Ora de Business: marți, 18 iunie 2013

Publicat la data de de Biziday

arde-gazul

Emisiunea poate fi urmărită aici: http://www.tvrplus.ro/editie-ora-de-business-111556 precum și pe canalul BiziDay de pe YouTube.

This entry was posted in ÎNREGISTRĂRI. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

24 răspunsuri la Ora de Business: marți, 18 iunie 2013

  • Constantin
    Iunie 21, 2013 la ora 13:15

    Minerii din Valea Jiului care cred ca deschiderea minelor dorita de dl. V. Vosganian le va aduce noi locuri de munca din exploatarea carbunelui se inseala. Romania mai are resurse naturale, dar statul impotent este incapabil sa le exploateze profitabil, iar politicienii corupti se tot gandesc de nu mai au somn noaptea cum pot beneficia din cedarea lor unor companii straine. Sunt vizate rezervele de cupru de aceasta data. Daca cineva va observa vreo neregula se va striga deindata: „iar incepeti dom’le cu nu ne vindem tara?!”. Doar ca nu se vinde, se da gratis! O situatie dezastruoasa este la Moldomin, spre exemplu, unde impactul asupra mediului a fost imens, refacerea peisajului nemaifiind niciodata realizata. In toate exploatarile avute in vedere de dl. Vosganian lucrurile stau la fel. Este vorba de spre continuarea unui mare jaf. http://romaniateiubesc.stirileprotv.ro/emisiuni/2013/sezonul-1/cazul-moldomin-cum-s-a-transformat-o-exploatare-de-cupru-intr-un-santier-de-fier-vechi.html

    Dl. Sova negociaza pentru Rosia Montana.

    Răspunde
     
  • Constantin
    Iunie 21, 2013 la ora 12:39

    Orice oficial rus transmite, in contextul unei vizite precum cea a lui N. Patrusev, semnale externe importante. Cand oficialul provine din sfera „serviciilor”, cu atat mai mult. Apoi, nu poate fi neglijata calitatea diplomatilor rusi. Cu toate acestea, nu trebuie uitat nici un moment faptul ca de fapt Consiliul de Securitate al Federatiei Ruse este condus de insusi presedintele V. Putin, ceea ce face din dl. Patrusin un simplu mesager, nu un factor de decizie, precum este cazul d-lui John O. Brennan. Probabilitatea ca cei doi sa se fi intalnit la Bucuresti este ridicata, in contextul in care eset cunoscut faptul ca presedintele B. Obama a propus o strategie de reducere a armelor nucleare respinsa rapid si destul de ferm initial (ulterior a mai inmuiat tonul) de V. Putin. Dar mai ales, este de remarcat contextul in care au avut loc discutiile d-lui T. Basescu cu dl. Patrusin cu referire la Transnistria si implicit apropierea R. Moldova de UE. A doua zi dupa ele Tiraspolul a delimitat noi frontiere cu R. Moldova si a declarat ca este posibila izbucnirea unui razboi. Moscova a sustinut voalat ideea, declarandu-se aparatoarea Transnistriei (unde are inca trupe), pentru a se vedea cat de rodnice au fost discutiile de la Bucuresti.

    Răspunde
     
  • Constantin
    Iunie 21, 2013 la ora 12:11

    Masura arestarii preventive este una exceptionala. Faptul ca dl. C. Chereches a fost lasat sa plece acasa de la DNA dupa audieri NU este dupa parerea mea unul care sa ridice semne de intrebare in legatura cu probele de care dispun procurorii si cu atat mai putin in legatura cu vinovatia, ci este pur si simplu un fapt normal. Dl C. Chereches a candidat din partea USL, fiind apropiat al ambelor partide mari care fac parte din alianta. Sper ca atunci cand se gandeste cineva la „un caft politic”, nu are in vedere „procurorii lui Basescu”, idee la fel de rasuflata precum cea de „caft politic”. Intreaga putere se afla in prezent la USL, asadar, daca nu ar exista suspiciuni intemeiate de coruptie, este foarte probabil ca nu ar fi demarat cercetarile. Apoi, sunt de avunt in vedere doua chestiuni. Una, cu privire la independenta Justitiei. Cred ca trebuie in sfarsit sa creditam Justitia cu buna-credinta si profesionalism. A doua, este legata de organizarea licitatiilor si atribuirea contractelor pentru achizitiile publice. Eu, unul, nu cred ca vreun contract mai important sa se fi incheiat de catre vreo primarie in conditii absolut oneste. Daca exista o suspiciune cu privire la procurori, ea poate fi doar in legatura cu numarul prea mic al contractelor [si persoanelor] cercetate, dar justificarea pentru aceasta stare de fapt a fost intotdeauna ca numarul procurorilor este insuficient.

    Răspunde
     
  • sanduCu
    Iunie 19, 2013 la ora 18:10

    Pe vremuri, dupa ce se termina programul de explorare (in toate fazele, inclusiv de preliminare a exploatarii – conturare si evaluare cantitativa), informatiile se centralizau la Ministerul Plan – Dezvoltare, care dadea lumina verde inceperii exploatarii. Nu se urmarea extragerea haotica a resurselor, ci cunoasterea rezervelor si folosirea lor in raport cu necesitatea si rentabilitatea functie de piata. Economia nu se baza pe vinzarea resurselor, ci din folosirea lor. Ce vinzi astazi ieftin, miine trebuie sa cumperi scump. Fiecare tara, duce o politica strategica atunci cind e vorba de resurse. Nici un membru UE nu considera ca ce este al lui e al nostru. Toate acestea fata de dorinta lui Varujan de a deschide cu orice pret minele de neferoase – investitii mari si foarte greu de adaptat cererii foarte fluctuante a pietei – fara a tine cont de necesitatea si capacitatea de prelucrare la nivel national. Cind creezi locuri de munca, o faci si in prelucrare si in exploatare simultan (ce scot folosesc, fluctuatia pietei a concentratelor va avea o influenta semnificativ diminuata, la fel si pierderea), daca nu pierzi inseamna ca ai cistigat. Am vazut in Yukon (linga Alaska), cind aurul era sus au inceput sa sa scoata aur din piatra seaca cu orice tehnica/metodologie – goana dupa aur – acuma au lasat-o foarte moale, numai merita. In schimb oricind merita sa ei de la altul…

    Răspunde
     
    1. Adrian D.
      Iunie 19, 2013 la ora 18:34

      Draga CTL, toate bune shi frumoase ce spui tu despre stat.
      Insa… experientza din teren ne arata ca 1. cea mai buna epoca a capitalismului su7nt anii 50-70 (les trentes glorieuses). ori, statele in anii aia erau mari shi puternice. Intre timp, la finele anilor 70 este scos de la naftalina hayek, iese la rampa shi Milton Friedmna, shi astfel capata dreptg de cetate shi doctrina ‘statului minimal” . Funadamentata pefraze frumoase, precum cele spuse de tine etc. Shi uite asha ajungtem al numarul 2. statele care au mers in directzia statului minimal (privatizand, externalizand, dereglementand etc) au dus-o tot mai … altfel. Din abnii 0, creshterea e4conomica a Occide3ntului a intrat in declin, capacitatea statului de a dialoga cu corporatziile s-a diminuat (acum e cam la 0) etc. Rezultatul? Crony-capitalism la greuceanu, shomaj, crize shi boom & bust.
      So, discursul e frumos, sharmant, aparent plin de bun-simtz (ca orice sofism)… insa efectele sunt catastrofale.
      cat priveshte prima casa, no…. ce sa zic. Nu shtiu daca programul trebuie blamat pentru tot ce s-a intamplat intre timp in Romania: acordul cu FMi shi consecintzele sale economice, schimbarea reglementarilor prudentziale, incapacitatea statului – din varii motive – de a-shi onora promisiunil e financiare facute, scaderea puterii de cumpararer a oamenilor shi creshterea ingrijoaratoare a creditelor neperformante (multe din aceste efecte datorandu-se exclusiv acordului cu FMI shi masurilor din mai 2010 – deshi multzi talibani neaga aceasta realitate. O neaga fara niciun argument) etc
      statul trebuie sa se implice in economie…. pana la un punct. Nu e cazul sa aiba fabrici de nasturi, evidemt, shi nici de paine. dar trebuie sa aiba in mana suficiente parghii pentru a putea corecta derapajele shi neregularirtatzile pietzelor. care, har doimnului, se corecteaza singura, e adevarat, dar pana la un punct. punctul de unde nu mai eintoarcere. asha, ca in 2008, de pilda.

      Răspunde
       
      1. sanduCu
        Iunie 19, 2013 la ora 19:44

        Draga AdrianD,
        Desi este corect ce zici, dar totusi un politicean in devenire trebuie incurajat nu dezorientat. E adevarat ca eu cred mai mult in eficacitatea unui negociator decit in a unui politicean.
        Deci, draga CTL, statul trebuie sa tie in mina friiele economiei nationale (orientarea dezvoltarii, picioarele in trecut si capul in prezent), sa ii pese de oameni nu de profit, sa fie capabil oricind (chiar si cu ajutorul justitiei, deci justitia serveste statul si nu invers ca iar iese harababura) sa cedeze din dezvoltare in interesul avutului lui cel mai de pret, poporul. Nimeni n-o sa te huiduiasca ca nu i-ai adus Mercedes la scara, dar ca nu are cu ce-si hrani copii… mai bine pleci in …

        Răspunde
         
  • alex
    Iunie 19, 2013 la ora 15:58

    Legea minelor de care spuneai o schimba astia ca sa poata lua cascavalul de la Rosia Montana.Prada tot in loc ca in urma exploatarii sa dea la fiecare roman o suma de bani precum a facut Norvegia cand a gasit pretrol in mare.30k a luat fiecare cetatean.Se vezi atunci ce s-ar ingramadi cetatenii unguri,daca s-ar pune conditia de unica cetatenie–cea romana

    Răspunde
     
  • Kizoo
    Iunie 19, 2013 la ora 15:42

    va rog si eu sa incarcati emisiunile din 17.06 si 18.06 pe Youtube.
    pe cand si o traducere in limba engleza a emisiunilor?:)
    Multumesc!

    Răspunde
     
  • X X
    Iunie 19, 2013 la ora 13:22

    Prima minune a lu PONTA
    „Aseară, Comitetul Creditorilor a aprobat planul de reorganizare a Hidroelectrica, deci, probabil săptămâna viitoare, Hidroelectrica, după un an de zile de lupte grele de tot, fără contracte cu «băieţi deştepţi», fără pierderile la Videanu în buzunar, fără toate celelalte afaceri necurate, pe profit, revine pe piaţă”, a spus Ponta.
    Desi nu a fost niciodata in piata [BVB}
    Hydro revine 😆 😆

    Cum zicea PONTA?
    ca vrea s a ii dea afara pe incompetenti?
    Cand a aflat, cu supraimpozitarea, ca guvernula e de vina,
    de ce nu la dat afar pe „seful guvernului” ;)?

    Răspunde
     
    1. sanduCu
      Iunie 19, 2013 la ora 17:02

      pentru ca e greu sa alegi unul nou din 20,000,000.

      Răspunde
       
  • radu
    Iunie 19, 2013 la ora 13:14

    Urmaresc de cateva zile curs_valutar_spot la o anumita banca si cotatia in timp real de la BNR Am o intrebare: care este cea mai buna perioada a zilei sa schimbi euro in lei? Deoarece la o suma mare chiar se simte la buzunar evolutia cursului.

    Răspunde
     
  • August
    Iunie 19, 2013 la ora 11:11

    Moise, in BRAZILIA se pare ca sunt Milioane pe strazi, nu doar sute de mii, insa „main stream media” are deja ordine sa cenzureze…

    http://www.youtube.com/watch?v=wKqk4iaMHO8

    Un comentariu al unui Brazilian, de pe Net:

    „It’s a series of things, all related to a bad, corrupt government, check this out:

    – Did you know that a drug adict here gets a monthly fund to „be treated” and quit using drugs? Well, this amount is R$ 1,800 more or less;
    – Did you know that the family of a convict here gets a monthly fund, too? Something about R$ 900,00. Not counting some other benefits to supposedly help on education and basic needs of a family. This is paid taking in count the number of children;
    – Did you know that the minimum wage here is R$ 678,00?

    So, bare with me here:
    A murderer, with like 3 children, one of them a drug addict, will make about R$ 2000,00/month. On the other hand, an honest janitor, also with 3 – non-drug addicted children, will make crude R$ 800,00 and about 35 % discount for taxes. Can you picture the situation?

    These government social programs (school and basic needs) are EXTREMELY easy to trick, there are thousands of cases of politicians „creating families” from thin air, to get this benefit. And I’m just starting.
    The crooks in Brasilia (our DC) get a salary of R$ 17,000.00/month, plus something about 5 times this amount in benefits exclusive to them, like: free phone bill, corporate credit card with a VERY generous limit (paid by taxes, of course), „social clothing” benefit (so they can wear a different set of Armani every week), „cabin expenses” (to pay internal crew).
    It’s hard to know for sure how much they make each month, but some calculations estimate it around R$ 80,000.00/month (about R$ 1 million/year, something like USD$ 500,000.00), for each the 580 lower house deputy.
    This is their regular, legalized income.

    Now, check this out, too. We have multiple (political) parties here, I would say about 50, don’t exactly how many, but it’s a lot. Well, they are supposedly responsible of the legislative branch, but also they are responsible for the public bids of big stuff (roads, bridges, world cup stadiums…), and they ALL have other business, but working in the Congress.
    Many of them own construction companies, and guess what? These are the companies that ALWAYS win the public bids. So, they get a lot more of our tax money, legally.
    But for them, this is not enough. They do all kind of nasty legal manouvers to avoid taxation for themselves. So they get our taxes, but don’t pay any taxes.

    And I’m just scratching the surface here.
    To tell you guys about everything that is wrong here, would take about 100 pages on this thread…

    No wonder we are pissed off, right?”

    Răspunde
     
    1. sanduCu
      Iunie 19, 2013 la ora 16:57

      Domnule August,
      Tabloul descris de brazilian este pe cit de utentic, pe cit si de interpretabil. Asa cum daca ai aduna la un loc tot laptele care se mulge efectiv de la vaci intr-un an pe tot globul si n-ar fi suficient pentru prelucrarea intregii cantitati de lactate care se vinde pe piata, la fel si cu banii care se scurg de la guvern in speranta de refacere a societatii – mortalitate printre nenorociti si cei care se incurca cu drogurile este de nereprodus, deci ceia ce se planifica pentru luni de tratamente sau luni de suport se reduce practic la citeva luni, altfel de unde atita banet?

      Răspunde
       
  • ultimul subiect
    Iunie 19, 2013 la ora 09:43

    Draga Moise, ultimul tau subiect din aceasta emisiune nu face deloc cinste nici echipei tale de colaboratori si nici emisiunii. Enormitati mai mari decit acelea cum ca plasma tv-urile nu ar fi smart sau ca din nou plasma tv-urile nu sint si 3D nu am auzit pina la emisiunea de aseara. Pina una alta draga domnule plasma tv-urile sint in continuare virful tehnologic in tv-set-uri iar Panasonic sint printre ultimii care inca produc televizoare cu plasma panel display(PDP) iar calitatea ultimei lor serii Panasonic ZT60 estenu nujai Reference ba chiar „Beyond Reference” ! Ceea ce nici tu si nici colaboratorii tai nu ati inteles din declaratia celui de la Panasonic este ca tv-urile cu plasma se vind la un pret inferior nu pretului de productie ci al costurilor totale legate de research and development. Totusi, cei de la Panasonic isi permit sa produca in continuare tv uri PDP tocmai pentru o nisa ingusta de cinefili si de maniaci ai calitatii imaginii, ei recuperindu-si „prejudiciul” din vinzarea de televizoare bazate pe TFT/LCD(LED sau apusele CCFL). Led-urile sint pentru tot poporul, consuma mai putin decit o plasma (60-80w vs 250-300w) insa si calitatea imaginii este execrabila in cele mai multe cazuri, totusi led-urile fiind potrivite pentru camere cu lumina multa. Deci, si plasmele actuale (si cele de acum 4 generatii chiar) sint smart tv si 3d 😉 Iar Panasonic: jos palaria, au reusit cu noua serie de plasme sa atinga o calitate a imaginii vazuta doar pe modelele 2008 a celor de la Pioneer-Kuro ba chiar sa o depaseasca. Cred ca asta a fost si ambitita lor si anume de a atinge acel nivel de calitate a imaginii pe care doar plasmele Pioneer l-au avut. Asadar cine vrea calitate a imaginii ireprosabila si nu ii pasa ca un tv de 60 de inch consuma intre 250-300 de wati isi va lua cu siguranta o plasma iar in domeniul asta doar Panasonic Samsung si LG mai activeaza (cu un mare plus petru primii vizavi de calitatea imaginii) Petru restul e plin de led-uri de toate marimile. Viitorul poate ca va aduce o-led, se va face trecerea la 4k insa… deocamdata plasmele Panasonic reprezinta virful in profunzimea de negru si in reproducerea culorilor pe orice dispozitiv de afisat actual.

    Răspunde
     
    1. sanduCu
      Iunie 19, 2013 la ora 16:34

      Stimate Ultimul Subiect,
      Imi pare rau ca mi-a scapat acest comentariu, foarte util si profesional. Eu sunt unul foarte ahtiat dupa Philips si Grunding in trecut, iar astazi cu Samsung. Consumul de wati stiu ca nu este o prioritate in decizie, asa cum oamenii nu renunta la frigiderul lor vechi de peste 10 ani, sau la masinuta lor de peste 120,000 km decit cind … a fost si s-a terminat. Imaginea, este intr-adevar un factor de considerat, dar nici asta nu decizional. Cind e sa dai banii pe un televizor, foarte multi (printre care si eu) ne intrebam la ce ne foloseste? Avem peste 150 de canale, alergi ca bezmeticul prin ele pina sa gasesti ceva la care sa adormi linistit. Filme ultimul racnet pe care le stii pe de rost, emisiuni sportive – mai o olimpiada, mai o finala – probabil sa merite, spectacole televizate – cu spectatori regizati, anoste si fara vlaga – nu cred, emisiunea lui Moise – care uneori chiar reusita dar alte ori stai „hai ca poate totusi o sa spuna ceva” – probabil, emisini politice – pe unii ii intereseaza, dar pe marea majoritate ii doare in cot. Deci revin la decizia de a cumpara un tip sau altul de televizor: PRETUL, daca aceiasi plasma in magazinele de specialitate costa 4,000 $, iar intr-un „wholesale” e numai 500 $, pe care il alegi? Fara sa mai discut de calitatea indoielnica demonstrata de diferenta de pret sau sarlatania magazinelor de specialitate.

      Răspunde
       
      1. ultimul subiect
        Iunie 19, 2013 la ora 18:13

        domnule Sandu, aveti perfecta dreptate vizavi de calitatea materialului disponibil in arealul mass media autohton, insa un televizor de super clasa este o achizitie ce tinteste mult mai mult decit o oferta de posturi tv disponibila pe retelele de cablu sau de ce nu satelit, eu il vad ca pe un obiect ce poate fi instalat intr-un loc unde te poti rasfata vizual si audio cu anumite materiale cinematografice de pilda in seri lungi de iarna cind nimic altceva nu ai mai bun de facut. Poate de citeva ori pe an poti urmari la o calitate ireprosabila o transmisiune sportiva interesanta sau de ce nu un film de buna calitate pe un post tv quality. Cu siguranta ca nu veti gasi nicodata intr-un wholesesale o plasma care costa intr-o reprezentanta 4000 de euro, e ca si cum mi-ati spune ca veti gasi un rolls la oferta in nu stiu ce mall. Pretul este argumentul celor mai multi cind vine vorba de achizitii insa mai sint si unele produse de nisa sa le spun, unde nu pretul este argumentul care primeaza ci senzatia pe care ti-o cumperi odata cu acel obiect. Cit este placebo si cit este altceva doar simturile fiecaruia din noi decid. Ceea ce m-a deranjat insa in ultimul material din emisunea de aseara a fost prezentarea complet eronata a tv set-urilor baztae pe plasma, oarecum de inteles pentru un privitor neavizat dar total de neacceptat pentru tinuta si publicul tinta al emisiunii acesteia. Pina la urma rolul acestui site cred ca este si acela de a trage de mineca atunci cind se ia pe aratura. Cred ca este firesc sa incerci sa corijezi acolo unde chiar iti pasa, iar emisunea aceasta merita. Cordial I.P.

        Răspunde
         
        1. sanduCu
          Iunie 21, 2013 la ora 03:58

          Stimate Ultimul Subiect (sau Dumnul I.P.),
          Va multumesc pentru replica, care demonstreaza ca aveti un punct de vedere de sustinut. Va felicit. Despre preturi, probabil ca aveti dreptate (dar nu sunt sigur, nu mai sunt la virsta sa ma dau in vint dupa electronica de relaxare), si totusi cind ti se ofera ceva la pretul de 450 si ca argument sa fii intrebat: de ce sa dai 3500, daca aduni taxele si asigurarea pe 1-2 ani, ajungi la ce spuneam mai devreme. Acum e foarte adevarat ca diferente exista intre marci, si pretul cum ati mentionat nu primeaza in toate cazurile. In orice caz stiti mai bine decit mine ca industria asta este una dintre cele mai dinamice, motiv pentru care personal nu mai platesc asigurarea, oricum n-o mai apuca – se strica se arunca, reparatul costa mai mult decit altceva nou si ultimul racnet. De multe ori o iarna (canadiana) este suficient ca sa ramii in urma – eu preiau ce nu mai vrea fetita, am un OVNEX de 22″ in asteptare. Despre amatori sau cumparatori, parerea mea sunt trei categorii: ori au bani si nu le pasa, ori de astia ca mine pe care nu-i intereseaza, ori cunoscatori – pe care din ei ii poate influenta o reclama sau o informatie gresita. In mod sigur, producatorul de plasme n-a pierdut nimic. La haine, mobila, alimente, scule ma pricep ca fiecare – ii frec ridichea vinzatorului (de aia e platit ca sa ma suporte) pina ma decid daca da sau nu. Nu stiu citi se duc la cumparaturi pe baza de reclame. La electronice ai 90 de zile de gratie, daca a trecut de asta, rezista pina la racnetul urmator. Cam asta este spiritul societatii de consum. Cind mi-aduc aminte ce titiriseam la Dacia sau Trabantelul meu (imi si placea). Aici costul unei reparatii te sperie, ei care fac service iti spun „cu cit te costa reparatia cumperi unul nou si mai ai si de restaurant”. Daca ati vedea garajuri-sell ori yard-sell (la ultimul se asociaza mai multi vecini) la sfirsit de saptamina, ce se scoate la vinzare si ce poti cumpara pe 5 $. Eu sunt cam temator de microbi si alte aiureli, cine stie ce-ti aduci in casa si-ti iese pe nas. Mai bine lipsa. Hei, sa auzim de bine.

          Răspunde
           
  • seb
    Iunie 19, 2013 la ora 09:12

    Domnule Guran, inteleg ca va atrage si geopolitica, dar o dati in bara bigtime. Adica presupuneti ca s-au intilnit la Buc FSB cu CIA pt Siria?? hai sa ridem. De situatia incordata de pe Nistru ati auzit? Basarabia? hellou

    Răspunde
     
    1. sanduCu
      Iunie 19, 2013 la ora 16:40

      Hi, Mr. Seb,
      Pamintul este asa de mic ca putem spune ca … Siria e la coltul strazii.

      Răspunde
       
  • Mihaela
    Iunie 19, 2013 la ora 08:34

    Va rog puneti emisiunile pe YouTube.

    Răspunde
     
  • Chirita Aurelian Stefan
    Iunie 19, 2013 la ora 07:42

    Simtul politic pare sa-l paraseasca pe Traian Basescu ,vicisitudinile varstei lasa urme adanci ,astfel se poate spune despre propunerea prezidentiabila a domniei sale.Poporul tanjeste la eliminarea clasei politice singura ,,responsabila” de dezastrul din vremurile noastre si trecerea la democratia participativa(directa) in timp ce tichia de margaritar a presedintelui este o dama care sa poate fi privita cu ingaduinta deoarece nici una dintre politiciene nu a excelat. Sa fie vorba de o confuzie artistica, personajul feminin din tabloul lui Delacroix fiind interpretat ca reprezentand poporul ?Nu putem stii pt ca varianta mezinei mamici nu este nici macar o ipoteza, d-sa sfatuind-o sa nu intre in politica , nu cred ca ar vota-o decat intr-o stare euforica cu tente bachusiene.O noua incercare de fardare a clasei politice este inutila ,singura care o putea valida era bunastarea generala care a devenit ca si steaua lui Eminescu invizibila pentru intreaga lume.

    Răspunde
     
  • sanduCu
    Iunie 19, 2013 la ora 02:42

    Daca si americanii si rusii o spun pe fata ca il sprijina fiecare pe al lui, si romanii bat labuta cu rusii (dupa atita dominare vestica), de ce credeti ca au venit americanii la Bucuresti? Din Turcia nu se trece in Siria. Dar americanii, chiar acuma au neaparata nevoie de ceva foc – suficient sa distraga atentia de la turnulete, unde au cam imburinat-o. Nici nu le mai pasa ca rebelii inarmati se pot intoarce contra Israelului (dupa ce se linisteste Turcia se vor linisti si sirienii. Inca nu l-am auzit pe moderatul iranienilor sa zica nimic de pace. Egiptul a ramas o miza barosana, probabil ca numai rusii au ceva sanse (ca au fost contra invaziei in Libia. Daca la toamna nu mai auziti de mine… In orice caz, treaba cu rusii a fost o carte mare – o neutralitate diplomatica perfect jucata – jucata nu de Ponta (se pare ca aveti acolo pe careva si habar nu aveti de el/ea). Chiar daca ponta se da in barci, nu lui i se va datora ca Bucurestiul are sanse sa devina o mica Berna.

    Răspunde
     
  • zanul cel bun si biciul fermecat
    Iunie 18, 2013 la ora 22:09

    Dar chiar si acum bate vantul cu 5km/hora.

    Răspunde
     
  • alex g
    Iunie 18, 2013 la ora 21:35

    @ Moise:

    1) Intalnirea de la bucuresti CIA si FSB nu are legatura cu razboiul ci are legatura cu TURCIA. Si atata spun. Nu cred ca e Siria nu au nevoie de Romania acolo.

    2) Cand se aduca la DNA. Pai cum se fac acuma dosarele nu cu ASCULTAT ok? SI daca vrei sa spionezi un smartphone sau un phone pe linag ascultat prin Vodafone..n e cel mai simplu cand INSTALEZI un SPYWARE pe telefon! 98% din astea trebuie sa ai contact CLAR cu telefonul sau PC-ul respectiv mai pe scurt. L-au chemat..ca ii confisca telefonul cat e in interogatoriu..in acest timp..il duce cu presu..si ii pune in telefon SPYWARE..asa i-au facut sunt sigur si lu Vantu, si lu Becali si la toti! Trebuie FIZIC sa fie acolo cineva sa ii downloadeze sau uploadeze date..

    3) Dechiderea de LOCURI a lu Varujan Vosganian Acest COTOI hot! Nu e decat o tampenie politicianista! Noi trebuie sa ADUCEM, repet ADUCEM bani din AFARA! SI locuri de munca de calitate..nu se CARTITE in pamint!

    4) Deturnarea TIR-urilor pe internet, este pentru ca Europa e in urma cu securitatea Internetul..

    5) Asa si Imaginea nu de acolo e stricata..nu numai de astia dar si de minoritarii tigani domnle ca asa o sa le si zica in legea noua! SI alti hoti si derbedei romani (dar nu stiu cum 80% din ei tigani sunt! in fine) si uite asa ca toti ..avem de inghitit…
    Cum a facut Raduleasca..prin Elvetia parca..

    Răspunde
     
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase