneliu apostol
            Iunie 27, 2015 la ora 16:34

            probabil ca ar trebui un sistem ponderat care sa contina si sumele si numarul de corupti (poate si rangul, dar deja devine foarte subiectiv/relativ)
            asa 10 mii de gainari, cum e portarul de la spital sau invatatoarea care primeste bomboane si flori sau aia cu casele de marcat… (coruptie de dna) nu este semnificativ (asta nu e nici mica coruptie ci microcoruptie prin comparatie cu bancile scotiene sau elvetiene)

             
  • Flaviu
    Iunie 26, 2015 la ora 13:40

    Felicitari Moise, felicitari Biziday! O emisune foarte buna, educativa…multumim si va astept la toamna cu un sezon cel putin la fel de bun.
    Vacanta placuta!

    Răspunde
     
  • Andrei
    Iunie 26, 2015 la ora 13:05

    „Daca isi is Isarescu concediu 2 saptamani” – Probabil ca va trebui sa isi ia ca tre facut mustul…

    Răspunde
     
  • Kristina
    Iunie 26, 2015 la ora 10:03

    „Nu subestimati punctul la care o națiune poate ajunge,atunci când este umilita”(Alexis Tsipras)
    Departe de a îmbrățișa extremismul , sa nu uitam ca EI GRECII au inventat democratia,gastronomia si …,MULTE alte lucruri benefice evolutiei umane .
    speram
    sa auzim numai de bine si
    va revedem in toamna tot pe tvr1.

    Răspunde
     
    1. Kristina
      Iunie 26, 2015 la ora 11:51

      …si filosofia…tot de la greci vine.
      *am uitat sa va transmit
      VACANTA PLACUTA,intregii echipe BIZIDAY

      Răspunde
       
    2. corneliu apostol
      Iunie 26, 2015 la ora 21:21

      eu sunt mai nou pe aici, care este – in scenariul cel mai optimist – numarul de ani estimat, in care grecia va achita cele 400 de miliarde (are si cca 80 ale bancilor private, catre BCE) – pt ca de cele 100 miliarde sterse acum 4 ani nu mnai intreb!

      Răspunde
       
      1. Constantin
        Iunie 27, 2015 la ora 21:28

        Cu adevarat noua este situatia in care se afla Grecia. Referendumul amana luarea unei decizii din partea creditorilor (desi s-au declarat intransigenti). Este un moment inedit pentru reafirmarea spiritului democratiei in Elada. Doar ca cetatenii ar putea decide intr-un mod foarte democratic la plebiscit ca isi doresc drahma si suveranitate deplina in afara UE (de fapt nu vor fi intrebati chiar asta, dar s-ar putea ajunge la asta). Cetatenii greci urmeaza sa decida prin vot daca sunt de acord sau nu cu conditiile impuse de Comisia Europeana si de creditorii internationali. Adica, cu privire la „achitarea celor 400 de miliarde (si cca 80 ale bancilor private) catre BCE”, ei ar putea raspunde „ποτέ”. Un socialism mai democrat nici ca se putea! Ce-si face omul cu mana lui!…Problema reala este, dupa parerea mea, nu dezastrul economic si social de dupa, cu lecuirea de socialismul pe care grecii si l-au dorit, dar nu l-au avut, ci ca fara bani NU poti fi pe deplin suveran. Iar bani le ofera grecilor prietenii lor rusi. De abia de aici viitorul Greciei nu mai suna bine.

        Răspunde
         
        1. Stelian F
          Iunie 27, 2015 la ora 22:07

          Acum serios domnule Constantin, chiar ii vedeti pe rusi prostii europei? Chiar credeti ca rusii vor da bani grecilor ca sa trandaveasca mai departe? Cam de cati bani sa ia eapa rusii? 100 miliarde? 200?

          Răspunde
           
          1. Stelian F
            Iunie 27, 2015 la ora 23:26

            Ce-as mai rade sa o vad si pe asta. Pe rusi platind datoria grecilor catre creditorii europeni. Ar fi cel mai tare. 🙂

             
          2. un turist
            Iunie 28, 2015 la ora 00:08

            @StelianF: Daca rusii vor plati ratele Grecilor nu ar fi de loc de ris ci ar trebui sa ne dea de gindit,pote mai trec si altii de partea lor atunci???????Poate o sa fie tirita toata Europa intr-o mocirla mai mare decit ne putem astepta. Semne sint deja de apropiere si nu vreau sa-i enumar.

             
          3. Stelian F
            Iunie 28, 2015 la ora 00:47

            @un turist: pana la urma pe toata planeta totul se reduce numai la bani. Rusii daca ar face asa ceva, adica sa le platesca grecilor datoria de 400 de miliarde de euro catre creditorii europeni, ar face asa ceva numai daca ar scoate un profit din asta. Profit pe planeta asta inseamna bani mai multi decat cei investiti. Cam cum si cand va ganditi ca Grecia ar putea plati rusilor datoria? Pai nu mor ei de dorul independentei financiare? Ce independenta ar avea transferand datoria catre Rusia, sau catre China, sau catre oricine? Tot vor trebui sa plateasca. Dar nici o problema. Ei au deja exemplul Romaniei care a scapat de datoria externa la un moment dat. N-au decat sa aplice ce a aplicat si Ceausescu. 🙂

             
          4. 123
            Iunie 30, 2015 la ora 17:26

            @un turist, nu cred ca rusii vor plati datoria nimanui, dar cred ca nimeni nu va indrazni sa mai ceara datoria cui este cu rusii – adica se va recurge la negocieri prelungite si datornicul nu are nimic de piardut.

             
          5. Constantin
            Iulie 2, 2015 la ora 19:52

            Serios?! La mine in cartier sunt baieti care cumpara datorii. Eu locuiesc in Colentina. Credeti ca se gandesc ca toti debitorii vor veni frumos cu banutii sa-si plateasca datoriile? Nu. De la majoritatea vor sa ia masina, locuinta, ori chiar un membru al familiei. Serios, nici rusii nu sunt prosti.

             
        2. daniel
          Iulie 3, 2015 la ora 12:01

          Grecii ar face bine sa se trezeasca la realitate. Ar trebui sa se faca un referendum in toate tarile UE cu intrebarea:
          -Vreti sa creditati in continuare Grecia ?

          Ca sa vada cum e cu democratia.

          Răspunde
           
          1. Constantin
            Iulie 5, 2015 la ora 13:19

            S-ar putea ca aceasta sa fie realitatea pe care si-o doresc. Sunt foarte multi greci care nu s-au impacat niciodata cu infrangerea KKE din 1949. Pornirile revolutionare sunt de nestavilit in Elada, iar viziunile lor cu privire la democratie si revolutie nu sunt tocmai la fel cu ale noastre. Grecii tanjesc dupa experienta comunista pe care am avut-o noi. Doar ca noua ne-a fost impusa, pe cand ei au dorit-o cu ardoare.

             
    3. Constantin
      Iulie 5, 2015 la ora 13:42

      „GRECII au inventat democratia…”_Si tot ei au trecut printr-un razboi civil absurd, inceput practic inca inainte de terminarea celui de-al doilea razboi mondial si incheiat in 1949, cand au si inceput negocierile pentru aderare la NATO (1952), astfel incat sa fie mentinuta pacea interna. Nu a fost posibil, cu tot cu sprijinul acordat prin Planul Marshall, iar din 1967 o dictatura militara a mentinut pacea in Grecia pana in anul 1974. Mai agresiv, ori mai putin agresiv, KKE nu s-a impacat niciodata cu aderarea Greciei la structurile euroatlantice. Disponibilitatea cetatenilor de a se apropia emotional de formatiunile politice de stanga a mentinut o stare conflictuala permanenta intre ceea ce este rational si ceea ce doreste populatia pentru viitorul patriei.

      Răspunde
       
  • Doru
    Iunie 26, 2015 la ora 07:10

    Domnule Guran,va astept. Si daca se poate,mai putina politica si mai multa economie! Deja stim ca mediul politic face mai mult rau economiei.Deci,ECONOMIE!O vacanta asa cum va doriti,dumneavoastra,echipei si celor ce va urmaresc.Numai bine.

    Răspunde
     
  • Razvan
    Iunie 26, 2015 la ora 02:33

    Felicitari pentru un sezon interesant si vacanta placuta!

    Răspunde
     
  • Alin
    Iunie 26, 2015 la ora 00:57

    Bravo Moise si echipa! Ne auzim si ne vedem la toamna. Vacanta placuta! Hai Romania!

    Răspunde
     
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase