Regretăm! Dar nu așa arată un program tehnocrat de guvernare…

de Moise Guran

V-am promis că nu comentez nimic până nu văd programul cu care Dacian Cioloş merge în Parlament. L-am văzut dar, din păcate, prea multe n-am de comentat. Aceasta este și prima dezamăgire față de viitorul guvern, căci lipsa unui mandat clar îl va face şi vulnerabil. Fără el, un guvern de tehnocraţi devine, de fapt, doar un guvern politic fără susţinere parlamentară.

564994e6682ccfd7a1ecdbe4Programul de guvernare este suficient de vag încât să nu supere pe nimeni, dar este suficient de clar cât să înţelegem că Cioloş va încerca inclusiv o reformă constituţională în acest an. Bun asta, DAR!

Lipsesc cu desăvârşire liniile de urmat în câteva materii importante, aşa cum ar fi infrastructura de transport, dar şi societatea informaţională, semn că miniştrii desemnaţi pentru aceste joburi au fost mai greu de găsit şi nu au avut timp să pregătească un program de guvernare.

O reformă administrativă este şi ea sugerată, dar guvernul îşi propune să aplice un program pilot de profesionalizare la nivelul Secretariatului General al Guvernului şi, dacă acolo va merge, poate, poate, acest program va fi extins şi la alte structuri din administraţia publică. Observaţi modul atent de formulare, astfel încât politicienii să nu simtă că li s-ar pregăti eliminarea cozilor de topor…

Despre Educaţie, ce să mai vorbim… că n-avem ce… documentul e un fel de să fie bine, ca să nu fie rău, şi la fel stau lucrurile când vine vorba de Finanţe sau Sănătate.

Revenind la reforma Constituţională pe care o sugerează programul, ea vorbeşte, de exemplu, despre lungirea mandatelor de parlamentari, primari şi consilieri judeţeni la cinci ani, precum şi de corelarea tuturor alegerilor cu cele prezidenţiale, dar nu suflă o vorbă despre unicameral şi despre reducerea numărului de parlamentari la 300. Rămâne de dezbătut dacă lungirea mandatelor celorlalți e o soluție mai bună decât scurtarea mandatului de președinte de la cinci la patru ani.

Rezumând… Acesta nu este este un program de guvernare al unui guvern de tehnocraţi. Este un bla-bla făcut doar pentru a adormi adversităţile din Parlament şi pentru a permite trecerea guvernului. Acelaşi tip de programe au prezentat şi guvernele politice, dar, de la un guvern de tehnocraţi, mă aşteptam, nu la 13 pagini de nimic, ci la o singură pagină, dar cu patru-cinci măsuri punctuale pe care Parlamentul le putea accepta sau nu.

stiri verificate

Comentarii prin facebook

42 răspunsuri la Regretăm! Dar nu așa arată un program tehnocrat de guvernare…

  • Aad DeMoss
    Noiembrie 20, 2015 la ora 04:51

    Dragii mei,
    de ce se tot vorbeste de comasarea alegerilor pentru nu stiu care motive? Cea are una cu alta? Presedintele are un mandat de 5 ani si e greu sa-si piarda mandatul inaite de termen (doar daca e stupid si intra intr-unul dintre cazurile de incompatibilitate, dar si atunci poate fi doar suspendat o vreme). Dar Parlamentul poate cadea mult mai repede: cand nu exista o majoritate clara si nu se inteleg pe Guvern, nu au voie sa-l respinga decat de doua ori iar cineva poate fortza alegerile anticipate. Iar teoretic, un Parlament are mandatul de 4 ani chiar daca este rezultatul alegerilor anticipate. Daca e asa, asta se poate intampla dupa 2-3 ani de guvernare si iata ca iarasi avem alegeri parlamentare, care sunt decalate de cele prezidentiale. Sau nu e asa?
    In Canada seful partidului care a castigat alegerile (uninominal) este si prim-ministru (daca a gastigat alegerile in circumscriptia lui) si toti ministrii sunt si deputati alesi. Nu stiu sa fi fost exceptii. Si viata politica se „curata” de la sine, cu toate accidentele ce pot interveni. Si nu e rau deloc!
    Poate ca ar trebui ca si Romania sa mai opreasca din experimentele sociale, sa mai uitam un pic de „democratia originala”, sa privim un model functional si performant de societate democratica si sa ne tinem de el.

    Răspunde
     
  • Vic
    Noiembrie 18, 2015 la ora 19:56

    D-le Guran prea te crezi atotstiutor si repede dai verdicte. Tin sa-ti aduc aminte ca in ultimii 25 de ani s-au perindat mai multe guverne care au venit cu programe de guvernare pompoase (specifice voua sudistilor) din care nu au realizat nici 50 %. Asa ca ai rabdare (specifica noua ardelenilor) si sa vedem cum va guverna anul viitor Dacian Ciolos si echipa lui si apoi arunca cu noroi (specific voua jurnalistilor).

    Răspunde
     
  • Nicoleta
    Noiembrie 18, 2015 la ora 12:38

    Suntem in aceeasi situatie: nu avem de ales! Din pacate trecutul politic in tara asta, de dupa’89 nu e decat o suma de experimente. Suntem precum un inventator care tot testeaza, doar doar va gasi solutia. Putin patetici, as zice.

    Răspunde
     
  • dejavu
    Noiembrie 17, 2015 la ora 18:29

    Programul de guvernare nu e Ciolos, e la UE&FMI. Il vom afla in lunile ce urmeaza.

    Răspunde
     
  • xman
    Noiembrie 17, 2015 la ora 16:34

    ma tem ca „reformele” nu se pot face pe genunchi intr-o pauza la tigara… Ma tem ca nu se pot face nici macar in 4 ani! Numai pentru elaborare trebuie minim 7 ani (parca asa zice statistica?!) si asta daca sunt facute de cei mai rasariti dintre noi…

    Este o mare problema sa avem cereri nerealiste, asta inseamna ca nu vrem decat iluzia unei rezolvari si asta primim.

    Răspunde
     
  • Eroul Bula
    Noiembrie 17, 2015 la ora 15:25

    Si mie mi se pare o ciorba calduta. Ramane sa vedem ce face mai departe pentru ca nu va avea suficient timp. Daca se duce in parlament cu proiecte de lege pentru reforme pe domenii, ii vor macelari proiectele cu tot felul de amendamente.
    Singura lui sansa este sa faca pachete de legi pe domenii si sa-si asume raspunderea pe ele. Daca nu face asta si continua s-o scalde inseamna ca nu reprezinta decat o abureala a partidelor, menita sa traga de timp pana se domoleste furia strazii, iar in primavara l-ar putea debarca si sa-si reia linistiti ciolanul.
    Daca are cojones, Ciolos va trebui sa comunice foarte mult cu publicul pentru a-si asigura sprijinul strazii cand se va duce sa-si asume raspunderea in parlament. Cu proiectul in fata si cu 50-60.000 de oameni la poarta, le va fi greu parlamentarilor sa-i respinga reformele.

    Răspunde
     
  • santamanta
    Noiembrie 17, 2015 la ora 14:03

    programul este simplu: admini pana la alegeri
    deocmadata urmaresc sedinta parlamentului, vorbeste tariceanu (care zice „Am vazut ca va asumati trei masur guvernamentale ce exced cadrul constitutional”), probabil ca o sa treaca „sedinta comuna” de frica strazii.
    hai sa nu le punem bete in roate, altii chiar nu sunt, sau se ascund bine, ca nu le iese nimic

    Răspunde
     
  • Constantin
    Noiembrie 17, 2015 la ora 12:45

    „…un guvern de tehnocraţi devine, de fapt, doar un guvern politic fără susţinere parlamentară”_Nu este realmente un guvern de tehnocrati. Este mai degraba un guvern pretins apolitic, care vrea sa para independent de cele doua mari partide. Ori, in realitate, cu un vicepremier Dancu, care tocmai fusese propus ca prim-ministru de catre PSD si cu o activitate notorie in randurile PSD, este evidenta constrangerea politica si sustinerea d-lui Dragnea. Dl Borc este exemplul din partea celuilalt partid. Incompetenta/inabilitatea d-lui Ciolos este vadita atunci cand numeste un rezident de 29 de ani in functia de ministru al sanatatii.

    Răspunde
     
  • OMUL DIN FATA TELEVIZORULUI
    Noiembrie 17, 2015 la ora 11:20

    Oameni buni, doar nu credeti ca Ciolos( acest Richard Chambearlain ofilit) nu stia in urma cu cateva zile buuuune ca va fi propus prim-ministru!?
    Fiti destepti, guvernele nu se fac cu pareristii de la televizor.Ele au viza masoneriei si a clubului…..!
    Noua ni se ofera doar o paine mai mult sau mai putin neagra, manipulare si ….circ!

    Răspunde
     
  • George
    Noiembrie 17, 2015 la ora 10:52

    Colectie de lozinci… Excelenta vorba lui Moise , programul poate fi rezumat astfel ” sa fie bine, sa nu fie rau…”.
    Ooricum, Ciolos are si o bila alba prin indepartarea cucoanei alea de la justitie, cu tot votul ei pozitiv din comisii. Pentru cine o cunoaste, cucoana este un monument de vorbarie goala si de afiliere permaneta cu puternicii momentului. Intrebarea este cine a ales-o ca ministru ???? Ori ne jucam de-a tehnocratii ori punem acolo monumente de incompetenta ?

    Răspunde
     
  • Cris
    Noiembrie 17, 2015 la ora 08:14

    E clar ca e un guvern de paie care va fi controlat in totalitate de fortele politice parlamentare.

    In privinta programului de guvernare e plin de vorbe goale, fara nimic concret asumat cu termene, cu rezultate masurabile… etc.

    Pana si Ciolos stie ca o sa-si rupa gatul in maxim 6 luni, dar incearca sa ne duca cu vorba.

    Răspunde
     
    1. Nicu
      Noiembrie 18, 2015 la ora 09:39

      Ai dreptate un guvern de paie care va lua foc si va arde ca un scrum nu va apuca anul nou

      Răspunde
       
  • N!ck
    Noiembrie 17, 2015 la ora 00:50

    @Moise: „Acesta nu este este un program de guvernare al unui guvern de tehnocraţi.”

    Care guvern de tehnocrati?
    Cat de credibil esti tu, prim ministru desemnat in a alcatui o lista cu ministri tehnocrati, cand propui un ministru de 29 de ani la sanatate? 29 de ani, inca rezident…
    Si mai apoi il extragi de acolo cand vezi ca parte din presa s-a prins ca era „prieten” cu un vicepresedinte PNL.
    Cum vine asta? Alt candidat la post de ministru nu gasesti?
    Iar propunerea unui nespecialist la ministerul Justitiei este culmea batai de joc.
    Eu cred ca acest ministr propus are ca obiectiv doar numirile ce se vor face in 2015 pentru DNA. Dar chiar si asa, oare nu se gasea un jurist?

    Cei ce au facut nominalizaile la Sanatate si Justitie au „scuipat” pe ceea ce au strigat acei tineri in piata.
    CORUPTIA UCIDE!

    Răspunde
     
  • Ioan Luca
    Noiembrie 17, 2015 la ora 00:50

    Domnule Moise Guran,
    Va admir pentru modul in care faceti presa, in general. Insa in emisiunea de asta seara ati comis doua erori.
    -Primo, prin afirmatia „dl Banicioiu nici măcar nu era medic, era stomatolog” va aflati intr-o eroare de cunoastere (titulatura este medic-dentist sau medic stomatolog, puteti afla mai multe destul de usor) si o eroare de atitudine (desconsiderarea sub orice forma a dintilor, in ansamblul corpului uman, duce la un discomfort sever in cele din urma, puteti cere sfatul oricarui medic stomatolog in legatura cu asta).
    -Secundo, refugiatii pro-francezi de dupa razboiul pentru independenta Algeriei, asa numitii „pieds noir”, nu erau deloc magrebieni, ba din contra, erau chiar albi crestini, de descendenta europeana (franceza in principal, dar si portugheza, spaniola,chiar si engleza sau malteza). Magrebienii, in Franta, au aparut in alte moduri.
    Cu respect I.L.

    Răspunde
     
  • Marius C
    Noiembrie 17, 2015 la ora 00:19

    Adevarata curatenie s-ar fi facut prin Anticipate. Oricat de dureros ar fi fost, era cea mai sanatoasa optiune. Suntem la momentul de „TOTUL SAU NIMIC „

    Răspunde
     
  • popoiu adrian
    Noiembrie 16, 2015 la ora 23:10

    D-le Guran desi in general va aprob,i unele chestiuni sunteti varza. Magrebienii din Franta s-au enclavizat singuri pt ca li s-au dat ajutoare sociale la infinit si li s-a permis incalcarea legii fara masuri punitive creand un stat in stat. Majoritatea au refuzat o pregatire profesionala,deci nimeni nu-i poate angaja. De aici mai este un pas pana la terorism, cu scopul de a arata ca sunt si ei in stare de ceva. Acelasi lucru este si in Anglia sau alte tari din vest. Aceasta situatie am vazut-o personal in Franta. In concluzie Base are perfecta dreptate.

    Răspunde
     
  • diana
    Noiembrie 16, 2015 la ora 23:08

    Buna seara!

    Va felicit si va multumesc pentru informatiile deosebit de utile pe care le difuzati de fiecare data. In aceasta seara ati afirmat ca ” dl Banicioiu nici măcar nu era medic, era stomatolog”. Sper ca stomatoogul dvs, domnule Guran, era la cabinet intr-o operatie foarte dificila si nu v-a urmărit in aceasta seara… Colegii stomatologi, chirurgi parodontologi, cei de la chirurgie oro-maxilo-faciala, implantologi sunt chirurgi la fel ca si alti chirurgi, medici la fel ca si alti medici. Este medic pentru ca dvs nu aveti dintii in buzunar, ii aveti in cavitatea bucala, conectati cu restul structurilor care va alcătuiesc. Asa ca medicul stomatolog va intreaba si de tensiunea arteriala, de glicemie, adapteaza planul de tratament in functie de ce patologii aveti. Este altfel decât la frizer ,nu? De fapt asa scrie pe diploma unui absolvent de medicina dentară:Medic stomatolog.
    Va rog sa va gândiți la aceste lucuri cand va vizitati stomatologul data viitoare. Mult succes!

    Răspunde
     
  • Ioan
    Noiembrie 16, 2015 la ora 21:09

    Tehnocrati? Ministru propus la 28 de ani? Toba la interne? Schimbi pe Aurescu doar ca a fost in guvernul Ponta?
    Hai sa fim seriosi. Asta nu e guvern, e o adunatura pe regim de urgenta. Un guvern, azi, in situatii de criza , va trebui sa ne ofere solutii la criza terorist – araba. Cat despre criza interna de credibilitate a guvernantilor am uitat? De candidati balbaiti in fata comisiilor e nevoie?
    Ciolos, ori aduci la guvernare, ori pleci. Nu mai este timp pentru experiente…

    Răspunde
     
    1. Nicu
      Noiembrie 18, 2015 la ora 09:43

      sigur la 28 de ani ministru si unde la interne…..pai asta nu stie multe din cauza demonstratilor mari care vor veni la pus ba ia propmis si presedintele ca va avea sprijinul lui,pai asta taie in carne vie pentruca este tinar si vrea sa se afirme

      Răspunde
       
  • popescu
    Noiembrie 16, 2015 la ora 20:52

    Avem un presedinte ficus care timp de un an nu a facut nimic pentru noi, pentru el si-a marit salariu.
    Acum cred ca avem un prim-ministru MArioneta, condus de parlament.
    Pentru omul de rand nu se va face nimic.
    Nici macar 300.

    Răspunde
     
  • Gigi
    Noiembrie 16, 2015 la ora 20:43

    Salut Moise
    Ciolos nu avea ce să negocieze cu partidele. Este un guvern făcut pe genunchi cu oameni infiltrati din partide în special PSD. Nu s-a schimbat nimic iar Johaniss va plăti cu mandatul. Pariezi?
    Mă întreb ce ar fi făcut partidele dacă Ciolos le dădea cu flit? Picau guvernul în cel mai rău caz. So what? A doua oară ne strângeam 100.000 în piață și vedeam noi atunci dacă mai pica guvernul. Ciolos a preferat s-o dea la pace cu partidele. Să se modifice dar să nu se schimbe. Așa cum le place lor, dar noi? Noi ce facem Moise? Copiii mei ce vor face Moise? Le spun să plece? Trebuie să plece pt că peste câțiva ani, este posibil să-i îngrop pt că au ars în cluburi, scoli sau mall-uri. Știi când sunt îngropați copiii de către părinți lor Moise? Doar în timp de război Moise, doar în timp de război Crezi ca suntem în război Moise? Eu cred că suntem în stare de război, cu trădătorii de neam și de țara. Adică cu politicienii! ! !

    Răspunde
     
  • Analfabeti.ro
    Noiembrie 16, 2015 la ora 20:41

    ,, ..in america 2003 pe 20 februarie s-a intamplat acelasi lucru. bilantul a fost mult mai catastrofal: 100 morti, 230 de raniti din 462 de participanti. nimeni nu-l acuza pe Bush.jr., nimeni nu reclama ambulanta, vreun PASTOR DE BISERICA, guvernator sau sherif local. americanii merg direct la tinta. primul acuzat managerul spectacolului 15 ani de inchisoare. au urmat cei doi patroni ai clubului 10 respectiv 15 ani de inchisoare. apoi autoritatile locale orasul WestWarwick si statul Rhode Island, 10 milioane de dolari. urmeaza firma care a produs materialul fonic, 25 de milioane de dolari. plus alte zece procese. chiar si producatorul JBL, s-a trezit ca este actionat in judecata ca foloseste materiale inflamabile in boxe. asta inseamna ..VREM O TARA CA AFARA ! sa plateasca ! sa-i usture ! concret ! .. puscarie si bani ! lacrimi, jale, bani si monumente NU AJUTA ! peste un an… (nu mai repet !)

    Răspunde
     
    1. agent de turism
      Noiembrie 16, 2015 la ora 20:59

      flori si monumente,, nu: bani si monumente, scria acolo..

      Răspunde
       
  • Bujie
    Noiembrie 16, 2015 la ora 20:32

    Ponta, Ponta cui ne-ai lasaaaaat!?

    Răspunde
     
  • Analfabeti.ro
    Noiembrie 16, 2015 la ora 20:03

    asta zice asa: ,, ne place sa jelim.. nu ne intrece nimeni. plangem, oftam, ne dam cu capul de pereti. avem un cult fantastic al durerii. suntem ahtiati dupA inmormantari. ne adunam in strada. acuzam primarul, guvernul, presedintele, medicii, smurdul, pompierii si – fantastic – Biserica !
    tot ceea ce se intampla la noi e apocaliptic.. seceta, ploaia, caldura, gerul, accidentele, cardiacii. obezii..
    vina e colectiva si a nimanui. SUNTEM MEREU PE LANGA ! NICIODATA LA TINTA !
    peste un an cei mai multi dintre noi o sa uite de cei morti.. o sa stam la o tigara.. si la o bere.. cu fb-ul deschis.. ,,fa-mi ba un selfie.. in fata la Colectiv.. !,, ,,

    Răspunde
     
  • m
    Noiembrie 16, 2015 la ora 19:43

    Bre Moise, ai dreptate. 100%. Dar e lipsit de importanta.
    Rolul nostru ca si cetateni responsabili si ca societate civila desteapta de-abia de-acum incepe. Pana acum ne plangeam ca n-are rost sa zicem sau sa facem pentru ca politicienii…Acum avem o oportunitate sa zicem si sa facem pentru ca astia nu prea politicieni :). Macar deocamdata. Ar fi bine sa le vedem partile bune si sa nu le permitem sa le scoata la suprafata pe cele rele. Le au. Exact asa cum le avem si noi. Daca suntem destepti, macar o data, s-ar putea sa iasa ceva bun. Daca o sa continuam sa bagam de vina si sa ne vaicarim, sa fim batosi si sfatosi cu altii ca sa nu mai avem vreme sa fim si cu noi asa, stim deja cum se va termina, mai bine ne conservam energiile…

    Răspunde
     
    1. tavy
      Noiembrie 16, 2015 la ora 20:22

      ai perfecta dreptate ….

      Răspunde
       
  • Vasile Micu
    Noiembrie 16, 2015 la ora 19:42

    Stimate Domnule Guran, asta este primul pas facut pentru implementarea nului SISTEM MERITROCRATIC?! Findca de MERITOCRATIE ERA VORBA!nu?

    Răspunde
     
  • Analfabeti.ro
    Noiembrie 16, 2015 la ora 19:39

    de cate ori vor iesi astia din cluburi de atatea ori vom schimba..?

    Răspunde
     
  • Florin Bărbuț
    Noiembrie 16, 2015 la ora 18:47

    Mda, o mâncare știi deja că e stricată după aspect, după miros… ok, urmează să punem și limba pe ea ca să-i simțim și gustul și… tot nu mai iese nimeni în stradă. S-a fâsâit momentul. Mergem înainte. Poate la următoarea generație peste încă vreo 10-15 ani să dureze sperietura politicienilor până se face guvernu și programul, că acu a durat vreo 2-3 zile doar

    Răspunde
     
  • Sergiu
    Noiembrie 16, 2015 la ora 18:37

    Pai daca doamna general Lipa e o tehnocrata…acceptata de toata lumea…eu ma declar confuz de tot

    Răspunde
     
  • RantCassey
    Noiembrie 16, 2015 la ora 18:27

    De cat timp se lucreaza la acest program? De 5 zile? Si mai era lumea suparata ca nu se pune mai repede Guvernul.

    Eu astept de la domnul Guran si un articol care sa se numeasca „Asa arata un Guvern perfect”. Sigur ca formularea (aplicata la actualul Guvern) este falsa, dar ar fi la fel de corecta daca o comparam cu acest articol.

    In caz ca ati uitat, acest Parlament este acelasi care isi apara coruptii, voteaza legi in interes propriu, alegeri intr-un dingur tur, iresponsabilitate economica etc. De la acest Parlament aveti sperante ca va face reforme impreuna cu Ciolos?

    Dupa ce ca toata mass-media este acaparata de „jurnalistii” de partid, sau care fac jocurile Rusiei, sau anti-romanestij, vine domnul Guran sa ne invete ce trebuia dar nu putea sa faca acest guvern?

    Nu am auzit nicio vorba zilele astea despre cat de neperformante si corupte sunt partidele politice, in schimb suntem foarte abili in a critica un guvern la care nici nu visam in urma cu o luna, il aruncam in aceasi troaca cu Ponta si Oprea.

    Aveti impresia ca acest guvern nu este dispus la dialog si la gasirea de solutii? Sau jucam si anul viitor dupa cum ne canta Dragnea, cel mai capabil sa conduca Romania? Pentru ca am impresia ca ne meritam soarta.

    Răspunde
     
    1. MARC DOROTHEA RODICA
      Noiembrie 16, 2015 la ora 20:14

      Deși îmi plac emisiunile d-lui Moise Guran, de data aceasta mă așteptam la alt fel de remarci . Cu siguranță avem mari așteptări de la noul Guvern al României noastre,căci ne-am săturat de prostiile și neputința Guvernului Ponta, cred că ar fi frumos să avem puțintică răbdare și să- acordăm timpul necesar pentru a îndrepta ceea ce ceilalți au stricat.Nu cred că schimbările le vom simți în câteva zile . Sau vi se pare că era mai bine cu Ponta și ceilalți ?

      Răspunde
       
  • Bogdan
    Noiembrie 16, 2015 la ora 18:21

    Pe profilul sau a postat un program de guvernare usor modificat: https://www.facebook.com/dacianciolos/

    Răspunde
     
  • popescu
    Noiembrie 16, 2015 la ora 18:19

    Sa-i vedem investiti in functie, poate apoi se sucesc la 180 de grade. O ordonanta doua, apoi cade guvernul cu o motiune, dar lovitura de gratie sa vina din ordonanta de urgenta.
    Intradevar un bla bla bla.
    Macar masura votata de popor -300 parlamentari.
    CRED CA E TIMPUL SA IESIM IAR IN STRADA. SA NE MUTAM IN STRADA.

    Răspunde
     
  • Petreanu
    Noiembrie 16, 2015 la ora 18:09

    Lungirea mandatelor primarilor, parlamentarilor etc la 5 pentru ca 5 ani e mandatul europarlamentarilor.

    Răspunde
     
  • Andrei
    Noiembrie 16, 2015 la ora 17:49

    Ar fi bun orice plan de guvernare atata timp cat Primul ministru, cat si ceilalti ministri, garanteaza cu propriile averi sau chiar cu libertatea. M-am saturat de asumarea responsabilitatilor…fara nicio asumare!

    Răspunde
     
    1. Ulev
      Noiembrie 16, 2015 la ora 23:31

      Asadar ramane cum am vorbit.

      Răspunde
       
  • Dan
    Noiembrie 16, 2015 la ora 17:48

    Nici asa nu arata un parlament din o tara EU, dar cine i-a votat, si acum Ciolos ce sa faca, lucreaza cu materialul poporului.

    Foarte bine, alegeri anticipate si se legitimeaza aceasi hoti, dar Moise daca nu are el ceva de comentat nu se simpte bine, si vroia el sa se bage in politica, cand la politica e lucrul la care se nu se pricepe cel mai putin.

    Răspunde
     
  • Adi
    Noiembrie 16, 2015 la ora 17:46

    Nu cred că putem spune ceva atât de decisiv la acest moment. Eu le-aș da 1-2 luni să văd cu ce vin. Le-aș da mai puțin în mod normal, dar perioada este aparte – vor avea de făcut bugetul și vin sărbătorile. Cel mai clar va fi prin începutul de februarie care este direcția și programul.

    Răspunde
     
  • Adrian
    Noiembrie 16, 2015 la ora 17:45

    Perfect deacord.
    In plus sunt total impotriva alegerilor comasate … e cam singurul lucru care ne-a mai salvat cat de cat in ultimii ani

    Răspunde
     
  • rkmn
    Noiembrie 16, 2015 la ora 17:40

    uniti salvam :)))

    Răspunde
     
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase