BIZIDAY: Joi, 1 octombrie 2015

stiri verificate
This entry was posted in ÎNREGISTRĂRI. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

10 răspunsuri la BIZIDAY: Joi, 1 octombrie 2015

  • Costin
    Octombrie 5, 2015 la ora 10:46

    Draga Moise, cand ai mentionat pierderile de anul trecut de la Tesla nu ai luat in calcul investitiile facute. Daca tot ai mentionat cifree ai putea sa iei in calcul ca Tesla este singura companie auto care a platit cu 9 ani inainte de termen imprumult de la stat din perioada crizei.

    Răspunde
     
  • Mari li
    Octombrie 2, 2015 la ora 19:23

    Acum șmecheriile din delta sunt cu dureri de cap , bărci (producție românească) luate cu fonduri europene pe proiecte pentru pescuit pentru pescari chipurile industriali dar ele in fapt sunt folosite pentru transport persoane , transport facut fara autorizație , dacă ii oprește Căpitănia pai ei au pensiune si atunci motivează ca nu e transport pe apa c-o parte componenta a unui serviciu turistic care include si cazare si masa si deci taxat cu 9%) ceea ce vreau sa spun este ca frauda este imensa imensa ca nu se face atât de multă evaziune câta frauda se face cu bani europeni . Acum navromul a facut plângere si Căpitănia a început sa facă controale dar cei care verifica fondurile europene instituțiile statului nu au verificat încă modul fraudulos in care au fost folosiți banii pentru pescari care sunt pescari doar in acte .

    Răspunde
     
  • Mari li
    Octombrie 2, 2015 la ora 19:18

    Peste toate autozatiile se Adaugă costul cu angajații si la final costul cu benzina , care pentru un transport Tulcea Crișan se ridica la 350 lei doar dus indiferent dacă in șalupa sunt unu sau 12 oameni .durata călătoriei este de exact o ora ) Si atunci eu va întreb cât sa coste acest minunat bilet de transport pe pe apa . Navromul da are bilet la 35 lei dar si navele sunt mari si extrem de vechi dar si încărcarea este aproape fara limite. Si dacă tot Ecologiștii se bat cu pumnul in piept cei care fac transport cu 70 lei sunt mai ecologici decât navromul de câteva sute de ori dacă nu mii pentru ca au motoare noi de ultima generație

    Răspunde
     
  • Mari li
    Octombrie 2, 2015 la ora 19:14

    Acum partea cu microdelta din Tulcea suna a aberatie da dar vine ca aberatie la o alta aberatie si mai mare !!! Proiectul are si bune si rele si la mijloc este vb de bani mulți mulți bani plătiți de proprietarii de pontoane si șalupe din Tulcea .
    Practic orice ambarcațiune acostata in zona faleza Tulcea plătește niște bani care nu ramân in oras ci se duc la o administrație care este prin Galați sau Brăila , orașul Tulcea nu este proprietar al falezei prin urmare nu încasează bani câteva mii de euro Per ponton Per an si cum lupta cu aceasta administrație/agenție a eșuat primăria a venit cu acest proiect care vizează mutarea pontoanelor in aceasta zona nou creată , practic toate plecările in delta sa se facă de aici si nu de pe faleza care mai are puțin si se surpa pt ca săraca nu a mai fost reabilitate , întreținută, renovată din anii 80 când s-a dat in folosința .
    Acum referitor la biletul transport Tulcea -delta (ex Tulcea -Crișan /inima deltei ) da este de 70 de lei Per persoana dar țineți cont de costuri pai o șalupa ( si apropo 70% din șalupele care fac transport sunt noi si sunt produse in România la Galați unele la Tulcea așa ca bravo bravo ) , o șalupa costa intre 20 000 si 45000 euro la care se Adaugă chiria lunară pentru acostare la Tulcea , autorizații pentru a circula anuale , se Adaugă licența pentru transport persoane anuală ( nu toti o au aici e alta șmecherie care implica o portița legală si aplicarea unui TVA de 9% da da ați auzit bine 9%, )

    Răspunde
     
  • florin
    Octombrie 2, 2015 la ora 11:37

    bine v-am regasit ! oricum de azi am trecut la digi satelit sa va vad si eu

    Răspunde
     
  • George
    Octombrie 2, 2015 la ora 10:33

    Testul acela ADAC cu Logan-ul de care amintea Moise a fost falsificat, asa cum a iesit la iveala dupa multi ani. Practic, pe ambele roti din stanga au lasat presiune foarte redusa in roti iar pe cealalta parte au crescut presiunea la maxim – apoi au facut testul elanului si ta-da ! – masina s-a rasurnat. Dupa ani, tipul care a facut testul, la plecarea de la ADAC, a rasuflat ce au facut. Cam atat de seriosi sunt ADAC – doar imagine si lupta crancena pentru apararea interesului propriu al Germaniei. De fapt nu sunt de acuzat, cam asa ar trebui sa facem toti, sa ne aparam cum putem interesul national (pacat ca aceste cuvinte zilele acestea sunt duse in derizoriu de un partidulet de doi lei).

    Răspunde
     
  • Mihai H
    Octombrie 2, 2015 la ora 08:25

    Bine Moise aste ne mai lipseste sa aduage guvernu in pretul carburantului si norma de poloare pe langa acize…
    Si faca pariu ca noi tot o sa platim inmatricularea incontinoare sub o alta denumire…

    Răspunde
     
    1. Stelian F
      Octombrie 2, 2015 la ora 09:35

      Toata lumea stie ca n-a fost si nu este o taxa pe poluare, ci o taxa pentru protejarea producatorilor interni. Taxa pe poluare nu poate fi decat in pretul carburantului.

      Răspunde
       
  • Stelian F
    Octombrie 2, 2015 la ora 02:14

    104.999 Moise. Atat face 105.000 minus 1.

    Răspunde
     
    1. Zagura
      Octombrie 4, 2015 la ora 18:41

      Moise este specializat in probleme economice. Cum indrazniti sa-l corectati? Acesta este ”cursul valutar” avut in vedere atunci cand a facut calculul!

      Răspunde
       
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase