DNA-ul e foarte aproape de Victoria

Publicat la data de de Moise

afacerea duicu

de Moise Guran

Nu mai este niciun dubiu, ancheta referitoare la traficul de influență al baronului de Mehedinți duce la premierul Victor Ponta. Sub o formă sau alta, conștient sau nu, acesta i-a facilitat lui Duicu obținerea unor funcții publice pentru un apropiat al său care, la schimb, l-a scăpat de dosarul de incompatibilitate.

Premierul se face că plouă, Radu Stroe, ministrul de Interne de atunci se face că plouă, dar martorul cheie al afacerii este Petre Tobă, șeful Poliției Române, care este de presupus că nu-și va risca întreaga carieră pentru a acoperi matrapazlâcurile unor politruci, fie ei miniștri, baroni sau chiar premieri.

De altfel, domnul Petre Tobă are o istorie profesională interesantă, fiind demis în 2010 de către ministrul de atunci, Traian Igaș, după mitingul polițiștilor care i-au strigat lui Traian Băsescu la Cotroceni “javră ordinară”, fiind recuperat apoi de Vasile Blaga, decorat de președintele Traian Băsescu în 2012 și, atenție!, ridicat în gradul de chestor general acum două săptămâni, de ziua Poliției Române.

Cum interceptările în afacerea Duicu le-a făcut SRI-ul începând cu anul trecut, iar Traian Băsescu, în calitatea sa de președinte al CSAT primește zilnic un raport de la serviciile de informații, este de presupus că, dacă Tobă ar fi fost cumva implicat, Traian Băsescu nu l-ar mai fi ridicat în grad cu doar câteva zile înainte ca procurorii să-l ridice pe Duicu, declanșând tăvălugul unei vaste afaceri de corupție care duce și la Victor Ponta.

De parcă în 2012 n-ar fi zis tot el, Victor Ponta, cel care declara cu convingere că dacă înlocuim politrucii PDL cu cei ai USL n-am făcut nimic bun pentru România”.

Dosarul Duicu dovedește clar, cu probe indubitabile, exact faptul că politrucii USL au venit parcă mai înfometați decât cei ai PDL și au făcut fix aceleași lucruri, iar el, Victor Ponta a uns acest mecanism al corupției și nepotismului instituțional, prin puterea sa, pe care i-a dat-o poporul la alegerile din 2012, dar i-a dat-o pentru altceva.

Ponta s-a mai aflat o dată periculos de aproape de o anchetă DNA în dosarul ASF. Veriga lipsă atunci era Daniel Chițoiu pe care parlamentul l-a apărat.

De data asta, veriga lipsă este șeful Poliției, Petre Tobă, și mi se pare că, în curând, DNA va trebui să-i pună întrebări chiar premierului. Fie doar și amical, așa … ca între procurori.

Comentarii prin facebook

75 răspunsuri la DNA-ul e foarte aproape de Victoria

  • rotar
    Aprilie 9, 2014 la ora 20:38

    Basescu plangea-cu lacrimi de crocodul:unde sunteti vislasii mei,tu bocTu plesu,tu liiceanu ???
    ….Si minunea se facu..se adunara toti si facura-asa pe olteneste-un PMPlau mandru si chipes.Acum mai ramane sa aleaga ,in frunte,cea mai mare inteligenta a lor…Elena-Basescu-de-Navara.

    Răspunde
     
  • Birou de mediator
    Aprilie 9, 2014 la ora 16:50

    Nu stiu daca este politica sau corecta, dar asa ceva Romanaia nu a mai vazut niciodata in toata istoria ei. Tarile occidentale la care acum ne raportam au trecut prin asa ceva cu zeci de ani in urma !

    Răspunde
     
  • irotar
    Aprilie 9, 2014 la ora 16:35

    Amuzanta disperarea minoritatii afarelnice cu seful lor-de la cotroceni-in frunte ce rasare din scriituri.Nu mai vorbesc de comicii fosti la Antena3 Moise si Guran de orientare politica olteni.
    Oare oltenii ii accepta ?

    Răspunde
     
  • Marian Androne
    Aprilie 9, 2014 la ora 16:26

    De ce vor americanii ca Justitia sa functioneze in Romania?

    Priviti harta si trageti o linie: Varsovia – Bucuresti – Istanbul – Tel Aviv.

    Nu e nimic din dragoste…just politics.

    Răspunde
     
  • Marian Androne
    Aprilie 9, 2014 la ora 16:18

    Cred ca Justitia a inceput sa functioneze dupa vara lui 2012: suspendarea, circul lui Basescu, incalcarea brutala a legii inainte si in timpul referendumului de demitere, etc. Atunci a venit in Romania un baiat trimis de o doamna Nuland care a „explicat” in limbaj economic ca CREDITORII Romaniei (aia care imprumuta statul roman) vor respectarea si aplicarea legilor Romaniei. Acest lucru a fost reiterat de Nuland insasi in toamna, cand, atentie – FARA PRECEDENT, a vorbit intre sase ochi cu procurorul sef DNA si cu procurorul general. Nu stiu ce le-a spus dar independenta procurorilor a devenit evidenta. Cine nu a inteles mesajul lui Nuland va fi tinta in camp deschis. Cine a inteles…probabil va fi noul Presedinte din decembrie.

    Răspunde
     
    1. tree4me
      Aprilie 11, 2014 la ora 07:08

      E clar, n-am sa fiu presedinte. Ma va concura un american. Dar mi-a placut si v-am trecut de la 13 la 14, tot in sus.

      Răspunde
       
  • Dan
    Aprilie 9, 2014 la ora 15:10

    Cioc cioc!!!!

    Cine e???? Mascatii!!!

    AMIN!!!!

    Răspunde
     
    1. Dragotoiu Mihail
      Aprilie 9, 2014 la ora 15:35

      Si pe cine cautati?!?!
      Pe … pe … Copy-Paste :)))

      Răspunde
       
  • mihaix
    Aprilie 9, 2014 la ora 15:06

    Oricum Toba e un politruc prostovan – exact genul pe care Basescu l-a numit la intalnirea cu MAI, care e dependent si face tot ce ii zice politicul. E un papagal care s-a … pe el in multe cazuri, chiar si in cel cu scandalul de la BAC, cand una promitea si alta facea, in functie de cu cine vorbea.

    Răspunde
     
  • mihaix
    Aprilie 9, 2014 la ora 15:04

    Daca nu sunteti convinsi de faptul ca Basescu sta pres in fata strainilor si e in stare sa ne ….. ca sa isi tina scaunul si sa ne vanda pe toti, uitati-va ce a facut in anii in care Boc a fost premier si a iesit chiar el sa anunte masurile FMI. Era scaunul sau in joc, de aceea a iesit. Uitati-va cum si-a tratat toti fostii colaboratori, daca pe ei i-a killarit, ce credeti ca ne va face noua daca va avea din nou puterea: La dracu cu „rumanii” e mosia mea.

    Răspunde
     
    1. AndreiM
      Aprilie 9, 2014 la ora 15:22

      Mihai, cu invective de genul „basist” sau „spalat pe creier” nu cred ca obtii efectul pe care il doresti. Cum de asemenea nu cred ca esti detinatorul adevarului absolut, iar pe aici sunt destui comentatori cu discernamant care sa isi poata da seama de realitate. Daca doresti sa ma convingi propune-mi ceva mai bun decat Basescu, nu ceva mai prost (Ponta&Co). Uite, eu sunt dispus sa te votez la presedentie (ca oricum nu am alternativa).Te bagi?

      Răspunde
       
      1. mihaix
        Aprilie 10, 2014 la ora 02:25

        nu am pe cine sa propun. sincer nu am pe cine. Si reiterez : intr-o tara saracita de la fsn la pdl si acum psd , e normal sa avem 2 tabere. care sar una pe alta la bataie neobservand ca tara moare. De aceea zic de prostime , dar zic degeaba. Ne vom trezi cand vom ramane si fara resurse si fara tara. Ahhh am o propunere , dar nu e cu Republica prezidentiala , ci cu Monarhie Parlamentara… pt ca nu pot numi din basisti si nici din antenisti pe cineva care sa-mi ofere incredere. PS inca sunt convins ca singurul lucru bun facut de basescu , e ca a bagat adversari la parnaie. meritau la cate au facut si a schimbat regulile jocului. Daca pe vremea lui Nastase era regula furam ca nu patim nimic , acum am macar aceasta satisfactie. Stiu nu sunt stapanul adevarului absolut. Doar ca lucrurile sunt atat de evidente ca stau pe margine si rad si plang.fara solutii , pt ca in tara mea , chiar si aia saraci si cinstiti, cei multi , ii invidiaza pe cei care se „descurca”. Ori cu asa o mentalitate , dublata de tactica de saracire pt vot nu avem sperante ca natie. Azi mi-a fost scarba cand am vazut un om sprijinit de saracime la constanta. Scarba pt ca pt oamenii aceia nu conta justitia ci doar ca au primit ceva , ei fiind prea saraci, si au iesit sa isi sprijine binefacatorul.Ori asta nu mai e politica si nici stat de drept la fel de mult cum nu e nici prin aservirea justitiei si saracirea politiei si a armatei , dublate de posturi date pe pile politice in timpul pdlui. Deci cum sa mai am sperante cand romanii se cearta pe tabara fiecaruia, dar taberele distrug amandoua tara ??? oi fi eu nebun si nu e reala viziunea mea. oricum pana voi afla ne ducem dracului prin dezastrele e ecologice promovate de ambele tabere: rosia montana si gazele de sist. pt ca si basescu si ponta sunt fani…

        Răspunde
         
      2. mihaix
        Aprilie 10, 2014 la ora 02:34

        pe mine nu ma propun la presedentie. din 2 motive daca nu 3. 1. chiar daca as ajunge presedinte , prin absurd, serviciile si interesele oamenilor de afaceri care conduc tara, mi-ar neutraliza bunele intentii. a mai fost unul neimplicat si curat pe care l-au rezolvat … 2. Salariul e prea mic ca sa merite la varsta mea. deci ori unul batran sarac cinstit ori matur si pus pe furat. cum eu nu sunt batran si nu am chef de furat… nu renteaza e mai bine in IT. 3. as fii penibil daca as candida. nu ma cunoaste nimeni si nu as candida fara sanse. Uite daca societatea ar alege pe cineva neimplicat politic si cu o cariera si moralitate mai presus de dubiu as vota-o , la fel cum a ales-o in 96 . pt ca si atunci constantinescu era nimeni dar a avut sprijin si moralitate.

        Răspunde
         
      3. mihaix
        Aprilie 10, 2014 la ora 02:51

        ps unde l-am propus eu pe ponta ? am zis doar ca basescu e de porc. despre ponta numai de bine, cum de bine ii urez si psdului. bine din ala ca al lui nastase si becali sicare continua cu mazare :). Dc daca ma iau de chiorete , automat sunt cu lupul ??? poate ca sunt cu tara 🙂 si cu ecologia.

        Răspunde
         
      4. AndreiM
        Aprilie 10, 2014 la ora 10:16

        Mihai, daca nu avem alternativa, degeaba ii criticam pe ailalti si ii votam pe astia (chiar tu ai spus ca ii vei vota pe socialisti numai pentru ca nu ti-au respectat votul ?????).Inseamna ca este o problema a societatii si spre asta ar trebui sa ne indreptam atentia pentru a produce o schimbare. Si da, este cu implicare sociala din partea tutror membrilor societatii (mai ales a acelora care demonstreaza capacitati peste medie).

        Răspunde
         
        1. mihaix
          Aprilie 10, 2014 la ora 17:47

          Intotdeauna am gasit pe cineva pe care sa votez. Si de criticat. De ex la ultimele alegeri, i-am criticat pe aia de la PDL si l-am votat pe Pambuccian. Undeva prin liste, printre parlamentari, mai exista si cativa profesionisti, care sa faca ceva, pe langa furt. Pt Presedentie, nu am insa om, dar as vota oricand Casa Regala. Dar nu pe Paul, un smecheras ahtiat dupa pamanturi in viziunea mea, ci varianta Mihai, si fiica sa. Ca rege nu ca presedinte. In plus , bonus, i-as enerva si pe iliescu si pe basescu , 2 oameni care au demonstrat o ura viscerala fata de acest om.

          Răspunde
           
          1. tree4me
            Aprilie 11, 2014 la ora 07:28

            m-ati dezamagit cu … reperele dvs (tineretea este singura pe care o accept), iar pe urma ati cazut din lac input (cu monarhia).

             
        2. tree4me
          Aprilie 11, 2014 la ora 07:25

          sunteti pe drumul cel bun, in opinia mea.

          Răspunde
           
      5. tree4me
        Aprilie 11, 2014 la ora 07:14

        Opa!!! devine „exciting”, ia sa vedem raspunsul.

        Răspunde
         
    2. tree4me
      Aprilie 11, 2014 la ora 07:11

      De Toba n-am habar, dar de „pres” stiam.

      Răspunde
       
  • mihaix
    Aprilie 9, 2014 la ora 15:01

    O fi el Ponta lupul cel rau, dar macar a bagat reducerea CASului peste dorinta FMIului si incearca sa faca si alte reduceri similare celei la TVA la panificatie. Plus proiecte bune pt agricultura Romaniei, fonduri europene, si mai ales alianta economica cu China . Toate astea se vor vedea mai tz in crestere economica, si mai ales in independenta fata de importuri. De ce credeti ca latraii fac scandal: nu le convine sefilor lor ca Romania incearca sa iasa din statutul de colonie. Germania, SUA si restul UE se cam oftica si i-au dat ordin lui Basescu ca prin DNA si alte institutii sa opreasca acest lucru. Anul acesta va fi unul crancen, si daca iese Basescu., toti postacii sa se astepte la inca o taiere de salarii, si cresteri de preturi cadou de la licurici si Merkel. Ca doar nu se cuvine ca sclavul sa traiasca ci doar sa munceasca si sa supravietuisca la limita. De trait , sa traisca austriacul, neamtul si americanul prin companiile care nu sug resursele ca sa duca la ei profitul

    Răspunde
     
    1. cristi
      Aprilie 9, 2014 la ora 15:14

      Potrivit vorbei cuiva cu duh, cum ca prostia nu este un pacat, ci este un necaz, Ponta este doar un ..nefericit.

      Răspunde
       
      1. mihaix
        Aprilie 10, 2014 la ora 02:36

        Ponta nu e prost doar face pe. L-am vazut de multe ori neimplicat special ca sa treaca ceva pe nevazute. e siretenie clara. nu ca e de bine pt noi 🙁

        Răspunde
         
        1. cristi
          Aprilie 10, 2014 la ora 03:24

          corect, dar problema lui este ca e deja „citit” de toata lumea – lumea cu cap, ma refer – caci, dupa cum vad,sunt inca multi chiar au chiar asteptari de la el :))

          Răspunde
           
          1. tree4me
            Aprilie 11, 2014 la ora 07:32

            Mai tare va rog, ca din spate nu se aude. Sa inchidem si USA?

             
  • Anonim(a)
    Aprilie 9, 2014 la ora 13:17

    Buna ziua,

    Prefer sa raman ANONIM(A) caci n-as putea sa intru in lupta fara o gasca in spate. Am simpatii si unele sunt politice (ale unor oamenii care au ales o culoare, apreciez oamenii si activitatea lor si apoi apreciez culoarea lor si nu invers , pentru ca nu culoarea ii face buni sau rai – secaturile sunt peste tot si buruienile sufoca tot cand gradinarul permite )

    dar mai am si alte simpatii in Dreptate / Justitie si… inca sper sa facem curat om cu om, sa ne separam si sa-i izolam si sa-i inchidem pe cei care sug/ fura si otravesc STATUL.

    E BINE, e consolant, cand se face dreptate.

    E oare Timpul Dreptatii, oare ? Ar aduce o consolare oamenilor marunti din Romania, care sunt satui sa-si duca traiul de pe o zi pe alta, cand la tot pasul vad in jurul lor, oameni si oameni, si firme care ” arunca ” in stanga si in dreapta, si nu cu banii lor, ci cu banii contribuabililor, a saracilor/a celor care muncesc, care contribuie la CAS si asa mai departe, impozite, etc.

    Domnilor, dle Moise,

    Am lucrat pe pozitii unde se fac si se desfac licitatii si unde se castiga in functie de comisionul promis, de muschii firmelor participante (adica influenta locala a contractorului sau de culoarea politica a participantului la licitatie, etc) Unii mi-ar inchide gura, sunt curio(a)s(a) daca o sa apara si acest „comentariu” poate prea lung, in pagina Dvs.

    Daca e sa facem dreptate, ar trebui verificate/vegheate toate achizitiile publice cu cate o „cartita” bine pozitionata care sa vegheze greseala, care sa intercepteze si sa lase mita/greseala sa actioneze, dar imediat sa apara si dosarul penal, sa fie instrumentat si sa nu fie folosit politic ..in timp, caci cu cat mai multi si mai repede s-ar frige, cu atat mai putini ar mai risca.

    Prea multi/mai toti ? au ajuns sa participe necurat la licitatii pe banii cui ? Statul asta cat o sa mai suporte sa fie supt ? Ce fel de capitalism e cel care il avem noi, cel al celor care stiu sa fure mai bine STATUL prim masinariile politice din spate? ? Chiar nu putem face o afacere in mod cinstit / drept si onest ?

    Vegheati/Analizati licitatiile publice si o sa vedeti ca in marea majoritate s-a petrecut o nedreptate/greseala de procedura un furt, un etc. Va dau chiar eu ajutorul intr-un proiect de cca 5 mln euro , parte dintr-un proiect de peste 30 mln euro total , unde mita a jucat un rol hotarator in balansarea proiectului in favoarea furnizorului final de tehnologie.

    Dle. Moise, ne luptam cu morile de vant ? sau incepe Marea Consolare, cu tot mai multi cei care se vor fi fript si asteptam o Conducere la fel de dreapta (adica nu stramba) ….

    Parca, as intra si eu intr-un partid, ca sa am spate cand ma iau la tranta cu mici , cu mari, dar la ce bun ? Trebuie sa ne apucam toti din tara asta, de politica ? Chiar nu poate fi JUSTITIA independenta ? MARITI PEDEPSELE pentru FRAUDE, mariti pedepsele pentru cei care fac politica si dintr-un motiv sau altul ajung dupa gratii .
    Poftim -> uite proiect de lege -> faci politica , ai afaceri ? esti in administratie ? Gresesti ? –> PLATESTI –> DAR PLATESTI DUBLU, sau incomparabil fata de cei care gresesc si ei sarmanii…sau ? Aveti idei ?

    Am scris pe fondul unor dosare care tot apar de o vreme la lumina, si speram sa tot mai apara.

    LA MAI MULTA SI MAI MARE DREPTATE !

    Răspunde
     
    1. Anonim(a)
      Aprilie 9, 2014 la ora 13:36

      Mai sus am exagerat putin, luat de val. Nu am intereseaza ce culoare greseste , si sincerc indemnul la mai mare dreptate e facut pentru oamenii care reusesc sa-si faca treaba si bine, fara ca politicul sa ii influenteze intr-un fel. Psihologic vorbid natiunea asta are nevoie de o Mare Consolare, pentru ca se traieste prost, din pacate, desi ne dorim sa traim bine. Se duc anii si nu vreau sa sper pentru copiii mei , ci inca sper intr-o revenire a natiunii, si o relansare spectaculoasa economica. Sper in crearea de locuri de munca, in justitie, si daca toate cele de mai sus, si altele nu se intampla, macar Justitia, care nu tine de economic, sa functioneze brici, atunci , poate, cu cat mai multi se vor fi fript, poate si natiunea sa ajunga sa prospere, caci se va fi furat mai putin. Da, nu stiu daca sunt razbunator, exaltat de dreptatea de care se face dar psihologic, presupunand ca dreptatea este dreapta si nu politica, da noi , oamenii marunti, simtim o consolare.

      Răspunde
       
    2. tree4me
      Aprilie 11, 2014 la ora 08:09

      @ Anonim(a), spuneti ca doriti anonimatul, dar v-ati dat adresa electronica, ati lucrat la licitatii (este un domeniu) si nu mai lucrati (s-a restrins domeniul. Deacuma, oricine vrea va scoate din anonimat – asta este ceia ce ati dorit?
      „apreciez oamenii si activitatea lor si apoi apreciez culoarea lor” – treaba asta este de fapt prima care mi-a placut, imi scot palaria incolora.
      „dar imediat sa apara si dosarul penal, sa fie instrumentat si sa nu fie folosit politic ..in timp” – astazi undeva pe blog spuneam si eu acelasi lucru, deci nu pot sa nu fiu deacord cu … mine.
      „Chiar nu putem face o afacere in mod cinstit / drept si onest ?” – aici s-a rupt caruta. Raspunsul meu este NU. Daca spuneti ca o afacere este cinstita, ma refer la o afacere de success, atunci cred ca nu intelegeti ce-i o afacere. Este drept ca lucrind la licitatii nu aveti acces la intreaga gama a experientei. Incercati o afacere pe cont propriu si veti intelege mai usor.
      „Parca, as intra si eu intr-un partid, ca sa am spate”- credeti ca cineva de pe blog o sa va impinga de la spate sa va alegeti vreo culoare? Uitati, eu nu va sugerez nici o culoare, sa va asociati numai cu oameni apreciati de dvs dupa activitatea lor si dupa bunul lor simt. Credeti ca veti fi putini? Nu. Veti fi suficienti sa darimati tot ce nu va place in tara asta. Dupa ce ati darimat, trebuie sa incepeti reconstructia. Pentru asta trebuie sa va pregatiti inainte de orice. Succes.

      Răspunde
       
  • viking
    Aprilie 9, 2014 la ora 11:00

    Unde e logica?

    Spuneti in articol:

    1) „Nu mai este niciun dubiu,… ”

    2) „Dosarul Duicu dovedește clar, cu probe indubitabile…”

    dupa care intr-un cometariu, va contraziceti:


    Inculpatul Duicu pretinde ca prin sintagma “l-a chemat acolo sefu al mare“ pentru a desemna persoana care l-a chemat pe Petre Toba la Guvern sa discute depre inculpatul Ponea ar fi Seful Cancelariei Primului Ministru. Curtea are rezerve ca o astfel de persoana ar avea competente sa-l cheme pe seful Politiei romane la Guvern si de asemenea ca seful cancelariei ar fi cel care foloseste “biroul oval“ dar aceste elemente vor fi clarificate pe parcursul anchetei”

    adica:

    „dar aceste elemente vor fi clarificate pe parcursul anchetei ”

    Intrebare: Mai sunt sau nu dubii???

    PS;
    1) Si pentru ca NU sunteti prost, spun doar ca ati facut un basism. Una spuneti acum si alta peste 1 ora.

    2) Care sunt probele indubitabile???????

    Răspunde
     
    1. Stelian
      Aprilie 9, 2014 la ora 14:42

      Logica mi se pare urmatoarea. Ce este fara dubiu pentru locuitorii unei tari intr-un caz ca acesta, nu poate fi fara dubiu pentru o instanta judecatoreasca decat dupa cercetarea tuturor probelor. Cu alte cuvinte pentru o femeie violata este fara dubiu ce i s-a intamplat, dar nu in aceeasi masura pentru un judecator. Iar daca acea femeie s-ar fi intamplat sa i registreze violul audio, pentru oricine asculta era fara dubiu ce i s-a intamplat, imediat ce asculta inregistrarea, dar nu si pentru justitie. Nu pentru judecatori. Ei trebuie sa vada toate dovezile si toate aspectele faptului.

      Răspunde
       
    2. Stelian
      Aprilie 9, 2014 la ora 16:51

      De ex am ascultat acum o stire la radio.
      „N” copii dintr-un liceu din Pennsylvania au fost injunghiati de un coleg. Suspectul a fost arestat.”
      O fi el doar suspect pentru justitie, dar nu pentru colegii lui injunghiati si nici pentru opinia publica.

      Răspunde
       
      1. tree4me
        Aprilie 11, 2014 la ora 08:45

        Ala nu mai este suspect, este condamnat ca adult. Ce este important, oamenii vor sa intelega de fapt ce s-a intimplat. Tinarul era cunoscut ca linistit si nu interiorizat. „In a case like this, it’s pretty obvious to me that there must be something inside this young man that nobody knew about,” Procurorul continua „I think his mental state now is unstable. I’m not sure that he recognizes the enormity, if that’s the word, of what has occurred,” Ceia ce este la americanii astia, multi sunt de buna credinta si nu vad padurea din cauza pomului. Asta nu este un caz izolat, se intimpla frecvent in scoli si alte institutii de invatamint. „Bullying” este cel mai popular si foarte putin ofensiv fenomen in rindul tineretului. Si dupa parerea mea, apare si se dezvolta datorita legislatiei care ii freest pe copii sa fie educati cum trebuie de proprii lor parinti. Treaba asta exista deja de generatii, si deja nici de la multi perinti vezi ca nu mai ai la ce sa te astepti. Si daca la asta adaugi drogurile, alcolul, alimentele modificate genetic, si viata tensionata, tabloul este complet si fara DUBII. Este plin de centre de reeducare pentru minori sau de tratament. Credeti ca asta-i Solutia, sa-i pui dupa gratii? Bun, ii izolezi pe cei de acuma, dar vor veni mereu altii si poate to mai multi. Ce faci? Nici sa-i trimiti in razboaie n-ai curajul – se intorc contra ta gata inarmati si instruiti. In mod indubitabil si nu mai ai timp de probe. Ai nevoie de un factor de decizie care sa paraseasca tiparul deposit de situatie. Asta este logic?

        Răspunde
         
  • Moise
    Aprilie 9, 2014 la ora 08:58

    ASTA O SPUNE JUDECATORUL, NU PROCURORII

    Inculpatul Duicu pretinde ca prin sintagma „l-a chemat acolo sefu al mare„ pentru a desemna persoana care l-a chemat pe Petre Toba la Guvern sa discute depre inculpatul Ponea ar fi Seful Cancelariei Primului Ministru. Curtea are rezerve ca o astfel de persoana ar avea competente sa-l cheme pe seful Politiei romane la Guvern si de asemenea ca seful cancelariei ar fi cel care foloseste „biroul oval„ dar aceste elemente vor fi clarificate pe parcursul anchetei.( fila 180 dup 1)

    Răspunde
     
  • 150 de prlamentari
    Aprilie 9, 2014 la ora 03:56

    sunt suficienti,prea multi,chiar destui!….dizolvarea parlamentului,demiterea guvernului,alegeri parlamentare!

    Răspunde
     
  • cristi
    Aprilie 9, 2014 la ora 02:52

    ..interesant; eu ii dadusem initial inca vreo 5 ani de libertate lui Ponta (am fost pesimist?), ca, de altfel, si lui Basescu. Se pare ca „deranjul” de la Est de noi apropie (din fericire) de sfarsit „ceasul” ingamfatului care se pregatea sa-si ia plangand (o fi fost constiinta hotului apoape prins?)jucariile si sa plece (zice-se). Urmeaza, nu peste prea mult timp, momentul in care Vestul il va lasa din brate si pe Base’, dupa ce-si va termina mandatul; momentan e doar injurat printre dinti de americani cand le strica meciurile cu Putin si se da interesant si patriot vizavi de Republica Moldova, dar au nevoie de el inca, fie si pentru fix ceea ce se vede la TV zilele astea. Dupa asta, taaaare ma tem ca ..vine „epizootia” si peste marinarul „fake president”; asta e, ca doar el i-a zis lui Nastase ca ambii provin din acelasi ..trunchi: il ajung vorbele din urma si ele o sa-l condamne …Vom vedea la ce.

    Răspunde
     
    1. marius
      Aprilie 9, 2014 la ora 10:34

      Inca o dovada clara a spalarii de creier ce se desfasoara la voiculescu tv. Nu v-ati saturat sa o tineti una si buna ca vestul il tine in brate pe base? Ce replica idioata din partea unor oameni idioti, pentru care suferim toti.

      Răspunde
       
      1. spectator
        Aprilie 9, 2014 la ora 11:40

        @Marius – O fi Traian Basesc patriot … dar e departe de omul politic de care are nevoie Romania.

        Faptul ca e singur impotriva USL-ului (care a fost votat de 70% din populatie) nu cred ca il face neaparat un erou.

        Sa nu uitam … a fost presedinte timp de 10 ani, din care 8 a avut un Guvern aliat. Inafara de cresterea economica generata de conjuctura internationala … nu cred ca s-a simtit ceva deosebit in Romania.

        Investitiile in infrastructura (cred ca cele mai dorite de toti romanii) au fost la limita inferioara, desi fonduri au fost, sau se puteau gasi (aviz acciza auto de anu asta). Nu mai zic de alte domenii.

        Sunt de acord cu Basescu, insa doar ca si persoana care balanseaza puterea. Fara el, USL ar fi de neoprit. Si la bune … si la rele.

        Răspunde
         
      2. mihaix
        Aprilie 9, 2014 la ora 14:55

        Nu , nu ne-am saturat sa zicem ca vestul il tine in spate pe basescu, pt ca este adevarat. Sau ai ochelari de cal si nu vezi ca Merkel si Barosso si ambasadorul SUA au intervenit pt el de multe ori, cel mai mult la referendum ???
        Plus ca atata vreme cat PSDul incearca o apropiere de China, si socialistii vor sa ia puterea popularilor, e clar ca cei pe care i-am enumerat il vor sprijini.
        Adica , am inteles ca esti basist, dar un pic de inteligenta nu strica. Si am vb cu destui basisti destepti, care recunosc directia in care trage PSDul si sprijinul pe care il primeste basescu. Nu iti neg optiunea politica, dar logica nu are legatura cu politica. 🙂

        Răspunde
         
      3. cristi
        Aprilie 9, 2014 la ora 15:03

        prietene, inainte sa te umfli cu replici si jigniri de 2 lei si sa dai ochii peste cap cand cineva spune ceva rau de Basescu, afla ca NU urmaresc (agreez) catusi de putin vreunul dintre lingaii de la antene, dupa cum, la fel, ceva mai nou, recunosc, nici pe cei de la b1 (pe care, chiar i-am urmarit la un moment dat). Uite, iti fac o confidenta: l-am votat pe Base de 2 ori, plus i-am tinut partea, ca votant, cand cu suspendarile, tocmai pentru ca am fost unul din cei ..sedusi de discursul cu „tepele din piata Victoriei” pentu talhari; asta ca sa nu zici ca „suferi” din cauza mea. Daca logica ta imparte lumea in Basescu si Voiculescu, atunci ai o problema. Sunt gata sa recunosc si meritul marinarului pentru ca a inceput sa-i scoata pe unii din peisaj; de acord, e omul ..momentului in datul peste mana hotilor, dar nu inteleg de ce te ofuschezi cand zic ca a avut pentru asta si sprijinul celor din Vest, cand e ceva clar si larg cunoscut; chiar ma bucur ca l-a avut, foarte bine, poate (si eu cred ca sigur) nu reusea sa dea de unul singur curaj unor procurori sau judecatori sa se ia de marii guzgani. Ceea ce nu inseamna, d-le Marius (ca nu vreau sa te jignesc si sa cred ca esti vreun „spalat pe creier” din partea cealalta), ca presedintele nostru va putea dormi linistit noaptea daca a lui Miscare Populara nu va fi in carti pentru putere (si eu chiar sper si cred ca nu va fi)… Sau, acum ma adresez oare chiar ilustrei europarlamentare si „savant de renume mondial” in ale politicii si limbii romane, eb(ol)a? Ca atunci, ma opresc..

        Răspunde
         
        1. mihaix
          Aprilie 9, 2014 la ora 15:07

          Hehe, de aia ai luat +1 de la mine. 🙂

          Răspunde
           
        2. mihaix
          Aprilie 9, 2014 la ora 15:13

          Din pacate am ajuns in stadiul in care lumea e impartita in 2: basistii care urla la oricine zice de rau de ai lor, si antenistii care urla la oricine se ia de ai lor . Fara logica, doar multa prostie, si negarea oricarui lucru posibil negativ legat de ei. Totul exemplificat perfect de textul: nu, nu-i adevarat ca basescu a fost sustinut de vest, nu nu-i adevarat ca basescu se uita chioras, nu , nu-i adevarat ca a fost marinar, nu nu-i adevarat ca antenele ii tin partea lui voiculescu, nu, nu-i adevarat ca antena 3 are comanda politica sa ii atace pe basisti, ei sunt echidistanti , lol. damn…..

          Răspunde
           
      4. tree4me
        Aprilie 11, 2014 la ora 08:58

        Domnul Marius, sa inteleg ca aveti informatii ca Basescu nu intentioneaza sa paraseasca arena politica? Asa credeam si eu, este singura modalitate de a mai intirzia deznodamintul. Si Hillary Rodham face la fel. Dar ea trebuie sa mai invete de la Basescu, cum sa-si elimine concurenta. Spunea cineva „imi place si un pic de concurenta”, dar lui Basescu nu-i prieste nici una.

        Răspunde
         
    2. mihaix
      Aprilie 9, 2014 la ora 14:51

      Ai primit un +1 de la mine pt ca se pare ca basistii au cam invadat acest blog. Pacat, ca nu inteleg ca exista si fffff multi oameni satui de politicieni precum Basescu si Ponta. Imediat ce zici ceva de rau de basescu , sar de cur in sus. Eh, macar sa isi ia kilul de faina, si sa fie ei multumiti o zi, sau sa ii mangaie seful securist ca ei, si sa le mai dea 10 ron la leafa in plus pe luna. Ca i-a saracit bine basescu si pdlul cand le-a taiat salariile, si directorasii lor in frunte cu coldea dau ordine care nu se discuta. Asta e tara, nu ai ce ii face, 6 -7 servicii secrete, si trebuie si ei sa isi justifice banii in prag de alegeri. Sper ca ati vazut ce a zis Basescu la MAI: SRI functioneaza ca un Rolls Royce, MAI nu prea, nu mai faceti pacturi politice, poate voi reveni… . Ce trebuie inteles intre randuri: SRI functioneaza bine pt mine, stiu tot ce faceti, potoliti-va , nu mai faceti pact cu PSDul, ca va ia mama dracului cand revin eu la putere :). Amenintari subtile ca sa priceapa prostimea ca nu e cazul sa tradeze … Ca au cam inceput sa tradeze si sa apara diverse. Eu sper sincer sa se bata si sa se balacareasca si sa se bage toti la parnaie. Macar asa scapam si de ciuma rosie si de cea portocalie, care de fapt au aceeiasi smecheri in spate, numiti oameni de afaceri . Asa ca ;et the war begin 🙂

      Răspunde
       
      1. cristi
        Aprilie 9, 2014 la ora 16:51

        nu stiu daca e „basist”, as zice, mai degraba ..nefericit (vezi un raspuns de-al meu de mai sus)

        Răspunde
         
  • NoNameNoFace
    Aprilie 9, 2014 la ora 01:26

    Din pacate, eu cred ca ghinionul unora este norocul nostru. Tot ceea ce se intampla la noi in Romania e dictat de interesele USA in zona: daca nu era deranjul de la rasarit, nu crec ca interesa pe cineva mocirla si nisipurile miscatoare din Romania. Dar cum americanii au nevoie de cineva pe care se pot baza si cu care sa poata vorbi, Mr. Ponta e deja mancat. Amintiti-va si faptul ca Basescu a fost vizitat de Joe Biden inainte de a castiga (la limita) al doilea mandat. Si bag mana in foc ca DA, Basescu este viitorul prim ministru al Romaniei. Plus, lucru important, declaratia lui dl. Maior care a inclus „coruptia” in lista amenintarilor la securitatea si siguranta nationala.
    PS: Gurane, nu te-a sunat preafericitul sa iti lamureasca faptul ca aia de ii vedeai tu in negru incurajand lumea sa demonstreze impotriva lui Chevron nu sunt popi, ci is ecologisti camuflati in ninja?!

    Răspunde
     
  • tree4me
    Aprilie 9, 2014 la ora 00:49

    „Dragii mei colegi de natiune” – limba romana este fara egal!
    „aceasta conducere”… se da totusi prea mult credit romanilor la chestia asta – a nu se uita ca Imperiul Roman avea aceasta organizare inainte sa fi planuit sa cucereasca Dacia. Am mai invatat si de la otomani si de la austro-ungari. Si uite asa am ajuns sa invatam si de la UE, si de la FMI si de la USA. Chestia cu piramida sugereaza ceva egiptean, dar parca acolo era mai multa decenta si respect. In romania de astazi cred ca se potriveste mai bine „principiul dominoului” sau in traducere libera: care pe care.
    Revenind la lucruri serioase = ” Sper, spre binele nostru ca oameni sa avem macar o data parte in aceasta viata scurta sa fim mandrii de un lider si sa ne iubim tara asa cum ar trebui !”, am dat citat complet, pentru ca merita. Liderul nu se alege – Leadership has been described as „a process of social influence in which one person can enlist the aid and support of others in the accomplishment of a common task”. Deci poporul recunoaste valorilr individuale ale celui pe care il alege si il sprijina continuu si nemijlocit in atingerea telului comun tuturor. Adica, nu l-am ales si ne-am spalat pe miini – pe urma ne dam cu pumnii in cap.

    Răspunde
     
  • Ovidiu B
    Aprilie 9, 2014 la ora 00:00

    Dragii mei colegi de natiune, parerea mea este ca aceasta conducere aflata la putere este organizata exact pe principiul MLM ! Adica sistemul piramidal de obtinere a profitului doar ca diferenta este de pluralitate relationala. Nu e vorba doar de profit si target ci, e mult mai grav. Asa ca in orice organizatie de tip mafiot, fiecare din piramida are la mana dovezi impotriva altor membrii cu care au fost complici in fapte. La noi, ca oriunde in lume, functioneaza principiul protejarii denuntatorilor, iar cand poporul da semne de fierbere ca reactie la nivelul scazut de trai …etc, arunci un denuntator aflat intr-o pozitie superioara in piramida, arunca in gura presei si a organelor de cercetare cativa pioni ce si-au facut targetul si oricum nu mai au succes pe piata.
    Degeaba incercam sa ajungem in varful piramidei pentru ca in mai putin de 48 de ore de declaratii, cineva va prelua acel rol de a conduce in continuare acest
    Multi Level Marketing … of Corruption !
    Sper, spre binele nostru ca oameni sa avem macar o data parte in aceasta viata scurta sa fim mandrii de un lider si sa ne iubim tara asa cum ar trebui !
    Orice ar fi, sa nu uitati ce ne-au invatat generatiile de sacrificiu : Puterea este a poporului iar ignoranta este la fel de grava ca si complicitatea !

    Răspunde
     
  • Web Design
    Aprilie 8, 2014 la ora 21:53

    In sfarsit mecanismele puterii incep sa isi faca datoria…

    Răspunde
     
  • Dan
    Aprilie 8, 2014 la ora 21:35

    Sa presupunem(prin absurd)ca Dna-ul isi va face treaba pana la capat,sa ducem absurdul la maxim si sa spunem ca Parlamentul nu se va opune si vom zari minuni,ce se va rezolva cu asta?Vin alegeri,si intrebarea ramane de actualitate:eu cu cine votez,ca nu am de unde sa aleg?

    Răspunde
     
    1. Legio
      Aprilie 8, 2014 la ora 22:42

      Si esti atat de absurd si tu. Incat sa preferi aceste optiuni care au falimentat Poporul numit Romania pana la infinit? Nu vezi ce ne-au transformat dintr-o tara bogata in toate celea intr-o tara mai saraca decat Rwanda. Oricum traim prin infuziile de bani venite de la Romanii care se spetesc printre straini. Ce mai conteaza. Oricum animalele astea ne vor duce sub Sudan ca trai.

      Răspunde
       
    2. tree4me
      Aprilie 8, 2014 la ora 23:47

      Domnul Dan, imi permiteti o sugestie? Auto-propuneti-va. O tara poate fi condusa cu … bun simt. Daca il aveti si cei din jur il vor observa, sunteti ales. Romania nu duce lipsa de specialist, dvs doar triati solutiile, iar poporul va va spune cind gresiti. Simplu. Aveti curajul?

      Răspunde
       
      1. Eduard
        Aprilie 9, 2014 la ora 10:03

        Nu poate, are nevoie de prea multe semnaturi. Cei care o tot dati cu „intrati in politica daca nu va place sa schimbati ceva” ar trebui sa vada care sunt conditiile de infiintare pentru un partid nou sau pentru participare ca independent. Plus sistemul „castigatorul ia totul” care a aruncat la gunoi reprezentarea proportionala. Acum democratia nici macar nu mai este dictatura majoritatii ci dictatura minoritatii.

        Răspunde
         
        1. Anonim(a)
          Aprilie 9, 2014 la ora 14:03

          Dar chiar trebuie sa facem cu totii politica ?
          O sa ajunga sport national ? a ajuns deja ?

          Politica inseamna manipulare, tot felul de tehnici…, e frumoasa pentru cei pasionati de psihologie, sociologie, de cei care taie frunza la caini, de cei care fura (sau spera in ideea de MLM) ….

          DAR oameni buni , CAND mai avem timp sa muncim , sa ne iubim copiii, sotii/ sotiile, s.a.m.d.

          chiar trebuie sa ne mocirlim cu totii ?

          Putem judeca ceea ce se intampla in tara, si putem vota corespunzator, dar daca nu exista si o masa de oameni care poate fi polarizata, daca suntem toti fanatici ai unei culori si prinsi in sistemul asta piramidal MLM politic, si atunci cand facem politica, fara descernamant, ci doar in speranta unor foloase, …atunci traim degeaba, atunci speranta noastra va sta in cati pensionari vor muri pana in alegeri si cati tineri vor fi implinit 18 ani (ptr dreptul de vot) si cam atat , si in cat de credibili sunt papusile din fata, ca papusarul/papusarii …o sa-si schimbe culoarea daca e mai mult profit in alta directie….si atunci de ce mai faceti politica ?

          RESPECT ! EU NU FAC POLITICA !

          Răspunde
           
    3. Dorina
      Aprilie 9, 2014 la ora 15:03

      Subscriu

      Răspunde
       
  • Sava
    Aprilie 8, 2014 la ora 21:34

    Domnu’ Guran! Ce se va intampla cu achizitia de pamanturi a Ioanei Basescu din localitatea Nana? Va reprezenta aceasta tranzactie „dubioasa” o arma puternica in mainile lui Ponta pentru a-l trimite pe Basescu la DNA si mai departe – dupa gratii?? Sau avem de a face cu o diversiune pentru a mai rasufla baronetu’ si a pune presiuni pe justitie??

    Răspunde
     
    1. Alexandru
      Aprilie 8, 2014 la ora 23:02

      Esti pe langa subiect. Mesajul tau miroase de la o posta a tromboneala.

      Răspunde
       
      1. tree4me
        Aprilie 8, 2014 la ora 23:59

        „intre doua dobitoace…” intotdeauna, pina la urma unul se ascunde si celalalt cauta. Chiar daca apparent, domnul Guran face numaratoarea, totusi poporul poate si trebuie sa se decida pentru raul mai mic, pe cit posibil. Personal, cred ca Basescu nu se mai poate indrepta. Sa ma scuze domnul Guran.

        Răspunde
         
  • rotar
    Aprilie 8, 2014 la ora 20:37

    Atat Moise dar mai ales Guran pleaca de la premiza ,FALSA,ca justitia e acelasi lucru cu umanoizii care o activeaza ,deci ca ar fi corecta,impartiala,incolora si chiar inodora..Doar ca falsul implica orice.

    Răspunde
     
  • Stelian
    Aprilie 8, 2014 la ora 19:09

    Nici un roman intreg la minte nu cred ca îsi facea iluzii ca lucrurile stau altfel, sau ca Ponta habar n-are ce se petrece in institutiile statului. Ba mai mult, e clar ca pentru asa ceva sunt pusi acolo.

    Răspunde
     
  • Marius
    Aprilie 8, 2014 la ora 18:27

    Traian Basescu catre Toba: „Hai ma baiete spune ma, spune ma tot ca bestiile astea te omoara si e pacat”.

    Răspunde
     
  • MMA
    Aprilie 8, 2014 la ora 18:23

    „Dosarul Duicu dovedește clar, cu probe indubitabile, exact faptul că politrucii USL au venit parcă mai înfometați decât cei ai PDL și au făcut fix aceleași lucruri”
    Moise, eu strig de 2 ani, de la tentativa disperata de debarcare a lui Basescu: PDL a furat la greu, insa PSD-ul si-a asteptat 8 ani randul la usa precum asteapta lumea de Black Friday. Toata sustinerea aceea colosala dinainte de alegeri s-a relizat prin promisiuni „pentru dupa”. Voiculescu, Yariceanu (via Patriciu, zic eu), toti baronii PSD cer acum sa incaseze cecurile in alb date de Ponta. E motivul pentru care mi-a fost teama de USL inca de la inceput, este motivul pentru care am votat PDL-ul contrar convingerii mele si motivul pentru care la referendum am fost la vot dar am votat impotriva (vot dublu negativ, practic). Acultati-ma pe mine, dupa prezidentiale incepe cu adevarat dezmatul si cea mai mare teama a mea este sa nu ajungem o a 2-a Grecie …

    Răspunde
     
    1. Alexandru
      Aprilie 8, 2014 la ora 23:22

      De acord ! Stii ce am inteles eu cand au vrut sa-l dea jos pe presedinte…am inteles ca politicienii simt in presedintele respectiv o amenintare si in ochii mei nu au facut decat sa-i sporeasca credibilitatea. Referendumurile alea puse la cale de politic, nu cerute de popor, cu niste prostii de argumente de adormit copiii, au legitimat mai degraba institutia prezidentiala decat sa-l transforme pe Basescu intr-un presedinte nelegitim cum spun politrucii astia.

      Răspunde
       
    2. coke
      Aprilie 8, 2014 la ora 23:55

      PDL-ul a furat la greu, dar in mod ciudat puscariile sau tribunalele nu sunt pline de fosti politicieni PDL trimisi in judecata or condamnati. Oare de ce? Oare de ce domnul Pinalti, care si-n fotbal si-n politica a furat si-a praduit nu e luat la DNA?

      Răspunde
       
  • PoliticStand
    Aprilie 8, 2014 la ora 18:21

    Toate drumurile duc la… Ponta!

    Răspunde
     
  • revelare
    Aprilie 8, 2014 la ora 17:58

    Moise, vorbești de la sine înțeles. că DNA face și drege, dar uiți cine a pus pe picioare DNA și l-a pus la treabă, uiți cine strigă și a încercat și încearcă dacă nu să-l desființeze, măcar să îl facă inofensiv… Tu ceri demisii, pt. că ești imparțial ca tot românu’…
    Să vedem ce-o să iasă după europarlamentare și mai ales duypă prezidențiale… Ponta a zis clar, ultima și vitală bătălie

    Răspunde
     
  • DDDDD
    Aprilie 8, 2014 la ora 17:05

    Si la ce bun?
    Orice ancheta asupra lui POnta se va opri… in Parlament care va face scut in fata lui V.V.Ponta.

    Răspunde
     
  • Noi
    Aprilie 8, 2014 la ora 17:04

    Doamne ajuta la desconspirari si arestari.
    Eu cred ca Ponta il depaseste pe mentorul sau A.N. in minciuna, demagogie si populism.
    Macar ala era destept si poate mai avea si carisma. Regret enorm pt. ce vot am dat ultima data

    Răspunde
     
  • Bulan
    Aprilie 8, 2014 la ora 17:01

    Cristi… Dl. Guran doreste sa iti arate ca se duce tara in jos si nu in sus:)) Cristi sa nu zici ca cei din PSD sunt mai buni decat cei din PDL, cat timp a fost PSD, PDSR sau aceeasi partid sub alta denumire, tot s-au inchis fabrici, ii bine asa nu?

    Răspunde
     
  • Cristi
    Aprilie 8, 2014 la ora 16:54

    Dle Guran, cum raspundeti acuzatiilor ca ati fi basist?
    Doriti sa deveniti un martir al cauzei basiste?
    „Colaborarile” cu TVR par a fi tot mai greu de tratat .. si mentinut.

    Răspunde
     
    1. Moise
      Aprilie 8, 2014 la ora 17:30

      Cristi, n-au existat acuzatii serioase de basism la adresa mea. Oricum, uite, va fac un hatar. Ultima data am cerut demisia lui Basescu acum doua luni. Cu argumente. Daca mai cautati pe acest site o sa mai gasiti si alte cereri similare, in alte ocazii, tot cu argumente. http://www.biziday.ro/2014/01/30/o-batalie-mai-importanta-decat-noua-luni-de-mandat/

      Răspunde
       
      1. Cristi
        Aprilie 8, 2014 la ora 18:05

        Multumesc de raspuns dle Guran.
        Jucam rolul carcotasului sau altfel spus al „romanului mediu” (conform comportamentului exprimat prin vot in ultimii ani).
        Sunt putine momentele in care nu sunt de acord cu o afirmatie de-a dvs.
        Cu ocazia asta, aflati ca sunteti citit si de catre cetateni cu convingeri si ratiune precara (cel putin 2 la numar care au apreciat mesajul meu meu anterior).
        Mult noroc va doresc in continuare!
        *Chiar sper sa nu fiti afectat de murdaria din TVR.

        Răspunde
         
      2. tree4me
        Aprilie 9, 2014 la ora 00:12

        Domnul Guran, cind o sa ne explicate cum functioneaza „dislike”-urile astea pe blog, o sa incep sa va cred. Pina atunci … NU.

        Răspunde
         
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase