BIZIDAY: miercuri, 29 ianuarie 2014

Publicat la data de de Biziday

Emisiunea poate fi urmărită și pe seenow.ro.

This entry was posted in ÎNREGISTRĂRI. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

34 răspunsuri la BIZIDAY: miercuri, 29 ianuarie 2014

  • Catalin ( CTL )
    Ianuarie 31, 2014 la ora 07:50

    Ehe, vorbiti-mi mie de siguranta pe sosele, eu sunt paranoic de-a dreptu. Si pe buna dreptate, rata ea mai mare a deceselor in randul tinerilor este ea datorata accidentelor de masina.
    Eu, sincer admir ca in emisiune se vorbeste despre coruptie , asa si este, la noi coruptismul a lua locul capitalismului. Sustin DNA in tot ceea ce face, mi se pae ca lupta e crancena, oamenii astia nu se dau in laturi de la nimic. Presimt totusi ca justitia a prins avant si stiti cum se zice, nimic nu e mai puternic decat o ideea a carei timp a venit. Aici nu e o idee dar principiul se aplica.
    Cat despre capcanele executarilor silite, nu am inteles care sunt. Daca un rechin ofera la licitatie mai mult decat un alt participant participantul nu pierde bani, poate o ora din timpul sau.
    M-am tot gandit daca e moral sa mergi la licitatii si sa profiti de necazul altuia. Sincer, cred ca este si explic de ce, cand a luat creditul stia la ce se expune, ca nu a vrut sa ia in considerare crezand ca preturile si salariile vor tot creste e altceva. Vorbesc de restantier. Imobilul tot se vinde pana la urma, si participand la licitatie i fac un bine omului pentru ca as concura cu alti participanti iar el ar avea o sansa mai mare sa obtina un pret mai bun.
    Iar acum rechinii, stiti cine sunt in cele mai multe cazuri ? Interpusi ai oamenilor din banci sau al executorului. Stiu destule povesti.
    Cred ca am mai scris asta, chestia asta cu coruptia imi aminteste de un film cu Leonardo DiCaprio, nu ” Lupul e pe Wall Street „, desi nu suntem departe, ci Inception – intreba „Care e cel mai puternic parazit ?” raspundea – „O idee ! ” Ideea se raspnadeste cucereste minti si nu se lasa dusa, asa e coruptia, a patruns in maduva dar cred ca in cele din urma vom reusi sa o invingem, cle putin suficient de mult incat sa nu mai poata fi numita epidemie. Cazurile izolate nu vor disparea niciodata. Pentru asta trebuie sa ne curatam pe noi. Scuza coruptilor e ca si ei sunt oameni, si omul face si lucruri mai putin bune si asa se justifica. NU ! Daca esti judecator, procuror, politist ai obligatia sa fii mai curat decat oricine, mai ales ca stii legea mai bine decat oricine. Daca esti medic trebuie sa-ti stii menirea si sa respeci o etica, un juramant pe care l-ai depus. Daca esti bancher ai si tu o etica pe care esti obligat sa o respecti, iar daca esti preot trebuie sa fii in exemplu pentru ceilalti nu sa zici si eu sunt om si de aiai sa furi pe bani si sa fii in birt toata ziua.
    Si noi toti, trebuie sa fim azi mai buni decat ieri, pentru ca fiecare din noi stie ce e bine si ce nu dar putini aleg sa mearga pe calea dreapta. Si nu e musai sa fie putini.
    In final va las cu articolul asta http://adevarul.ro/life-style/stil-de-viata/curaj-1_52ea7668c7b855ff56ef7a83/index.html
    .

    Răspunde
     
    1. punctul pe i
      Ianuarie 31, 2014 la ora 13:40

      Stimate Dle Catalin , buna ziua !
      Tot despre” capcanele executarilor silite ” va rog sa-mi permiteti o opinie personala .. dar bazata pe experienta a 20 de ani de activitate bancara !! adica .. de pe partea cealalta a baricadei ! Sigur ca daca moare .. pestele capturat este „DE VINA „!! .. pentru ca a vrut .. SA TRAIASCA .. ADICA SA MANANCE ” .. si NU VICLEANUL DE PESCAR .. care l-a momit !! Iar in cazul pescuitului .. cel putin teoretic .. se mai cere si putin fairplay .. FATA DE VICTIMA !! Ceea ce in activitatea bancara DIN ROMANIA .. unde bancile .. cica sunt „ROMANESTI” !! si autoritatea cica „NATIONALA” a Bancii (de fapt Anti)Nationale a Romaniei ..nici nu isi pun problema .. TOTUL ESTE SA EXISTE .. P R O F I T ! ( cat mai mare .. daca se poate chiar PORCESC !!)
      Ar fi multe de spus.. dar ma opresc asupra unui singur aspect si anume .. acela AL GARANTIEI COLATERALE ( necesara pretutindeni ..) la acordarea unui credit..Conform normelor , aceasta garantie are rol SECUNDAR !! – prioritare fiind POSIBILITATILE DE RAMBURSARE ale celui creditat .. dar .. cu toate acestea , si garantia colaterala .. AR TREBUI SA INDEPLINESCA UN MINIM DE CONDITII care sa-i asigure VANDABILITATE .. in caz ca se ajunge la valorificarea acesteia !! SI ATUNCI VA INTREB : cum se face CA BNR .. NU ISI ASUMA RESPONSBILITATEA ..( poate nu a ELABORARII .. dar cel putin a VERIFICARII EXITENTEI UNUI MINIM DE CONDITII OBLIGATORII .. TEHNICE.. JURIDICE si ECONOMICE !! valabile ptr intreg SISTEMUL „ROMANESC” bancar ?? Ptr ca .. de la LICHIDAREA sistemului bancar adevarat ROMANESC !! – toate „facaturile STRAINE” venite SA JEFUIASCA !! .. AU PERMISIUNEA sa-si faca PROPRIILE POLITICI .. de risc !!! ( DAR CAND DIN CAUZA LACOMIEI.. AR TREBUI SA FIE LASATE SA DEA FALIMENT !!) .. vin B(A)NR, si GUVERNUL .. si fac IMPRUMUTURI LA FMI .. ( pe care trebuie sa le ramburseze CU DOBANZI CU TOT nu BANCILE VINOVATE ..ci .. POPORUL ROMAN !!) .. sa le salveze !!
      CUM ESTE POSIBIL .. sa accepti drept GARANTIE colaterala.. caldiri din anii „64 sau ANTERIORI acestuia….realizate pe baza de proiecte LIPSITE DE ORICE CALCUL ANTISEISMIC .. care AU SUFERIT URMARILE DIRECTE ALE UNUI ( sau chiar UNOR) seisme MAJORE .. fara veificari sau consolidari ?? CINE POATE FI NEBUNUL .. care sa vrea sa cumpere astfel de imobile ..( indiferent de „valoarea .. cica de „”piata”” !!?? – DECAT POATE UN SAMSAR INCONSTIENT .. CARE SA INCERCE SA PACALESCA .( dar CU PROFIT !!). vreun fraier .. de pitpalac .. PENTRU CA ACEST lucru .NUMAI in Romania .. este permis ?? NU POTI SA CUMPERI .. O AMARATA DE MASINA .. pana cand NU ESTE CERTIFICAT RAR .. adica ti se atesteaza LEGAL , ca acesta INDEPLINESTE NISTE CONDITII MINIME DE SIGURANTA in CITCULATIE .. dar POTI CUMPARA UN IMOBIL CARE POATE SA SE DARAME !!
      Fac aceste constatari .. pe baza a sute de cazuri ..de imobile acceptate in garantie .. ( nu doar vechi.. ) ci chiar si noi .. care NU AU AUTORIZATII DE COSTRUCTIE , FARA NICI UN FEL DE DOCUMENTATIE sau PROIECT avizat ..calcule ingineresti de specialitate , avize si acorduri de la pompieri sau mediu ..REALIZATE DIN MATERIALE NEOMOLOGATE sau NEATESTATE ca provenienta ( multe porovenite din contrabanda ..fare nici o garantie ..) si PUPUZA PESTE COLAC .. puse in manopera de personal NECALIFICAT sau neatestat !!!
      CE FEL DE GARANTIE MAI ESTE ACESTA ??
      Conform unor date emise de prefectura Bucuresti . la nivel de 2012 ..din cele aproximativ 170.000 de CLADIRI NOI , realizate cu credite IPOTECARE ACORDATE de bancile „ROMANESTI!!” in ultimii 20 de ani.. 17.000 !! ( adica .. 10%.. )au fost construite astfel ..

      SI ATUNCI … DESPRE CE ..VOSBIM ???

      Răspunde
       
      1. Catalin ( CTL )
        Ianuarie 31, 2014 la ora 21:25

        Stimate domn ” punctul pe i „, nu stiu ce sa va raspund, ati scris totul la gramada. Imi mentin cele spuse. In emisiune era vorba despre capcanele in care ar putea cadea cei care participa la licitatii. Eu am spus ca nu le vad, nu pre aexista riscul de a pierde banii iar despre evacuari oamenii stiu cand merg la astfel de licitatii. Atat. A, plus ca am facut referire la cat de moral e sau nu sa participi la o licitatie, si am spus ce cred in legatura cu asta.
        Ne intindem prea mult la subiectul asta, ajungem la guvern, FMI banci ” romanesti ” etc.

        Răspunde
         
        1. punctul pe i
          Ianuarie 31, 2014 la ora 23:02

          Domnule Catalin .. STIMA !!

          Va rog sa ma scuzati .. DAR ATI FOST SINGURUL din toate postarile de la acesta emisiune .. care ati ridicat subiectul acestor licitatii.. Desigur ca nu am facut comentariul pentru a va contrazice .. CI ..AVAND IN VEDERE FAPTUL CA ACEASTA PROBLEMA ESTE MULT MAI AMPLA .. si lumea nu cunoaste ADEVARATELE IMPLICATII ale acestei stari de lucru .. am expus ..O MICA PARTE din aceste aspecte ..cu gandul ca multi dintre cei care probabil le vor citi .. sa inteleaga mai bine .. CUM DEVINE SITUATIA .. si vor sti cum sa actioneze ..
          Din pacate .. astazi .. cand traim in epoca .. TOTUL SE VINDE/CUMPARA .. PROFIT SA FIE !!, de cele mai multe ori se pierde din vedere tocmai ESENTIALUL !!( ce si cum cumpar/vand .. nu sa fac PROFIT .. ci pentru ca in acest imobil VOI LOCUI EU .. CU FAMILIA MEA .. si SIGURANTA LOR .. face mai mult decat mii de hartii tiparite pe care din cauza lipsei de educatie .. lumea le accepta drept .. „valori ” !!
          Nu exista pe lumea asta .. valori mai mari decat viata alor nostri !!

          Sper .. ca sa am si alte ocazii .. sa fac cunoscute celor interesati , si alte aspecte .. bazandu-ma pe o experienta tehnica si economica de peste 40 de ani..in domenii de inalta performanta din Romaania si de peste hotare..

          Scuze .. si o seara buna !

          Răspunde
           
          1. Catalin ( CTL )
            Februarie 1, 2014 la ora 07:45

            Cu ce spuneti legat de modul in care s-a construit va dau dreptate si eu. Chiar de putin timp am avut o musafira din Taiwan si ei traiesc acolo intr-o zona cu risc ridicat de seism. Si cu toate astea in Tiepi au costruit al doilea cel mai inalt turn din lume, primul e acum cel din Dubai. Mi-a spus ca la ei e foarte strict reglementat modul in care se construieste. Poate , ca si in cazul avionului prabusit recent, dupa o tragedie ne vom trezi si in privinta asta.

             
      2. care va
        Februarie 1, 2014 la ora 05:06

        Dl. punctual pe i, observ ca si dl. Catalin si dvs nu aveti, de fapt, opinii diferite. Dinsul vorbeste de moralitatea licitatiilor silite, iar dvs despre acoperirea bancara a imprumutului. Si aici aratati din experienta ca exista in Romania cladiri din ’64 sau inainte care nu au fost prevazute din proiect cu acoperire de risc la seismicitate. Cred ca nu sunteti bine documentat.
        Traditia geotehnicii romanesti este temarcabila si demonstrata si recunoscuta. Nu numai ca totii coeficientii de risc sunt mentionati in toate manualele dar exista si standarde de proiectare. Si au existat se legi draconice pentru preintimpinarea nerespectarii acestor standarde. Pentru edificare am sa va amintesc cutremurul din 1977, cum a fost resimtit in Bucuresti. Nu va voi mentiona blocurile noi care au avut numai deteriorari minore, va voi mentiona numai tot bulevardul de la Piata Romana pina dincolo de Universitate. Eram in fata la „Eva”. Nimic n-a cazut, decit Hotelul Bucuresti (sau cum i-o fi zicind) de pe Calea Victoriei (vis-à-vis de Athene Palace, blocul Dunarea si blocul „milionarilor”. Hotelul se pare ca a fost izbit de blocul nou cu fatada la Sala Palatului, Dunarea a avut modificari de structura in spatial commercial (neautorizate de proiectant dar ordonate de Ceausescu), si „milionarii” (nu stiu daca Ceausescu a ordonat-o si pe asta) avea la subsol un bar-discoteca cu un spatiu neadecvat de mare pentru structura necesara acelui bloc. La „Casata” (fata-n fata cu „Catanga”) am auzit ca venise arhitectul (probabil ca locuia prin apropiere) si a stat pe trotuar in fata cofetariei (pe colt spre „Scala” era un Lacto-Bar – acel bloc a fost cam ravasit dar a rezistat), daca e sa se darime sa cada pe el – avizase modificarea spatiului comercial pina la Biserica Italiana,dar ceruse dublarea altor stilpi de sprijin in locul celor taiati. Se astepta inca un val seismic, care n-a mai venit. Stiu ca dupa asta, a fost un program sever de inspectare al cladirilor bucurestene si s-a lucrat cam un an la remedierea structurii mai putin cosmetizarea – asta a fost plingerea generala: fatada blocurilor, casa scarilor si balcoanele. Dar nu s-a dat cu flit la structura – am avut colegi si prieteni peste tot, geologi cu totii. Ce este adevarat, ca anul trecut am urmarit la TVR un interviu cu doi specialist romani (un architect si un constructor, ambii profesori universitari de vita veche, care au remarcat ca noile blocuri sunt lipsite de centura de siguranta (ca element de rezistenta si distanta neadecvata intre coloane (probabil ca estetica a primat). Importante sunt si orientarea cladirilor si gruparea lor. Sunt lucruri care au fost respectate cindva. La vremea cind am comentat pe blog,acest aspect, am mentionat chiar ca un contractor era de linga Toronto si ca nu are experienta necesara acestui gen de constructii. E vina lui ca altii l-au acceptat? V-am plictisit destul, dar a meritat. Viata omului inainte de toate.

        Răspunde
         
        1. punctul pe i
          Februarie 1, 2014 la ora 23:34

          Stimate domn buna seara !

          Nu am intentia de a ma contrazice cu nimeni , nici cu Dl CTL si nici cu Dvoastra .. Din corespondenta de mai sus , imi dau seama ca ati trait efectiv momentul 4.martie „77 ; dar probabil ca cei 37 de ani au sters din acuratetea momentelor de atunci .. Desigur ca cele mai multe constructii care au cazut atunci . au fost cele din centru .. DAR .. au cazut si cateva noi ( va amintesc de OD-ul din Militari . si de aripa din Predoleanu .. DAR MAI ALES de Centrul de calcul din curtea ministerul transporturilor.. pe Grivita.. !!
          In ceea ce priveste din pdv geologic se poate sa aveti dreptate . Dar in mod cert .. DIN PDV al REZISTENTEI CONSTRUCTIILOR .. mai putin Iata si de ce ! Nivelul de cunostinte in PROIECTAREA CLADIRILOR in perioada respectiva era in Romania ( si nu numai .. ) destul de scazut .. Va amintesc .. ca din pura intamplare .. PRIMELE ACCELEROGRAME INREGISTRATE VREODATA la o cladire construita in Romania care a suferit sarcini dinamice CONCRETE( inclusiv amplitudini si perioade REALE) , aferente cutremurelor din Vrancea .. au fost cele de la Centrul de calcul care s-a prabusit !!! Acestea au stat mai apoi la baza primelor normative de construtii ( si mai stau si astazi..)PE BAZE STIINTIFICE !! La vremea aceea , verificarea unei structuri de rezistenta se facea de catre INCERC ..pe standuri de proba cu MACHETE , supuse la sarcini dinamice in institutul INCERC Bucuresti ..
          Cat priveste situatia ( lipsei ) consolidarilor constructiilor afectate .. ( SI DIN CARE .. din pacate .. bancile AU ACCEPTAT dreptbgarantii la credite pana si apartamente cu bulina rosie !! – va spun din constatare proprie de evaluator intern bancar !! Ba mai mult ..chiar si la fosta Hala Matache ( daramata anul trecut .. ) .. construita la sf sec 19-lea .. care pupaza peste colac ..mai era si inscrisa pe lista cladirilor de patrimoniu si in consecinta .. NU PUTEA FI VANDUTA .. in conditii de „piata libera!!”)
          DAR TOATE ACESTEA .. NU AU CONTAT. in fata bancilor „ROMANESTI ” din subordinea Bancii (Anti)Nationale a Romaniei .. PROFIT SA IASA .. la „INVESTITORI „!!
          Asa ca .. sa ne rugam la Cel de Sus .. sa ne fereasca de un 7,2.. CA VA FI DEZASTRU .. si din cauza STICLELOR care se vor face cioburi .. la noile „matarangi”care NU AU CE CAUTA IN ROMANIA !!.. ca nu „investitorii” si nici „doritorii de profit ” vor muri ..ci nevinovatii care vor avea ghinionul sa-i prinda in preajma !!

          Sanatate

          Răspunde
           
  • anca
    Ianuarie 31, 2014 la ora 05:33

    Pe cand taxe pe CORUPTIE si PROSTIE?
    Justitia nu trebuie sa le confiste si averile nesimtite facute din furtul poporului?
    Una peste alta,acesti mafioti sunt un cancer(as vrea sa sper ca nu-i metastaza) pentru tara.

    Răspunde
     
  • care va
    Ianuarie 30, 2014 la ora 22:11

    Mai intii despre pomi pe marginea drumului. Intre un avantaj si un dezavantaj, in decizie, pondere mai mare cred ca este normal sa aiba dezavantajul – tendinta este sa rezolvam problema nu sa ne bucuram de avantaj. Nu am retinut prea multe situatii de pomi plantati pe marginea drumurilor cu limita de viteza ridicata – riscurile sunt mai mari si e bine sa nu agravam consecintele.
    Despre para-zapezi. Pe vremuri in Romania nu am vazut asemenea para-zapezi ca cele din imagine – parca te imbie la colectarea fierului vechi. Erau niste garduti mai putin atractivi si la fel de eficienti. Fierul este un material scump si este pacat sa-l folosesti ineficient si atit de ne-practic. Aminteam mai demult, ca in Canada, dealungul marilor artere rutiere si chiar feroviare, nu exista copaci in zona care apartine caii (teoretic, cam 50 m de o parte si de alta a axului. Dincolo de aceasta limita, in general este o liziera forestiera sau un teren agricol. In zone muntoase sau la trecerea unor portiuni considerate critice sunt instalate balustrade (de la caz, metalice sau betonate). In cazul terenurilor agricole, amintisem ca se practica o treaba interesanta: fermierii (la cerere sau din bun-simt – si ei folosesc soselele) lasa, inaintea iernii, o fisie de recolta nesecerata (in caz de porumb sau floarea soarelui, doar culeasa) cam de 1.5-2.0 m latime. In timpul viscolului, zapada este oprita iar vintul spulbera ce a nins pe sosea (daca cumva nu a ajuns plugul). Am mai observant si garduri permanente care imprejmuiesc proprietatea fermei, citiva tarusi si vreo 3 sau 4 sirme intinse pe ei – pe latura dinspre drum sunt „insailate” tulpin sau ramuri de diverse plante. Este efectiv si economic si … civic. Am retinut un comentariu care arata ca pe undeva pe linga Galati, circula careva cu plugul de dez-zapezit cind inca nu ninsese. Mai zilele trecute, vad si eu pe unul circulind pe unde era deja curatat. De curiozitate, m-am oprit si l-am intrebat de ce nu economiseste combustibilul pentru cind va fi nevoie. Neasteptat de la un Canadian (care mi-a recunoscut si accentual), mi-a raspuns foarte amabil ca a preluat acuma aceasta zona si isi regleaza inaltimea plugului pe diverse portiuni de drum. Mi-a aratat ca cel de dinainte a smuls asfaltul din loc in loc (probabil ca si plugul s-o fi damblagit). I-am multumit, I-am cerut scuze ca l-am interrupt, probabil ca m-a boscorodit mai tirziu, dar cred ca o fi crezut ca sunt careva care poate sa-l faca sa piarda jobul. In mod normal, pe aici cetatenii fac fotografii si le trimit la ziare.

    Răspunde
     
  • Cris
    Ianuarie 30, 2014 la ora 19:58

    Bai nene, eu chiar nu am stiut ca avem asemenea cretini in APIA. Pe aia nu-i intereseaza deloc clientul si interesele acestuia ii intereseaza foarte mult cum sa ajute statul corporatia sa vanda ceea ce produce.

    Asa socialism nici Ceausescu nu a reusit sa faca.

    Răspunde
     
  • Cris
    Ianuarie 30, 2014 la ora 19:36

    Felicitari pentru emisiune dle. Guran.

    Am avut cu totii ocazia sa constatam ce cretini se ocupa de industria auto din Romania.

    Oamenii aia din APIA nu judeca din punctul de vedere al clientului (limitare intelectuala grava) ci al statului = taxe cat mai babane pe masinile SH ca sa stimulam consumul de masini noi.

    Doamne ce cretini! In loc sa vina cu ceva atractiv pentru client ei pun statul politienesc roman sa oblige oamenii sa-si ia masini noi.

    Sincer, chiar nu credeam ca in APIA sunt asa minti obtuze.

    Răspunde
     
  • Tudor Constantin
    Ianuarie 30, 2014 la ora 17:09

    Te rog, DOCUMENTEAZĂ-TE în legătură cu rolul CONSULTANȚILOR FISCALI din România și din Uniunea Europeană.
    Ați simplificat GROSOLAN activitatea celor care verifică, corectează și iși asumă RESPONSABILITATEA pentru calculul corect a obligațiilor fiscale dintr-o societate. O minimă verificare a impozitelor și taxelor datorate de o firmă necesită un buget de minim 150 de ore.

    Răspunde
     
    1. Cris
      Ianuarie 30, 2014 la ora 18:49

      E parafiscalitate, taticu.. Nimeni nu mai pune botul. Tot felul de paraziti in statul asta au inventat taxe. Daca statul roman vrea certificare fiscala sa scoata banul, nene…nu sa-i puna pe patroni la plata.

      Nu mai pune nimeni botul la astfel de taxe, iti spun. Nimeni nu va fi de acord.

      Răspunde
       
    2. Cris
      Ianuarie 30, 2014 la ora 18:55

      Sau hai sa facem altfel. Desfiintam contabilii si contra unui tarif rezonabil, reglementat de stat, tineti voi, consultantii fiscali contabilitatea unei firme si va asumati intreaga responsabilitate pentru legalitatea datelor contabile si reprezentare fiscala. In acest fel si patronii scapa de cea mai mare belea – statul roman.

      Răspunde
       
  • Cris
    Ianuarie 30, 2014 la ora 15:51

    Economia romaneasca e pe chituci, la fel nivelul de trai, iar taxele sunt la cer dar auzim in fiecare zi triluri de Nino-Nino, dube care duc diversi infractori politici la Parchet, DNA, Inalta Curte, Jilava, Rahova, etc.

    Romania a ajuns o tara de mnistri infractori!

    Răspunde
     
  • TNT
    Ianuarie 30, 2014 la ora 12:32

    Oprirea furtului de diferite materiale feroase sau neferoase de la calea ferata sau alte obiective si vandute ca fier vechi se poate opri prin sistarea exportului pe perioada determinata .In momentul cand aceste lucruri se vor pune in practica atat calea ferata, parazpezile vor fi pazite de cei care le furau pusi de ai mari pt. a le debloca afacerile.

    Răspunde
     
  • Daniel Botezatu
    Ianuarie 30, 2014 la ora 12:04

    Domnule Moise Guran ati prezentat o informatie care este incorecta. Exista o legatura cu trenul spre aeroportul Henri Coanda ce-i drept nu directa pana in aeroport insa cu transfer cu ajutorul unui microbuz( tot al CFR-ului) inclus in pretul biletului.

    Răspunde
     
    1. Cris
      Ianuarie 30, 2014 la ora 12:33

      Legatura aia CFR e o „carpeala”. Nu ai sa vezi nicaieri in tarile cu apa calda, sa dai jos pasagerii din tren si sa-i urci in autobuz cu tot cu bagaje.

      E tziganie !!!

      Răspunde
       
      1. Daniel Botezatu
        Ianuarie 30, 2014 la ora 15:40

        Ai dreptate dar acest lucru nu schimba faptul ca s-a prezentat ca singurele modalitati de a ajunge la aeroport sunt taxiurile si autobuzele.

        Răspunde
         
  • Ateka
    Ianuarie 30, 2014 la ora 11:36

    Lasa domnule copacii(nu ne mai dam dupa plopi)Vorbim. si. despre REMUNERATIILE DISTINSELOR SOTII DE DEMNITARI(incomparabile cu veniturile altor doamne cu functii importante in statele lumii acesteia!)nu citez nici o sursa interna,pur si simplu trag cu ochiul pe afara…cat castiga ex.cancelarul german Angela Merkel in comparatie cu o distinsa(sau sa va citez”o doamna de succes „in patria mama numita ROMANIA?)ESTE CEVA CARE MA LASA FARA. CUVINTE.CUM ESTE POSIBIL DOAR IN ROMANIA ?!

    Răspunde
     
    1. un turist
      Ianuarie 30, 2014 la ora 12:11

      Dupa datele aratate Angela Merkel cistiga undeva la 16000€ pe luna ce nu este exagerat pe linga unele salarii ale verilor sau membrilor familiilor puterii Romaniei.

      Răspunde
       
      1. Ateka
        Ianuarie 30, 2014 la ora 12:54

        va multumesc.asa e.IN ROMANIA E MAFIE SI ATAT.LA NEMTI E STAT CIVILIZAT ,EUROPA LA EA ACASA(nu mai necesita alte precizari).

        Răspunde
         
  • costy
    Ianuarie 30, 2014 la ora 10:11

    Copacii pe marginea soselei sunt utili, doar ca trebuie sa fie mici, nu inalti si goi in trunchi ca plopii, Iar faptul ca tu conduci fara sa poti evita un pericol aparut in fata e problema ta, poate fi un cal sau o vaca in locul pomului.

    Răspunde
     
  • Laurentiu
    Ianuarie 30, 2014 la ora 09:51

    Buna ziua ! Draga Bogdane, plantarea copacilor pe marginea drumurilor nu a fost facuta pentru a se lovi oamenii cu masinile de ei. Ci pentru a oferi oamenilor umbra vara si protectie in fata naturii toamna ,primavara si iarna . Daca stai putin si reflectezi la acest fapt incepi sa ai o revelatie si sa intelegi de ce inca mai exista acesti copaci pe Via Appia si pe toate drumurile din Spania ,Italia ,Franta…..! Daca-ti spun ca pe una din cele mai vechi autostrazi din Franta catre Spania sunt copaci chiar intre benzile de mers de pe mijlocul drumului…!Nu ai sa ma crezi !
    Daca ne grabim incontinuu isteric in tot ce facem sau dorim sa facem cu ideea de a face mai repede si mai bine cadem in derizoriu si in ridicol. Nu facem decat sa ne aratam dimensiunea intelectului nostru si al caracterului.De aceea trebuie sa respectam viteza si sa nu ne mai grabim si astfel nu mai facem accidente …si nu mai taiem copacii….!

    Răspunde
     
    1. antiplopi
      Ianuarie 30, 2014 la ora 10:05

      esti amuzant. iti dau exemple, poate stupide..
      1. daca iti mai amintesti, acum cativa ani a fost o tornada in judetul ialomita. una dintre victimele acelei tornade a fost un sofer de autobuz. tornada a luat autobuzul si l-a izbit de un plop. soferul a murit…
      2. drum „verde”, copaci pe margine, iarna, drum uscat, turturi in plopi, mergeam cu masina lejer, contemplam negrul campiei, caldura in masina, muzica, o placere deosebita sa conduci…pana cand, 2 turturi mari au cazut din plopi, unul pe plafonul masinii si celalalt….s-a infipt in parbriz
      3. cu multi ani in urma, pe un traseu putin circulat, chiar intr-o curba, in panta (daca nu cunoasteai traseul, accidentul era inevitabil, mai ales pe timp de noapte) un mare plop. multe masini si-au gasit sfarsitul acolo, chiar si oamenii….multumiri unei minoritati, care intr-o iarna a facut un bine soferilor 🙂
      4. alt traseu, alta curba, alt plop…alti morti…multi…

      concluzie: prefer soarele verii, prefer sa nu circul cand este cod de viscol, ninsori si alte fenomene…dar copacii nu au ce cauta pe margiena drumului. sa se faca liziere de protectie (cum erau in anii comunismului), dar nu langa sosea.

      Răspunde
       
      1. dan onofrei
        Ianuarie 30, 2014 la ora 17:45

        Arbotrii plantati pe marginea soselelor ,o avere nationalaq protejatade LEGHE !!!!in Germania :Si o binefacere pentru om :Nu pentru idioti care nu circula ,preventiv ca asa zice cartea ci abuziv adica majoritar barbar:Tipic romanicesc in circulatie :fereste-ma doamne de soferul roman chiar si neturmentat -IN Romania. ca in occident deja de la granita unguresaca sint mielusei de unde la dinsii acsa sinmt SOFERII IADULUI:Poate rusii ii mai intrec sau bulgarii

        Răspunde
         
  • Bogdan
    Ianuarie 30, 2014 la ora 09:12

    Nu de mult o colega a iesit de pe sosea la peste 70 la ora. A trecut peste o buturuga a unui copac taiat si sa oprit in niste tufisuri. Masina stricata nu tare ea nimic. Dar daca era acolo copacul? Era moarta acum. La 70 la ora, noaptea pe un drum secundar, nu avea nici o sansa. Asa ca, va rog, viata inainte de toate are prioritate. Zapada pe sosea tine de prostie, tine de proasta organizare, tine de coruptie. Nu amestecati lucrurile.

    Răspunde
     
    1. dan onofrei
      Ianuarie 30, 2014 la ora 20:17

      Pardon .intii au fost copacii si apoii homosapiensul l!!Asata e o certitudione !!Si dinsii, copacii nu ne-au facut nicicind nici cel mai mic rau:DAca colega dvs nu prea stie fizica punetii o carte de aceea cu capitolul fortze centrifuge sau acceleratie Coriolis in mina :Nu o costa decit 1 ora sa priceapa (apare mai ales in serpentine la deal sau vale )si sa conduca data viitoare adecvat(o fi fost si umeda soseaua cine stie ,sau o pata de ulei sau o coaja de pepene !!)!!!Daca era mai groasa(bine ca a scapat a avut inger pazitor ) puneam o luminare pentru ca s-a zgiriat scoarta copacului nevinovat:Deci prioritate copacii si cit de multi ,mai alaes batrini de decenii:Aici in Germania stau sub protectie totala si sintem obligati sa conducem cu respect fata de dinsiii:Si aici sint berbeci si berbecute cu toptanul (masina de lux ,putin in cap nu neaparat dar de obicei regula generala spune-mi ce masina conduci ca sa-ti cunosc caracterul) care platesc cu viata nesabuinata in fata arborelui.

      Răspunde
       
    2. Constantin
      Ianuarie 30, 2014 la ora 21:05

      Siguranta pe soselele romanesti reprezinta un motiv serios de ingrijorare pentru participantii la trafic. Lipsesc indicatoarele rutiere, balustradele de protectie, marcajele s.a.m.d. Comparatia cu soselele din tarile civilizate releva lipsurile despre care am scris. Aceste lucruri trebuie avute in vedere inaintea (sau in locul) inaspririi prevederilor Codului rutier. Cei care dau cu masina in plopi dau si stalpii pentru iluminat; presupun ca nu-i vine cuiva ideea sa interzicem iluminatul pe drumurile publice pentru ca soferii neindemanatici sa nu loveasca stalpii. Copacii ofera oxigen si umbra vara si protectie impotriva zapezii iarna. Cei care conduc masinile cu impetuozitate sunt rugati sa-si tempereze elanul pentru a nu pune in pericol pe ceilalti participanti la trafic (in absenta elementeleor de siguranta rutiera despre care am scris), sau pe ei insisi.

      Răspunde
       
      1. VictorL
        Ianuarie 30, 2014 la ora 22:27

        @Constantin.Locul copacilor nu este in imediata vecinatate a partii carosabile.La proiectarea unui drum trebuie sa se tina seama si de siguranta circulatiei.La noi se mai gasesc si proiectanti si constructori care pun cite un stilp sau zid in mijlocul drumului dar la altii nu.Stilpii folositi la iluminat,indicatoare,etc sunt de o constructie speciala care ii face nepericulosi in caz de impact cu o masina,pentru minimizarea pagubelor.

        Răspunde
         
    3. john
      Ianuarie 31, 2014 la ora 04:43

      Cred ca suntem cu totii de acord ca in curand vom avea doar 2 anotimpuri. Vara si iarna. Iarna va fi tot mai grea,cu zapada si mai ales viscol, iar vara va fi tot mai fierbinte. Trebuie sa ne gandim cum protejam drumurile, atat vara cat si iarna, pentru ca sunt vitale. Si ce variante avem ? Se vorbeste de parazapezi. Dezavantajul ? se fura. Bani irositi. Se mai vorbeste de cultura de salcie energetica. O idee buna. Dar nu cumva se va fura si asta, daca-i asa valoroasa ? Mai ales ca prin noul cod silvic, se vor taia mai putin padurile ( sa speram ). Ce ne ramane ? Vechea idee. Copacii. Si dupa parerea mea, cea mai buna. Atat iarna cat si vara ( asfaltul va fi mai protejat de umbra copacilor si astfel calitatea drumului se va mentine mai mult timp ). Avem dezavantajul victimelor din accidentele rutiere. Dar nimic nu este perfect in aceasta lume. Si poate ca vom invata sa fim mai responsabili la volan.

      Răspunde
       
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase