BIZIDAY: Luni, 29 septembrie 2014

Publicat la data de de Moise

This entry was posted in ÎNREGISTRĂRI. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

35 răspunsuri la BIZIDAY: Luni, 29 septembrie 2014

  • Lhycy
    Decembrie 20, 2015 la ora 21:41

    Buna ziua domnule Stelian Tanase!Astept cu mare emtioe,interes si bucurie emisiunea dvs.de astazi!Nu stiu daca este posibil asa ceva in timpul emisiunii dar daca este va rog sa transmiteti Altetelor Lor Regale,Principesa Margareta si Principele Radu,din partea mea si a familiei mele,toata pretuirea nostra pentru Familia Regala a Romaniei! Marele nostru regret ca nu suntem Regatul Romaniei si ca nu il avem ca rege pe Majestatea Sa Regele Mihai,Dumnezeu sa il aiba in paza!Asa sa ne ajute Dumnezeu! Traiasca Regele Mihai I al tuturor romanilor!Traiasca Casa Regala a Romaniei!

    Răspunde
     
  • Octavian Capatina
    Octombrie 1, 2014 la ora 17:32

    Dosarul licenţelor Microsoft e despre lăcomia, hotia şi pe alocuri prostia mai marilor zilei de ieri si de azi !
    Cum DRACU se mai gasesc votanti pentru acesti escroci care ne-au condus si ne conduc ?

    Răspunde
     
  • dacul
    Octombrie 1, 2014 la ora 13:28

    Salariu intr-o banca mare-dezvoltatoare din Romania intr-o sucursala din provincie: Consilier Credite: 1000 – 2000 lei (functie de vechime si/sau pile – in niciun caz productivitate), Director Sucursala (urmatorul pe scara ierarhica): 11.000 lei… Dupa cum se vede discrepanta majora, care nu se regaseste in atributii/pregatire/rezultate etc.

    Răspunde
     
  • Cris
    Octombrie 1, 2014 la ora 12:33

    Adevarat va intreb

    CINE MAI PUNE BOTUL LA DRUMURI EXPRESS IN LOC DE AUTOSTRAZI ???

    Eu il inteleg si pe Ioan Rus, ca rostul lui acolo este sa faca niste studii de fezabilitate noi pentru drumurile express, care vor costa alte zeci de milioane de euro pe langa cele sifonate deja pe autostrazile desenate cu carioca.

    Răspunde
     
  • Cris
    Septembrie 30, 2014 la ora 21:58

    Demisia ultra-urgenta a escrocilor care, dupa ce ne-au pus tot felul de accize in benzina, pentru autostrazi, acum ne anunta ca nu avem nevoie de autostrazi si ca, sa zicem Mersi de drumuri judetene asfaltate.

    Demisia incapabilului si tzeparului de Ioan Rus.

    Răspunde
     
  • Alin H
    Septembrie 30, 2014 la ora 21:20

    Uitam sa punem si cheltuiala cu spagile pe care trebuie sa le dea studentul pentru un examen, fie ca invata sau nu (100 euro pt nota 5 si daca inveti 300 pt 9 ), exemplu de la Politehnica din Iasi (UNIV. TEHN. GH. ASACHI). Situatia cu banii de la educatie este veche iar ANOSR-ul a dezamagit la fel de mult ca USR sau UNSR deoarece liderii studentilor sunt tot oameni deci coruptibili. Protestele se fac doar pt „a-si face fata” si nu pentru a obtine cu adevarat aia 6%. Mai acu’ vreo 2 ani cei de la ANOSR protestau impotriva dnei Andronescu iar cei de la UNSR protestau impotriva ANOSR-ului si pt sustinerea dnei ministru deci cu astfel de organizatii studentesti ce pretentii sa mai avem de la cei care pot reinvia educatia.

    Răspunde
     
  • unu analfabetul si fara bun simt
    Septembrie 30, 2014 la ora 19:59

    UN nou Ceausescu, sau un om singur, nu poate schimba nimic in Romania.
    CHiar de ar reusi unul singur ceva, o lovitura de stat, ceva, vine europa si spne ca faci genocid, asa ca………….
    Doar uniti, adica 10 milioane de romani putem schimba ceva, nu 2 milioane, adica 50%, nu 10%.
    NU stai mult pe ganduri ca in curand nu o sa mai aveti la ce sa spuneti casa, sau acasa.
    O sa fiti mereu niste EMIGRANTI- pribeag, expatriat.
    A emigra- a-si parasi tara pentru a se stabili in alta tara.
    0- a-si parasi locul natal
    UNITI SALVAM ROMANIA

    Răspunde
     
  • Paul
    Septembrie 30, 2014 la ora 19:44

    d-le Guran, nu ne povestiți și despre redevențele aproape 0 pe care le încasează statul român din exploatările de hidrocarburi?

    Sau despre scutirile de impozitul pe construcții pe care România (prin Ministrul Finanțelor) tocmai a anunțat că le acordă „investitorilor strategici” pentru platformele off-shore din Marea Neagră?

    Discutăm de pierderi anuale de sute de milioane de euro anual la bugetul de stat (din care s-ar putea scădea în continuare „taxa pe muncă”). Cum poți da scutiri de taxe unuia dintre cele mai rentabile domenii de activitate de pe planetă?

    Răspunde
     
  • unu analfabetul si fara bun simt
    Septembrie 30, 2014 la ora 19:41

    PEntru emisiunea de la europa fm
    MOISE, stii ce este manipularea?
    Asta a facut MONICA MACOVEI cu voi MASS MEDIA.
    Va dat teme de discutii, iar voi ii faceti reclama grasa.
    VOrbiti la europa fm, doar de ponta, tariceanu, udrea si MONICA MACOVEI. DE restul 10 candidati nu prea vorbeste nimeni.

    Răspunde
     
    1. Constantin
      Octombrie 1, 2014 la ora 08:35

      Nu stiu daca cei mentionati de dumneavoastra sunt cei mai reprezentativi, dar din 14 candidati, sper ca sunteti de acord ca nu conteaza cu adevarat, dupa cum indica sondajele, dar si ratiunea, decat vreo patru.

      Răspunde
       
  • Cris
    Septembrie 30, 2014 la ora 15:37

    Gata, tzeparul de Ioan Rus a spus clar: tzara asta e doar de tzepuit si jefuit, nu are nevoie de autostrazi. Are nevoie doar de taxe incasate pe motiv de autostrazi.

    Răspunde
     
  • Cezar
    Septembrie 30, 2014 la ora 14:55

    Un om moare si ajunge la Sf. Petru. Pe pereti vede numai ceasuri si il intreaba ce e cu ele.
    – Sunt ceasurile minciunii. Fiecare om are cate unul, zice Sf. Petru.
    – Cand omul spune o minciuna, limba ceasului avanseaza cu o ora.
    Omul intreaba: – Si ceasul acela care nu se misca?
    – E de la Maica Tereza.
    – Dar ceasul lui Victor Ponta unde e?
    – Este in camera lui Iisus. Îl tine pe post de ventilator

    Răspunde
     
  • Radu
    Septembrie 30, 2014 la ora 13:38

    Nu e o noutate pentru nimeni aportul american fatis la politica de colonizare a fasiei Gaza de catre Israel, sau la destabilizarea Orientului Mijlociu. Dar, chiar si-asa, de cata ipocrizie e nevoie ca sa condamni o banca araba pentru finantare (indirecta) a unei grupari teroriste? Pentru „holocaustul palestinian” (Matan Vilnai, Ministrul israelian al Apararii) cine plateste, oare?

    Răspunde
     
  • Ovidiu
    Septembrie 30, 2014 la ora 09:58

    Domnule Guran, …. BANCHÉR s.m. 1. Posesor de capital bancar; proprietar sau mare acționar al unei bănci

    Daca dv continuati sa le spuneti BANCHERI angajatilor din banci, cred ca putem incepe sa spunem PRIMAR oricarui functionar dintr-o primarie, ce spuneti ? 🙂

    Răspunde
     
  • Bogdan
    Septembrie 30, 2014 la ora 07:31

    Decat sa lucrezi in banca, mai bine maturator pe strada. Posibilitatea de a intretine o familie ca anagajat al unei firme de curatenie este mai mare decat in cazul unui anagajat al bancii. 🙁

    Răspunde
     
    1. vasilica
      Septembrie 30, 2014 la ora 09:11

      Subscriu. Nu stiu cum se face media aia de 4.000 lei net pe sistemul bancar pentru ca eu am mai putin de jumatate din ei si am 10 ani vechime. La noi doar directorii de agentie au ceva mai mult de 4.000 lei. Ar fi interesant de stiut cum se face media: se face o medie pe banca si apoi media bancilor sau se face media tuturor salariilor? Si salariile cine le declara? Angajatii sau bancile, ca de gargara angajatorilor is satul…

      Răspunde
       
  • Stelian
    Septembrie 30, 2014 la ora 01:56

    Deci nu mai pot (e un fel de a spune, normal ca mai pot) cu Arsenie Boca pe toti peretii. Nu stiu daca e ghiseu de banca, sau ghiseu de facultate, dar la minutul 24,37, doamna de la ghiseu are pe peretele din spate, da ati gghicit, pe Boca. Cred ca usor a luat locul Mariei, mama Domnului, in inima si mintea oamenilor, cred ca a luat si locul crucii si cred ca in curand va lua si locul Domnului Isus, daca in mintea multor oameni nu s-a intamplat deja asta. Mai oameni buni, ca e Budha pe pereti sau ca e Boca, nu prea e nici o diferenta. Dumnezeu e gelos si nu va imparti cu nimeni ceea ce i se cuvine. Slava si gloria Lui. Din cand in cand mai apare cate unu care are ceva de spus mai interesant decat apostolii. Cred ca in curand daca nu citam din Boca, nu putem fi crestini adevarati in mintea unora. Belea mare cu moda asta.

    Răspunde
     
    1. Bogdan Ardelean
      Septembrie 30, 2014 la ora 04:04

      „Dumnezeu e gelos si nu va imparti cu nimeni ceea ce i se cuvine. Slava si gloria Lui.” Pe bune?

      Răspunde
       
      1. Stelian
        Septembrie 30, 2014 la ora 04:38

        El o spune.

        „Sa nu te inchini inaintea lor si sa nu le slujesti; caci Eu, Domnul Dumnezeul tau, sunt un Dumnezeu gelos, care pedepsesc nelegiuirea parintilor in copii, pana la al treilea si la al patrulea neam al celor ce Ma urasc,” (Exod.20:5)

        Răspunde
         
    2. david
      Septembrie 30, 2014 la ora 07:38

      Stelian fiule, ca e Buddha, ca e Boca, ca e fecioara Maria, Allah sau ce vrei tu, tot Unul e, mai pune mana si tu pe o carte si mai citeste si altceva in afara bibliei!… avem aceeasi provenienta toti in fond, doar nu crezi ca musulmanii, hindusii etc vor ajunge in iad pt ca nu cred in ceva in care ai fost crescut sa crezi,ipocritule si extremistule!

      Răspunde
       
      1. Stelian
        Septembrie 30, 2014 la ora 09:50

        Va inselati si ca urmare spuneti minciuni. Dar le spuneti tare ca nu cumva cineva sa nu va creada. N-am fost crescut sa cred in ceva. Am crezut in Isus la varsta de 42 ani. Abia atunci am crezut ca ce scrie in Biblie este adevarat. Eu nu spun ca va merge cineva i iad. Biblia o spune si eu nu fac decat sa cred. Cred cu toata taria, caci de cand am crezut, viata mea s-a schimbat. Niciodata inainte n-am reusit sa ma detasez de partea materiala, niciodata inainte n-am reusit sa nu mint intr-o zi, niciodata inainte n-am reusit sa nu ma uit dupa femei, niciodata inainte nu gandeam ca sunt dator si ca trebuie sa platesc impozite si taxe pana la ultimul banut si multe altele. Acum daca spun copiilor seara la culcare, ca trebuie sa merg la toaleta de ex, ca sa pot pleca din camera lor, merg obligat la toaleta chiar daca nu am nevoie, ca sa nu fi spus o minciuna. Niciodata in viata mea nu am iubit adevarul. Cred in ce scrie in Biblie, caci urmare a acestui fapt acum iubesc adevarul. Isus a spus ca vom fi nascuti din nou din Duhul Adevarului si vad ca a avut dreptate. Nu mi-am impus eu sa spun adevarul mereu, ci a venit natural in mintea mea. Cat de mult va temeti de ceea ce nu intelegeti, de recurgeti la jigniri ca sa va ascundeti teama…

        Răspunde
         
        1. emanuel
          Septembrie 30, 2014 la ora 12:49

          Stelian… schimbarile din viata ta (de la 42 ani) pot spune ca s-au produs si in a mea la 30, eu fiind crestin-ortodox (inainte de schimbare doar dupa botezul din copilarie, dupa schimbare si dupa practica de zi cu zi). Daca tu nu intelegi evlavia la Parintele Arsenie Boca a unei persoane si in general cultul sfintilor prezent in ortodoxie nu inseamna ca trebuie sa trambitezi convingerile tale neo-protestante legandu-te de orice mic detaliu in orice context – apreciez spiritul tau de observatie; eu nu l-am observat pe Parintele Arsenie si pot spune ca sunt unul (aici includ si familia mea) dintre cei a caror intoarcere la Dumnezeu s-a realizat si prin rugaciunile si urmand calea Parintelui Arsenie Boca. Doamne ajuta!

          Răspunde
           
          1. Stelian
            Septembrie 30, 2014 la ora 14:14

            Trist. Exact ce spuneam se intampla. Oamenii urmeaza „calea lui Arsenie Boca” si au uitat ca apostolii Domnului Isus au invatat numai despre „Calea Domnului”. Tendinta acesta a existat din biserica primara, cand unii sustineau ca-l urmeaza pe Pavel, iar altii pe Apolo , dar Pavel a wxpkicat destul de clar ca este numai o Cale de urmat. Isus a spus:
            „Eu sunt Calea, Adevarul si Viata. Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine.”(Ioan.14:6)
            Deci daca l-ati vazut pe Boca urmand aceasta Cale care este Isus, acum ar trebui sa spuneti ca urmati calea lui Isus, prin exemplul lui Boca.
            Dar nu, dvs ati spus foarte clar a cui cale urmati.

             
          2. Stelian
            Septembrie 30, 2014 la ora 14:30

            Dumneavoastra numiti conceptii neo-protestante faptul ca il cred pe Dumnezeu? Pai aceleasi conceptii le-au avut si apostolii. Si pentru ca ei au avut aceste conceptii de a-L crede pe Isus, dvs astazi va puteti numi crestini. Daca ei nu L-ar fi crezut pe Domnul Isus, nu mai formai adunari de ucenici ai Domnului, prin credinta urmata de botez, ucenici carora la un moment dat li s-a spus in batjocora „crestini”. Exact la fel cum dvs spuneti astazi „pocaiti”, fara sa considerati ca sunteti pocaiti, uitand ca pocainta este poruncita de Dumnezeu.

             
          3. emanuel
            Septembrie 30, 2014 la ora 17:42

            Stelian ori nu intelegi ori ai un talent in a rastalmaci cuvintele celorlalti care nu sunt de acord cu tine. Acord prezumtia de nevinovatie si inclin (inca) spre prima varianta. Eu iti spun ca m-am intors la Dumnezeu iar tu incepi mesajul cu „trist”. Trist este faptul ca tu interpretezi totul „ad litteram” – din pacate mai ales Biblia nu numai spusele celorlalti. Sfanta Scriptura se interpreteaza prin Sfanta Traditie a Bisericii Drept Maritoare. Daca esti sincer fii sincer pana la capat si cauta calea cea dreapta. Doamne ajuta!

             
          4. Stelian
            Septembrie 30, 2014 la ora 18:58

            Nu vreau sa va contrazic. Asta este beleaua cu netul, ca nu ne putem vedea cand vorbim.
            Da eu in momentul in care am crezut, am crezut si cred si acum exact ce scrie in Biblie. Pentru ca numai astfel poate fi universala, adica o poate intelege orice om de pe planeta, oriunde s-ar afla el si in orice timp ar fi trait in ultimii 2000 de ani. Daca Scriptura se interpreta cu traditia, Dumnezeu ne-ar fi spus asta in Scriptura. Sa va dau un exemplu. Cum puteau interpreta Corintenii scrisorile lui Pavel, prin traditie? Ce traditie avea crestinismul atunci cand nici nu li se spunea crestini ucenicilor Domnului? Nu mai credeti fara sa cercetati si fara sa ganditi, tot ce spun oamenii.
            Am spus „trist” in mesajul meu anterior, referindu-ma la faptul ca v-ati intors la Dumnezeu urmand calea unui om si nu a Mantuitorului. Asa ati spus. Dupa cum stiti, intoarcerea apostolilor la Dumnezeu a insemnat tocmai ruperea legaturilor cu traditoa lor. Dupa cum stiti ei au fost mereu acuzati ca nu mai respectau traditia. In adunarile create de ei, nu impkineau nici un ritual, in afara de botez si de frangerea painii, nici nu tamaiau, nici nu aveau impartirea spatiului de inchinare cum gasim astazi in catolicism si ortodoxie, ei spun clar ca toti membrii adunarilor erau sfinti si preoti ai lui Dumnezeu. Cum sa interpretez cu traditia de astazi faptul ca Pavel s-a dus cu ajutoare pentru sfintii din Ierusalim? El s-a dus cu ajutoare pentru membrii adunarilor di Ierusalim. Membrii adunarilor le spune el sfinti, in toate epistolele lui. Cand Pavel si Sila propavaduiau Evanghelia iudeilor din Bereea, scrie clar ca ei cercetau scripturile sa vada daca cei doi au dreptate, nicidecum nu spune ca cercetau traditia. Explicati-mi si mie, daca ati fi trait in Roma in anul 120, cum va imaginati ca puteati interpreta scrisorile lui Pavel cu traditia? Caci despre exact aceleasi scrisori, acum imi spuneti ca am nevoie de traditie sa le pot interpreta.

             
          5. Stelian
            Septembrie 30, 2014 la ora 19:05

            Si observ ca va contraziceti un pic.
            La inceputul mesajului spuneti ca am „un talent in a rastalmaci cuvintele celorlalti”, ca imediat sa spuneti: „Trist este faptul ca tu interpretezi totul “ad litteram”. Pai..sunt cam opuse cele doua, nu credeti?

             
          6. emanuel
            Septembrie 30, 2014 la ora 19:14

            Sunt n probleme amintite. Admir faptul ca iti place sa vorbesti despre Dumnezeu in detalii dar cred ca esti de aceeasi parere ca un blog al unei emisiuni jurnal economic nu e locul potrivit. Lasa un Y! ID, un e-mail ceva si poate ne impartim parerile intre noi in f-ctie de disponibilitatea fiecaruia ca timp, nervi, resurse, etc. 🙂

             
  • Claudiu Georgian
    Septembrie 30, 2014 la ora 00:52

    ar trebuii sa dureze mai mult timp emisiunile tale, Moise !

    Răspunde
     
  • Stelica
    Septembrie 29, 2014 la ora 23:36

    Nu sunt de acord.

    Invatamantul nu poate fi 100% gratuit, sunt niste taxe de inscriere (ai reducere daca te inscrii de pe net sau pana la o anumita data, cel putin asa e la master..), una de inmatriculare si cam atat.

    Desigur, daca nu inveti => restanta => Platesti restanta!

    Acumulezi prea multe restante => repetent => platesti anul !

    Desigur, sunt si oameni care stau in camin, dar parintii stau si platesc zeci de euro pe luna „abonament” la telefon avansat…

    Răspunde
     
  • The Time Team
    Septembrie 29, 2014 la ora 23:21

    daca e scadere pe bogatie ..e tot bogatie, daca e scadere pe saracie tot saracie e , acum 1-2 procente nu ma fac sa ma simt mai rau sau mai bine, sa zicem ca nu s-a schimbat nimic.
    tendinta pe termen mediu si lung dezamageste si faptul ca nu e tara mai frumoasa…sa vada si romanul cu ochii ca avansam.

    Răspunde
     
  • The Time Team
    Septembrie 29, 2014 la ora 23:14

    si pierde si fondul de pensii si fondul de sanatate,m din cauza acetsor absente de locuri de munca

    Răspunde
     
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase