BIZIDAY: Marți, 20 mai 2014

Publicat la data de de Moise

This entry was posted in ÎNREGISTRĂRI. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

19 răspunsuri la BIZIDAY: Marți, 20 mai 2014

  • lol
    Martie 9, 2015 la ora 23:06

    nenea ala de la minutul 31 are cercel in ureche? cam penibil, la varsta lui :))

    Răspunde
     
  • gavrila marin
    Iunie 5, 2014 la ora 18:20

    Domnule Guran,
    Mă numesc Gavrilă Marin, inginer pensionar şi vă scriu ( cu întârziere) pentru a vă aduce la cunoştinţă erorile făcute în reportajul prezentat pe data de 20.05.2014 şi pentru ca eventual să reparaţi greşelile. Nu pentru că aţi dezavantajat o anumită firmă ci pentru că aţi pus la un loc o locomotivă ultramodernă cu una care este pentru secolul trecut şi mai degrabă aţi adus un prejudiciu emisiunii d-tră şi prestigiului d-tră personal.
    Aşa deci în reportajul prezentat pe data de 20.05.2014 prin afirmaţiile “s-a produs un nou tip de locomotivă” sau „s-a produs prima locomotivă construită la Craiova după 24 de ani”,aţi dezinformat telespectatorii. Eu nu spun ca alţi critici ai d-tră că aţi făcut-o intenţionat ci cred mai degrabă că aţi fost indus în eroare intenţionat de cei de la firma RELOC Craiova deoarece locomotiva lor este mult inferioară faţă de cea produsă de firma SOFTRONIC şi o prezentare detaliată i-ar fi pus în inferioritate. Iar tactica lor a fost să vă ademenească pe d-tră în zilele premergătoare plimbării premierului Ponta cu rama electrică a lui Softronic. Figurativ vorbind,
    s-a lipit „ţânţarul de armăsar” ca să fie şi el băgat în seamă
    fig.1
    Locomotiva hidraulică produsă de RELOC
    fig.2
    Locomotiva electrică produsă de SOFTRONIC
    fig.3
    Rama electrică produsă de SOFTRONIC
    .
    Pentru a vă edifica asupra celor afirmate vă dau fotografiile produselor celor două firme, cât şi unele detalii tehnice:
    … Locomotiva produsă de RELOC este o locomotiva hidraulică (fig.1) care nu se mai foloseşte de mult pentru tractarea vagoanelor pe distanţe mari,ea folosindu-se pentru manevre de garnituri sau pentru tractări pe linii secundare şi distanţe scurte. În plus este acţionată cu motoare diesel,
    motoare ce se fabrică de peste 100 ani şi care nu pretind o tehnicitate deosebită. …Locomotivele electrice se fabrică de zeci de ani în lume şi la Electroputere şi deci este falsă afirmaţia că s-a reluat fabricaţia de locomotive la Electroputere Craiova, căci cele de la RELOC
    nu sunt cu tracţiune electrică.
    …Firma Softronic a început să fabrice locomotive electrice ( fig.2) cu ceva ani in urmă iar ce produc ei acum ( rama electrică din fig.3) este ultimul strigăt al tehnicii în domeniu,în sensul că:
    …Rama electrică, este cel mai nou tren electric, care este atât de mare viteză cât şi de tip „modular” în sensul că se pot „cupla 2 sau mai multe rame” funcţie de numărul de călători de pe ruta respectivă,nu ca acum când o locomotivă tractează 5…8 vagoane care de regulă merg goale şi deci nerentabil. Spre deosebire de locomotivele electrice din ultimii ani care aveau tracţiunea cu motoare electrice de curent continuu care erau nefiabile şi greu de întreţinut,rama are motoare asincrone care sunt mult mai fiabile şi „uşor manevrabile” . Acesta este ultimul cuvânt al tehnicii în materie de tracţiune şi în acest fel SOFTRONIC este singura fabrică de locomotive de acest fel din sud-estul Europei. Rama este echipată cu cele mai noi componente electrice şi electronice şi îndeplineşte toate cerinţele specifice standardelor europene.
    ….Precum se vede sunt diferenţe uriaşe între ce face RELOC şi ce face SOFTRONIC.
    Iar pe lângă aspectul că produsele lui Softronic sunt cele care au viitor şi la CFR şi la CF din alte ţări, dezvoltarea acestei fabrici ar crea nu 100 locuri de muncă ci mii de locuri de muncă.
    Aşa că,fără ca eu să am ceva cu Reloc sau Softronic, dar în ideea desvoltării industriei româneşti şi a mândriei de a vedea pe cât mai multe produse „Fabricat în România” consider că aveţi o obligaţie de onoare de a face un reportaj şi cu fabrica Softronic pentru care vă asigur că veţi fii mai mult lăudaţi decât criticaţi.
    Cu mult respect,
    M. Gavrilă.

    Răspunde
     
  • marius
    Mai 25, 2014 la ora 15:19

    turcia a scapat de o parte din dependenta fata de rusia prin gazoductul care leaga turcia de azerbaigian . nod de linie Gazantep .

    Răspunde
     
  • Grosz Martin
    Mai 21, 2014 la ora 20:58

    Gazul si electricitatea ar trebui impozitate cu 5% la suta pt.a ajuta fermerii si agricultura,ar trebui ….

    Răspunde
     
  • radu
    Mai 21, 2014 la ora 18:13

    Superb… am postat acum 10 minute o intrebare despre tva la cereale si nu a ramas decat 5 minute pe blog. Asta imi ridica multe semne de intrebare cu privire la cat sunteti de integru dvs. si echipa. Din nou am dat dovada de naivitate crezand ca cineva in tara asta are curajul sa spuna lucrurilor pe nume.

    Răspunde
     
  • radu
    Mai 21, 2014 la ora 17:33

    Am o intrebare pentru dvs. Dle Guran. De ce nu discuta nimeni, nici macar dvs. despre faptul ca anul acesta vom avea probabil tva la cereale si tot ce implica asta ? Nici nu vreau sa-mi imaginez nivelul evaziunii ce va urma, sa fie acestia bani pentru campania electorala ?!

    Răspunde
     
  • bauhau
    Mai 21, 2014 la ora 16:57

    eu nu inteleg cum o tara ca turcia depinde de gazul rusesc , cu atatea tari turcofone bogate in zacaminte + lumea musulmana in apropiere

    Răspunde
     
  • RDK
    Mai 21, 2014 la ora 12:14

    De ce nu se uploadeaza fiecare emisiune, ci doar selectiv? Calitatea materialelor prezentate este foarte ridicata si din pacata, unii nu pot urmari fiecare emisiune

    Răspunde
     
    1. emanuel
      Mai 21, 2014 la ora 12:45

      Este incarcata pe Vimeo si postata pe blog fiecare emisiune. In zilele in care nu e publicata inseamna ca nu a fost emisiunea pe post.

      Răspunde
       
  • yo
    Mai 21, 2014 la ora 12:06

    Gurane, te lauda astia pe siteul antena3.ro, te vedem in curand la ei? Pana acum nu prea erai pe placul lor

    Răspunde
     
    1. Ady32
      Mai 21, 2014 la ora 17:42

      Eu sper sa nu. Nu ma uit la A3 din principiu 😀

      Răspunde
       
  • bios
    Mai 21, 2014 la ora 11:41

    De unde este luat genericul muzical al emisiunii ?

    Răspunde
     
    1. emanuel
      Mai 21, 2014 la ora 13:07

      Piesa nu este luata de niciunde, este compusa si interpretata special pentru Ora de Business / Biziday. E adevarat ca aduce cu Timo Maas – Get Down.

      Răspunde
       
  • bios
    Mai 21, 2014 la ora 11:41

    De unde este luat genericul muzicala al emisiunii ?

    Răspunde
     
  • sorin
    Mai 21, 2014 la ora 10:13

    Vad ca sustineti in continuare luarea de spaga si furtul in sistemul medical, cum ca este justificat de slaba remuneratie din sistem. Pe acesti penali gasiti te miri pe unde cu milioane de euro si averi impresionante nu-i justifica nimic! Luarea de mita este de nepermis, domnule Moise! Duce la cele mai aberante situatii! In Romania sunt alocati, de la stat si din asigurarile de sanatate, cam tot atatia bani/populatie ca in Turcia, admirata pentru sistemul de sanatate. Solutia este privatizarea, dar asta nu le convine chiar… medicilor! Ei castiga prin furt si mita mai mult decat patronii policlinicilor din strainatate!

    Răspunde
     
  • M.C
    Mai 21, 2014 la ora 10:03

    Dl. Guran, in legatura cu ungurii, sarbii si bulgarii, gresiti…

    Putin ii intereseaza (pe astia 3) gazele rusesti sau dependenta de ele.

    Ei au fantezii cu ciopartirea Romaniei cu ajutorul bolsevicilor, stiind ca Romania este in NATO, UE, si este mult mai greu.

    rusii le-au promis cate o bucatica pentru fiecare si ei presteaza in speranta ca o sa vina ziua respectiva.

    Chiar daca Romania intr-o zi ar fi capabila sa furnizeze gaze tuturor vecinilor, astia tot nu se vor potoli.

    In concluzie, nu e vorba de bani si resurse aici…e vorba de pofta migratorilor slavi si mongoli de pamant romanesc.

    Răspunde
     
  • Adrian Voinea
    Mai 21, 2014 la ora 09:00

    Dl. Moise Guran

    In reportajul prezentat pe data de 20.05.2014 in privinta produceri noului tip de locomotiva dezinformati telespectatorii voit.
    Imaginile prezentate sunt de la doua firme diferite care nu au legatura intre ele.
    Una din firme este SC SOFTRONIC SRL si cealalalta este RELOC Craiova.
    Va rog sa va informati mai bine in privinta produceri de locomotive in Romania si dupa acea sa prezentati un reportaj.
    Aveam o parere destul de pozitiva in privinta reportajelor prezentate de domnia voastra,dar cred ca trebuie sa-mi schimb parerea dupa reportajul prezentat.
    Ar trebui sa reveniti si sa prezentati lucrurile asa cum stau in realitate si sa va cereti scuze fata de firma SC SOFTRONIC SRL.
    Sa va fie rusine pentru ce reportaj ati prezentat.

    Cu respect,
    Adi Voinea

    Răspunde
     
    1. emanuel
      Mai 21, 2014 la ora 12:54

      Domnule Adi Voinea, intr-adevar imaginile prezentate au fost de la 2 firme diferite. Imaginile din a II-a parte a montajului sunt mai vechi si sunt imagini de arhiva dar dintr-o eroare tehnica specificatia „arhiva” nu este prezenta pe acele imagini asa cum e prezenta pe cele cu Gruia Stoica. Eroarea este tehnica si nu una intentionata de „dezinformare voita” asa cum precizati. Va rog nu judecati pripit lucrurile!

      Răspunde
       
      1. Gabriel
        Mai 21, 2014 la ora 20:22

        Cred ca ideea din comentariul lui Adi Voinea era legata mai mult de faptul ca la Craiova se fac locomotive de ceva timp de catre firma SOFTRONIC. E gresita afirmatia ca acum s-a facut prima locomotiva dupa zeci de ani.

        Pe platforma Electroputere sunt 2 firme:
        – SOFTRONIC: infiintata de fosti angajati de la ELECTROPUTERE in 1999 (asa scrie la ei pe site …). Realizeaza locomotive ELECTRICE si au cliente gen DB.
        – RELOC, firma lui Gruia Stoica, care a cumparat in 2012 producţia de locomotive de la Electroputere şi o parte a brandului respectiv. Acum au realizat model de locomotiva DISEL.

        Răspunde
         
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase