(P)Volkswagen lansează modelele ecologice e-Golf, e-up! și Golf GTE sub umbrela „Think Blue”

Modelele electrice Volkswagen e-Golf și e-up!, precum și modelul hibrid plug-in Golf GTE vor fi expuse la Băneasa Shopping City. Acestea vor putea fi vizionate în cadrul unui stand special amenajat, unde consilierii de vânzări Volkswagen vor oferi informații și detalii specifice.
volksLansarea modelelor ecologice e-Golf, e-up! și Golf GTE este consecința firească a preocupării Volkswagen pentru inovație și ecologie. Cine dorește să influențeze mobilitatea viitorului poartă o mare răspundere față de mediul înconjurător. Volkswagen numește acest lucru “Think Blue.”, iar Think Blue. înseamnă modul în care Volkswagen abordează toate activitățile, înseamnă atenție față de mediu și încurajarea activităților sustenabile individuale.

Volkswagen este atât cea mai vândută marcă auto din lume, cât și cea mai inovativă, iar în unele țări este considerată și cea mai “verde” marcă auto. Automobilele cu emisii reduse de 9bogdanflorea-smCO2 și dezvoltarea propulsiilor alternative se materializează în modelele lansate acum: e-Golf, e-up! și Golf GTE. Angajamentul Volkswagen față de mediu și față de clienți este ca până în 2018 gama sa de modele să devină cu 25% mai ecologică. Porsche România va construi prima stație de încărcare rapidă prin care oferă gratuit servicii de încărcare pentru cei care cumpără automobile electrice fabricate de grupul german”, a declarat Bogdan Florea, brand manager Volkswagen Autoturisme.

Prin modelul e-Golf, Volkswagen a făcut pasul de la combustibili fosili la energia verde și a creat astfel un autoturism care produce “0” emisii și care utilizează 100% energie provenită din surse regenerabile.

e-Golf este un automobil pentru folosința preponderent cotidiană, cu propulsie electrică și cu o autonomie de până la 190 km. Bateria litiu-ion integrată poate fi încărcată cu cablu de alimentare de la priza casnică în 13 ore sau prin intermediul unui Wallbox în 8 ore. Există și varianta de alimentare în condiții de curent continuu, la stațiile specializate, iar timpul de încărcare până la 80% din capacitatea bateriei se reduce la doar 30 minute.

Cu un consum de 12,7 KWh pentru 100 km, e-Golf este cel mai economic automobil din segmentul său – costul deplasării pentru 100 kilometri fiind de doar 7 RON, dar și cel mai rapid, ajungând de la 0 la 100 km/h în 10,4 secunde.

e-up! este cel mai mic model din gama Volkswagen, este 100% electric și lipsit de emisii. Are o autonomie de până la 160 km, fiind ideal pentru transportul cotidian în condițiile în care 80% dintre șoferi nu depășesc 50 km parcurși într-o zi. Bateria poate fi încărcată prin cablu de alimentare de la priza casnică în 9 ore. Prin instalarea unui Wallbox de utilizare casnică, timul de încărcare se reduce la 6 ore, iar dacă folosim curent continuu, 80% din capacitatea bateriei se încarcă în doar 30 de minute.

Cu un consum de 11,7 KWh pentru 100 km, costul deplasării cu e-up! este de 6,25 RON pentru 100 km. Viteza maximă a mașinii este 130 km/h, în timp ce sprintul de la 0 la 100 km/h se realizează în 12,4 secunde.

Modelul Golf GTE este un hibrid plug-in și aduce împreună ceea ce este mai bun din două universuri: propulsie pur electrică pe distanțe de maxim 50 km și, grație motorului pe benzină care poate fi activat suplimentar, o autonomie totală în regim mixt de până la 939 km, fără nevoia conectării la rețeaua electrică.

Plăcerea condusului și sportivitatea sunt garantate de cei 204 CP, putere obținută prin folosirea celor două sisteme de propulsie la simpla apăsare a butonului GTE. Astfel, se obține o accelerare de la 0 la 100 km/h în 7,6 secunde în condițiile unui consum mediu de benzină de numai 1,5 l/km și a unor emisii de CO2 de doar 35 g/km. Golful GTE poate fi condus în modul electric până la 130 km/h, în timp ce viteza maximă (în modul GTE) este de 222 km/h. Încărcarea bateriei prin conectarea la priza casnică durează 3,5 ore sau 2,5 ore în cazul în care se optează pentru conectarea la un Wallbox.

Consilierii de vânzări Volkswagen îi așteaptă pe cei interesați de aceste modele la standul special amenajat în Băneasa Shopping City.

stiri verificate

Comentarii prin facebook

7 răspunsuri la (P)Volkswagen lansează modelele ecologice e-Golf, e-up! și Golf GTE sub umbrela „Think Blue”

  • ovi
    Septembrie 14, 2015 la ora 10:38

    Eu sunt multumit de masina mea clasica, are 23 de ani deja dar polueaza putin de tot: e pe gpl …iar la un consum de 4-5 litri / 100 km nu-i departe de costurile celor noi. Si nici nu raman blocat pe autostrada fiindca pur si simplu nu are ce sa se strice atat de tare incat sa fie imobilizata. Nu neaparat ce-i nou e si mai bun !

    Răspunde
     
  • alex
    Septembrie 12, 2015 la ora 11:49

    Desigur un vehicul vechi acum consuma deja 10l la 100(o aproximare). M-am interesat si eu de acest model sa il cumpar, vrand si eu sa pun umarul la eliminarea poluarii. Intradevar, poti merge pe curent 50 de km, consuma infim, ajuta foarte mult, insa momentan e prea scump pentru mine. Astept sa vad daca mai apar modele green, sa fie mai competitive in pret. NU imi permit sa dau 40k pe masinuta asta, chiar daca e o bijuterie eco.

    Răspunde
     
  • catalin dte
    Septembrie 11, 2015 la ora 18:50

    Mai am ceva de adaugat ! O intrebare : ce gaz produc plantele noaptea in absenta luminii ????????????? ce gaz consuma tot ceea ce este verde noaptea in absenta luminii ? ce elimina in schimb ? va rog sa va documentati !

    Răspunde
     
    1. Stelian F
      Septembrie 11, 2015 la ora 23:10

      Asta cred ca stie oricine, si anume ca natura este cel mai mare producator de dioxid de carbon. Apa (oceanele) este sustinatoarea vietii pe aceasta planeta, inclusiv si prin rolul de reglare a cantitatii de co2 din aer.

      Răspunde
       
  • catalin dte
    Septembrie 11, 2015 la ora 18:48

    Un autovehicul nu trebuie sa consume putin combustibil ci sa consume putini bani . Cheltuirea oricarei sume de bani incurajeaza poluarea ! Nu se sanctioneaza producatorul ci consumatorul . Autovehiculele au inceput sa consume 1 / 100 km de benzina sau motorina dar reviziile si fiabilitatea ridica costurile de intretinere foarte mult . Am intalnit deseori pe autostrazi in irealista Europa autoturisme noi ramase in pana ce asteptau sa fie ridicate de platform si duse la service . Pe langa ele treceau passive vechile autoturisme clasice. Mitul auto german este spulberat de 7 ani . Parerea mea este ca industria auto este manjita de un consumatorism capitalist de rahat si produce intentionat obiecte care sa se strice. Se incearca vinderea unui autoturism cu 7000 de euro dar pe urma industria auto ia pielea de pe tine prin intretinere si reparatii . In cativa ani autoturismele vor rula sisteme de operare si vor avea memorie ram si ssd-uri . Acumulatorii vor inlocui arderea interna si va aparea o alta poluare ! Producerea unui autoturism este un factor poluator ! Cu poluarea nu se poate lupta decat intr-un singur mod : incurajand oamenii sa nu isi cumpere autoturisme noi atat timp cat cele vechi functioneaza optim !!!!!!!!!!!! Daca spre exemplu semnezi cu guvernul un angajament ca timp de 30 de ani nu iti vei cumpara nici un autoturism tu si familia ta vei primi 50% reducere pentru calatoriile cu mijloace de transport in comun. Ne mintim si ne furam caciula unul altuia.

    Răspunde
     
    1. Noi
      Septembrie 11, 2015 la ora 20:39

      Nimic mai adevarat si mai corect prezentat.
      Acesta este adevarul, restul sunt doar tromboane de marketing.

      Răspunde
       
    2. grecu
      Septembrie 12, 2015 la ora 16:48

      astazi dupa un sfert de secol consumatorismul capitalist si nu numai nu vizeaza numai industria auto, in general electricele gen electronicele,electrocasnicele si alte produse de consum caci in mare parte cresterea economiilor pe aceasta se bazeaza.

      Răspunde
       
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase