BIZIDAY: Luni, 2 februarie 2015

Publicat la data de de Moise

This entry was posted in ÎNREGISTRĂRI. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

11 răspunsuri la BIZIDAY: Luni, 2 februarie 2015

  • RAMONA
    Februarie 3, 2015 la ora 19:59

    Buna ziua
    Nu vad nicaieri sa se discute despre ceea ce se intampla in comisiile juridice cu privire la insolventa persoanelor fizice . Ultima propunere a unor comisii juridice….cu implementarea planurilor de rambursare de notari, executori, avocati….chiar asa? Dar ce sa ma mir cand penalii din comisii fac legile . Ce poate sa iasa? Ia intrebatil pe domnul Arin Stanescu in cate dosare penale e implicat?

    Răspunde
     
  • alex
    Februarie 3, 2015 la ora 16:42

    SRI-ul e cu probleme si lipsit de onestitate. Ia legea Big brother facuta chiar de ei, dupa bunul plac si daca o studiezi se pot intelege multe de acolo….Politia(secreta) politica=SRI

    Răspunde
     
  • arcn
    Februarie 3, 2015 la ora 12:47

    Suna foarte bine asta cu anii de puscarie pentru corupti, dar parca m-as simti mai bine daca as vedea ca li se confisca averile colosale pe care nu pot justifica ca le-ar fi adunat pe cai legale.
    In fond, daca ei ramin cu milioanele dupa x ani de stat dupa gratii, rezulta un profit destul de frumos pentru ei, iar noi n-am facut nici o afacere.

    Răspunde
     
  • Mishu
    Februarie 3, 2015 la ora 10:49

    Sunteti naiv domnule Moise…daca dupa acest eveniment nu sunteti convins de „independenta” justitiei nu stiu ce va v-a deschide ochii 🙂

    Răspunde
     
  • redboy
    Februarie 3, 2015 la ora 08:21

    buna emisiune..noi insa ne ocupam tot de autostrazi.
    Am si eu o problema cu fabricantii astia de ciment..nu stiu daca un oligopol merita sa primeasca comenzi de la stat.
    Sa vorbim despre pret?
    Nu mai vorbesc de calitate…deja cimentul de pe vremea raposatului este considerat standard de calitate.

    Răspunde
     
  • Bogdan
    Februarie 3, 2015 la ora 00:53

    Daca tot intrebi de atatea ori „De ce a asteptat DNA-ul atata?” … Ma cam simt obligat sa te luminez…DE CE CREZI CA S_A CHINUIT VOICULESCU SA_SI PUNA MARIONETA LA COTROCENI? PENTRU DECRET DE ELIBERARE…CREZI CA PRIMEA DECRETUL ELENA DUPA CE ERA INCHISA ACUMA 4 ani? CREZI CA ANCHETA SI BANII CHELTUITI SE MERITA?

    Răspunde
     
  • Bogdan
    Februarie 2, 2015 la ora 23:57

    Domnule Guran, am vazut in repetate randuri ca tot criticati faptul ca in Romania se fac autostrazile din asfalt (chiar daca Romania nu este producatoare de bitum).
    Tin sa va anunt ca exista solutii tehnice prin care asfaltul sa fie inlocuit cu succes si la costuri poate chiar mai mici
    vezi link: http://m.youtube.com/watch?v=CP8zjaT35X8
    Executia se face chiar cu aceleasi utilaje cu care se executa si asfaltul. Mai insistati! Poate se tezesc pana la urma si proiectantii romani de drumuri.

    Răspunde
     
    1. Observator
      Februarie 3, 2015 la ora 12:57

      Problema drumurilor la noi este una de sistem in sensul ca proiectantul trebuie sa respecte normativele in vigoare. Nu poate da solutii pentru autostrazi ca in Germania pentru ca nu ii permite legislatia noastra, adica normativele ce trebuie respectate, altfel nu este acceptat proiectul. Proiectul de autostrada trebuie parafat de un verificator de proiect care confirma si isi asuma in solidar cu proiectantul ca s-au respectat conditiile tehnice impuse de normativele in vigoare. Aici cred ca d-l Moise trebuie sa faca lumina si eventual o dezbatere invitand niste profesori in domeniu, plus greseala, cred eu, de a se licita la pachet proiectul si executia chiar daca in unele situatii sunt firme distincte care fac echipa in a castiga licitatiile, dar nu ai cum sa nu te intrebi daca proiectantul in aceasta situatie mai poate fi obiectiv si nu cumva inchide ochii la solutiile executate in teren, de unde si calitatea foarte proasta a drumurilor de la noi, mai ales dupa un an de la predarea lor in exploatare. Aici mai participa bineinteles si beneficiarul prin intermediul dirigintelui de santier care trebuie sa urmareasca fiecare pas al executiei conform proiectului, ca de asta e platit, dar daca merge o data pe saptamana pe santier cum sa vada furtisagurile?! (asta daca nu e influentat de executant prin diverse metode de adormit vigilenta si mai rau cinstea. Unde sunt romanii frumosi si mandri sa tina capul sus avand coloana vertebrala dreapta?

      Răspunde
       
      1. punctul pe i
        Februarie 3, 2015 la ora 13:42

        Un posibil raspuns la intrebarea Dv retorica din final .. ar putea fi :
        „Au devenit toti .. „oameni de afaceri ” apreciati si laudati de ADMIRABILUL SISTEM in care valoarea omului este data de „valoarea ” contului bancar !! adica de volumul de hartie tiparita = „valoare adaugata” (sic !) .. dupa care TREBUIE sa alerge toata lumea „civilizata ” .. la recomandarea .. marilor specialisti in „ieconomia capitalista multilateral dezvoltata” .. VISUL DE AUR AL OMENIRII !!

        Răspunde
         
        1. abas
          Noiembrie 13, 2015 la ora 02:29

          Domnule punctul pe i, nu v-ati schimbat, sa auzim de bine.

          Răspunde
           
    2. abas
      Noiembrie 13, 2015 la ora 02:26

      Domnule Bogdan, sunteti de meserie sau va place youtube? Este vorba de strazi si drumuri locale. Adica ori unde structura nu pune probleme, ori unde nu deranjeaza prea tare. Aceasta nu este o noutate, este cunoscuta de pe vremea cind s-au stabilt doua tipuri de structuri de drumuri: rigide cu pavaj de beton si flezibile cu pavaj bituminos. Profesionistii cu experienta au abandonat de mult chestia cu betonul – nu-i nici macar aia cu scumpitul la tarite, este jalnic la intretinere. Dar daca n-ai petrol sa-l rafinezi faci si din beton, adica n-ai de ales. Romania n-are de ales ca petrolul este pe mina strainilor, si asta-i altceva.

      Răspunde
       
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase