Ora de Business: joi, 7 noiembrie 2013

Publicat la data de de Biziday

Emisiunea poate fi urmărită și aici: http://www.seenow.ro

Categoria: ÎNREGISTRĂRI
Etichete:

Comentarii prin facebook

31 răspunsuri la Ora de Business: joi, 7 noiembrie 2013

  • MIRELA
    Noiembrie 11, 2013 la ora 21:59

    Sunt de acord, sunt de acord de fiecare data cand aud spunand ca nu suntem pregatiti. Ca avem nevoie de tehnocrati pentru a ne guverna, ca politicienii nostri nu sunt suficient de pregatiti pentru a intelege mecanismele economiei. As sugera in schimb ca fiecare minstru (fie el desemnat pe motiv politic) sa aiba ca vice-ministru/secretar de stat un tehnocrat, daca este posibil strain.
    Este poate absurd si anti-national ceea ce spun, dar experienta m-a invatat si mi-a aratat ca educatia pe care o oferim in Romania (si deci educatia pe care o au ai nostri lideri) nu va reusi sa ne aduca deaspura liniei de plutire. Un sistem de invatamant post-comunist nu va fi in masura sa creeze ganditori capitalisti…sau, ce mai, sa creeze ganditori! Cel mai apropiat exemplu este guvernarea post 1989 de catre cine???? ex-comunisti! Ca si cum am crede ca de la o zi la alta o persoana isi schimba personalitatea si gandirea!
    Sper sa ne fie bine…si cat mai repede!

    Răspunde
     
  • Alex
    Noiembrie 11, 2013 la ora 15:42

    Domnii mei eu cred ca pana la urma cei cu pfa-uri si cu firme mici le vor inchide si statul nu va mai incasa nimic. Solutii sunt destule pentru offsore!

    Răspunde
     
  • ROmanul
    Noiembrie 10, 2013 la ora 12:08

    Afisarea publica a tuturor cheltuielilor institutiilor statului nu rezolva aproape nimic. La noi in Braila primaria a dat pe centralele termice ale primariei de peste 7-8 ori mai mult decat costa. S-a inchis CET-ul si au trebuit sa cumpere centrale termice pentru primarie. Nu au refacut instalatia n-au schimbat caloriferele. Doar au pus centrala termica.
    A cheltuit pentru repararea unei fantani arteziene foarte mici peste 350000 euro. Au varuit-o si vopsit-o si asta a fost tot. Am scris la primarie fara sa-i acuz de ceva ci doar am spus ca e foarte mult cat au dat. Raspuns: Totul a fost legal. Pai am zis eu ca n-a fost legal? Am zis ca pretul platit e prea mare! E ca si cum cineva ar zice: Lipseste televizorul. Si altcineva ar raspunde: Nu l-am furat eu! La ce foloseste afisarea cheltuielilor publice daca nimeni nu cerceteaza nimic?

    Răspunde
     
    1. dan onofrei
      Noiembrie 11, 2013 la ora 01:15

      stimatze cvdomn -tot resdpectzul deci respect absolut pentreu asacomentariu:NU domnule ca acolo totul si carnea si creierul pute!!!E o tragedie si culmea
      intr-un oras odata atit de la locul sau:Sotia este galateanca nascuta si eu am lucrat 4 ani la GAlati :Aveti un oras minunat de fapt .

      Răspunde
       
  • cristina
    Noiembrie 10, 2013 la ora 11:35

    Catre careva adica sanducu:va rog sa nu mai insinuati ca as fi lasa sau mincinoasa.Andrees ESCA,PETRE ROMAN,ETC.au strigat tare in 89 ,au fost in puncte fierbinti la bucuresti si SLAVA CERULUI TRAIESC BINE.eu am scris doar despre faptul ca din cauza regimului comunist de atunci nu am putut dezvolta latura artistica a mea(si punct)cat despre vina colectiva:va spun ca o secunda nu am decis pt.ALTII,NICI PT.MINE MAI NOU ,DAR NU STRIG PEMTRU CA NU AM MOTIVE ACUM SI AICI.ROMANIA ESTE TARA MEA SI O IUBESC DIN TOATA FIINTA MEA.punct.

    Răspunde
     
    1. sanduCu
      Noiembrie 10, 2013 la ora 20:53

      D-na Cristina, reactia va onoreaza si apreciez asta la toata lumea. Nu am insinuate absolute nimic, nu este genul meu. Am spus doar ca anticomunistii (ca au fost) sunt morti. Au scapat numai cei care au crezut si inca mai cred ca au fost asa ceva. Am lucrat niste ani buni ca inginer in Romania, si va asigur ca tocmai ei nu se pot plinge ca au murit de foame, cu toate lipsurile vremii. De Petre Roman, ca ati adus vorba, a facut parte din gasca lui Valentin si din cite stiu era un om la locul lui. Fireste material este in miscare si oamenii se mai schimba. Motiv pentru care sustin mereu ca Puterea trebuie sa revina inapoi Poporului. Si in nici un caz lasata pe mina unora ca Ion Caramitru care in timp ce oamenii cadeau, pentru ultima oara, pe caldarimuri, el si-a permis acel “fa-te ca muncesti” adresindu-se lui Iliescu, scena care a facut ocolul lumii dar nimeni nu a zimbit dincauza ca single nici nu se uscase. Iar televiziunea nationala continua sa aduca osanale unor tipi de felul lui Ion Caramitru, Ilie Nastase (vinzatorul Cupei Davis), Adrian Paunescu (probabil ca poet bun, dar lingau si mai bun). Nu se vorbeste rau de morti, stiu, dar pentru ca am participat la un singur Cenaclu Flacara si tocmai la acesta am vazut cum se purta Paunescu cu oamenii lui – pe minunata Anda Calugareanu a facut-o cu ou si cu otet in vazul tutror, a umilit-o fara rusine. Sunt adeptul, nu al primei impresii, ci al primei reactii necontrolate care te defineste intr-u totul. Revenind la ratarea laturii artistice, si eu am avut una – mama a vrut sa devin un instrumentist sau cintaret sau regizor sau cel putin actor. Nu comunismul a impiedicat-o ci alegerea mea (cred totusi ca, regizor fiind as fi putut fi unul bun). Daca dvs ati ratat o asemenea cariera si totusi ati avut-o pe cea de inginer, imi este totus dificil sa admit cum ca regimul communist va stat in cale – trebuie sa fi fost altceva. In alta ordine de idei dar la acest capitol, am cunoscut (numai un pic) o fetita care n-a dat doi bani pe mine pentru ca viza sfera artistic – a devenit o actrita de cinema mai putin decit mediocre si am fost la un pas sa ma indragostesc de ea. Am avut un coleg de lucru (geolog) casatorit cu o actrita – nu mai spun ce viata avea bietul meu coleg. Si inainte de PUNCT, eu care imi iubesc si poporul si tara, am fost fortat sa parasesc si inca acuma urasc ideia ca Romania sa treaca in stapinirea altora – sunt asa de multi care o vor incit n-as gresi mult spunind ca toata lumea.

      Răspunde
       
  • cristina
    Noiembrie 9, 2013 la ora 21:09

    Nu eram la cenaclul pt.aplauze si spectacol.Pe vremea aceea scriam la „Zburatorul”poezii sub indrumarea profesorului TUDOR OPRIS(fiul ..)Eram in gratiile lui,si se ruga de mama sa ma lase sa imbratisez cariera literara.Darapropo de comunisti :trebuia sa ma fac inginera „ca sa nu ajung muritoare de foame”:)))…asta e ,azi totul are doua taiusuri,sau doua sensuri.AM INVATAT SA STAU DREPTI,AM INVATAT SA TAC,SA OFTEZ,DAR DINCOLO DE ORICE AM INVATAT SA DUC LA CAPAT LUCRURI BUNE.nimic nu se rezolva cu tipete,sau cu STRIGATE.oricum va multumesc pt.spatiul acordat.

    Răspunde
     
    1. careva adica sanduCu
      Noiembrie 9, 2013 la ora 22:51

      Dn- a Cristina, inteleg ca a trebuit sa va faceti inginera (chestia cu …ca inginer pe vremea aceea sa moara de foame, este cam trasa de par (daca imi permiteti)), eu sunt inginer dinr Romania si mai am un Master din alta tara. Ca inginer, stiu ca nu este bines a merg mai departe fara sa fiu sigur ceeste in urma. Punind in practica, in cele ce discutam, daca nu se face distinctive intre ce a fost bine si ce a fost rau in perioada comunista, ce sanse dati societatii in curs de a devein ceea ce doriti? Chiar dati cu barda si cu ochii inchisi? Faptul ca s-au taiat la fier vechi uzine care de bine de rau ar fi facut ceva si ar fi tinut niste locuri de munca, sau ca s-au furat sisteme de irigatii dupa care acuma se plinge, cum e… Nu continui ca le stiti sigur mai bine decit mine. Nu se rezolva nimic cu tipetele nici in trecut si nici in present, pentru ce o faceti acuma? Si inca fals: ati fost anticomunista? NU! Cine a fost e mort!! Nu puteti minti pe mormintele lor – ei au strigat si au platit. Chestii cu oftat si stat drepti, a fost o suferinta generala, nu sunteti o exceptie. Acelasi lucru este si astazi – dovada ca-si vira unii coada si pe blog. Daca ati invatat sa duceti la capat lucruri bune, faceti=le dar nu pe minciuna. Sunt o multime de oameni care ar fi trebuit sa fie si astazi, punindu-va in linie cu ei, le patati memoria. Mai asteptati sa ne ducem noi ceilalti sip e urma puteti sa spuneti ce vreti. Nu am nimic personal cu dvs, nu va cunosc nici pe dvs si nici poeziile dvs, dar cel putin oamenii de litere n-ar trebui sa se piarda in neadevaruri.

      Răspunde
       
  • Constantin
    Noiembrie 9, 2013 la ora 16:33

    Romania nu este tocmai in colaps, d-le un turist, desi poate parea asa. De fapt acesta este felul in care se vad cleptocratiile. D-na A Mungiu a vorbit despre necesara reforma statului. Am observat ca reclama la SAR a disparut de pe blogul d-lui Moise, dar site-ul lor poate fi vizitat si cred ca este un demers util/instructiv pentru oricine. Reformele despre care se discuta intarzie ori sunt evitate nu pentru ca guvernantii nu le-au identificat, ori nu stiu cum sa le aplice („nu sunt in stare”). Pur si simplu este vorba despre faptul ca reformele i-ar impiedica sa mai fure. Iar daca ei nu ar mai fura Romania ar deveni un stat normal. Este atat de simplu! Cei care-i sustin, inclusiv in spatiul acestui blog, lasa impresia ca este nevoie de actiuni geniale care implica eforturi imposibile si se pierd in teorii economice absurde. Oricat de flexibila si permisiva ar fi teoria economica, ea nu poate justifica jaful din averea publica, chiar daca poate fi folosita de tzutzerii infractorilor pentru a-l ascunde.

    Răspunde
     
    1. careva
      Noiembrie 9, 2013 la ora 20:14

      Pentru 180 cuvinte pe minut (de la “Nici vorba de asa ceva, stimate domn. Noiembrie 9, 2013 la ora 16:32” si pina la “tzutzerii infractorilor pentru a-l ascunde. Noiembrie 9, 2013 la ora 16:33)”, sunteti fantastic.

      Răspunde
       
    2. dan onofrei
      Noiembrie 9, 2013 la ora 23:08

      @Consatntin (Draga Costica ) mai intii buna seara la toata lumea.
      -de la inceput spus -poate discutii si putin prea aprige din ultimele perioade
      ne-au incalzit pe toti asa tare ca arata discutiile noastre ca o revolta si un chaos total.Si eu vad ca tine Costica nu se pune problema de colaps al Romaniei:Eu zic asa daca colabam iN Europa zis unita de data asta ca si alta data in istorie colabam cu totii.Sintem complet legati economic unii de altii. CA sa fim si sinceri acum dupa ce sintem mai cu experienta esecului :uninuea noua Europeana in forma in care s-a largit spre rasarit ca uniune monetara dar fara uniune politica a fost si este o constructie eronata ,o casa construita incepind de la eatjul 1 fara sa ii faci fundatie:Acum cind deja e trecuta ,sigur fiecare isi pune problema cit demult are dreptul seful constructiei gresite sa se amestece in as zice mai pe sleau autonomia fiecarei tari sau mai bine zis suveranitatea sa.Deci sa lasi fonduri monetare straine sa vina la cvartale sa iti aratae cu nuielusa uite aia isi aia nu faci bine fa asa si asa (distrugeti toate regiile autonome de stat -curent ,cale ferata,posta ,telefoane,uzinele deaqpaq …)pare la un moment dat sa te duca la disperare ,ar fi ca si cum ar veni vecinul sa te sfatuiasca cum sa faci sex cu sotia in propria ta casa :Asta poate merge asa departe pina la un conflict direct intre tine si sotie (guvern -populatie).
      Privit si din lat unghui trebuie vazuta si crunta REALITATZE dehalul in cared a ajuns tehnica acsetor mari regii:MAre parte da trebuie recunoscut mormanee de tehnica depasita complet si cu randament ebergetic complete depasit.FApt de nefinatat mai alse in actuala criza masiva energhetica :Clar nu a fost totul rau si mai lase atita mar despatii deproductie si depozitatree care se puteau retehnologiza :Adr deh ,cum e romanul EXCES de zel.CA la noi nla nimeni sau ai no0stri ca brazii:CAlr ua fost pe primnulö loc si marea masa de fostii care ua mizat mai multz pe valoare terenurilor pewntreu süpeciula spatiului loocativ nemaigindinmd la averea poporulzui ci la buzunarul familie -raportul nas -fin :Lectia era deja stiuta de la comunisti de acdeolo au oplecat incirlighaturile care nu s-au destramat ci au sio nfacut poui:Asaau ramas onestii pe dinafara si cei care deeja pe timüpul lui CEausescu faceau bisnita cu dolarii la negriu au ajuns marii miliardari ai Romaniacii:Paote sa ramina asta far dezamagiuerae uni9ii popor cares e vede acum poacalit fiinda afost corect??Eu cred ca nu :
      Deci cummva cumva popate ar fi tim üpul ca cei ajunsi la averi in mmkod total necurat safie tzrsasi la raspundere:;Pentru asta nu vad safie necesdara o revolutie.NU ecazul se öpaotaew dovedi oricind daca cineva acolo si-a umnplut buzunarul mai mult decit i-a permis legea.Deci nacolo -sajefuit amk inteles de 2 decenii la padurewa natioanla ,se baga interese straine toital departatre detara la bogatiile naturale ale subsolului si se cauta vinlocuirea fermieruluzi roman cu mario latifundiari straini.Astea sintdeja probleme foarte grave catre popt serios afecta generatiile viitoare cafre se vor tzrezi cu o tara furata cu totul .
      Din punctul aST DEVEDERE RESPOINSABILITATEA CELOR CATRE AU ACACEPTAT O ASEMENEWA CVSTARE DE FPAT ESTE

      Răspunde
       
    3. dan onofrei
      Noiembrie 10, 2013 la ora 00:15

      @Consatntin (Draga Costica ) mai intii buna seara la toata lumea.
      -de la inceput spus -poate discutii si putin prea aprige din ultimele perioade
      ne-au incalzit pe toti asa tare ca arata discutiile noastre ca o revolta si un chaos total.Si eu vad ca tine Costica nu se pune problema de colaps al Romaniei:Eu zic asa daca colabam iN Europa zis unita de data asta ca si alta data in istorie colabam cu totii.Sintem complet legati economic unii de altii. CA sa fim si sinceri acum dupa ce sintem mai cu experienta esecului :uninuea noua Europeana in forma in care s-a largit spre rasarit ca uniune monetara dar fara uniune politica a fost si este o constructie eronata ,o casa construita incepind de la etajul 1 fara sa ii faci fundatie-pe3 romaneste spus ceva aerian:Acum cind deja e trecuta ,sigur fiecare isi pune problema cit de mult are dreptul seful constructiei gresite sa se amestece in as zice mai pe sleau autonomia fiecarei tari sau mai bine zis suveranitatea sa.Deci sa lasi fonduri monetare straine sa vina la cvartale sa iti aratae cu nuielusa uite aia isi aia nu faci bine fa asa si asa (distrugeti toate regiile autonome de stat -curent ,cale ferata,posta ,telefoane,uzinele deaqpaq …)pare la un moment dat sa te duca la disperare ,ar fi ca si cum ar veni vecinul sa te sfatuiasca cum sa faci sex cu sotia in propria ta casa(unikjpopatze au chef in baie ,altii la biucatarie ,nu ei spun ai voie dar doar in pivnitza) :Asta poate merge asa departe pina la un conflict direct intre tine si sotie (guvern -populatie).
      Privit si din alt unghui trebuie vazuta si crunta REALITATZE de halul in care a ajuns tehnica acestor mari regii in 89 (am avut sansa ca om se locomotive si petrol sa zic la mlionia 1-a n,nu ma mfost omk debirou-sa cunosc cam toata industria constructii masini romaneasca in anii 70 -84):MAre parte da trebuie recunoscut mormane de tehnica depasita complet si cu randament energetic ineficient .Stare de nefinantat mai ales in actuala criza masiva energetica si de materie primara :Clar nu a fost totul rau si mai alese atita mar de spatii de productie si depozitare dar mai ales oamenii de specialitate(cu experienta unii de DECENII ca meseriasii mina 111111-a,mAISTRI SI INGINERI LA FEL!!! deci know how tehnic macar ca si datorita lipsei de documenatie uneori depasit (Se putea recupera repede)care se puteau retehnologiza :DAR v deh ,cum e romanul EXCCES de zel.CA la noi la nimeni sau ai nostri ca brazii-au vrut pestze noapte de la DAcii ramase ca ciorile in sant(Asa le-am vazut in 88 cind m-mam intors prima data dupa 84) din lipsa de carburant a anmilor 80 directv la masina le lux cel mai binwe daca se poazte Mercedes (Vezi clipul Youtube _Gigi BEcali acum 20 d eani cu primul Sau Mercedes ca sa intelegi cum si din cine -s-au format capitalsitii Romaniei _merita vazut e un clip de 1000 puncte -spune tot in 3 minute )
      Se pot scrie romane ,trecutul e trecut si ajuta doar in masura in care ai inteligenta sa nu repeti greselile.
      Romania are cu siguranta legi ,si legi financiare care sa stabileasca colectare corecta a impozitului.Deci legi sint ;Intrebarea este de ce nu se respecta si de ce nu in mod solidar de catre toti cei care contribuie fiscal la venitul statului.Oricum starea actuala de munca la negru sau semionegru este tare paguboasa,macar ca si numai pentru educatia acelui popor :CE sa invete copii de la parinti daca acestia sint fortati sa dribleze statul ca sa poata supreavietui??.Deci te face ca cetatean sa nu ai CURAJUL de a te uita deschis in ochii trecatorului de pe strada :Deci stiu toti ca acolo e un sport popular de a se fura caciula unul la altul!!!!!Cum sa se instruiadsca cei tineri ca o generatie demna ,cu capul in sus intr-un asemenae mediu la infinit corupt ????Cumva ,cindva politicienii trebuie sa recunoasca ca ceva e putred si ca asa nu se poate merge la infinit.
      Sigur sua avut in vedere si proiecte prea ambitioase care necesita fonduri poate prea mari pentru psoibilitatile tarii de acoperire:Fiecare are o limita daca nu pot sa duc 100Kg in spate incerc mai intii cu 50.LA fel se stie ca si capra si varza si lupul nu poti dintr-o miscare trece apa cu barca .
      Este drept proasta planificare (in hectica ,pe fuga cu apa la gura -hai repede ca latfel pierdem fonduriole!!! CA sint degeaba !!!(hahaha DEGEABA ???!!!nimic pe lume nu e degeaba ???)Si ambitii prea mari(hai sa aratam cine sintem ! autostrazi cu miile de km !!_cind puteau sa reactiveze si retehnologizeze calea ferata CEL MAI ECOLOGIC MIJLOC DE TRANNSPORET MARFA PENTRU VIITOR!!!!)duc la CHaos total actual :Absolut pe modelul actual german al aeroportului de la Berlin ,un fiasco bugetar ,o rusine care va ramine greu de uitat si cinde va fi gata .

      Răspunde
       
  • Constantin
    Noiembrie 9, 2013 la ora 16:32

    @un turist _ Raspunsul la intrebarea „pe cine sa se aleaga?” este imposibil a fi dat in spatiul public. Orice recomandare in acest sens capata aspect de propaganda. Cei care sunt sustinatori ai guvernului actual, dincolo de convingerile doctrinare de stanga (pentru ca doctrinele politice au fost abandonate de coalitia „de stanga” care guverneaza astazi), care pot captiva mintile tinere (dupa cum spunea P. Tutea: „ daca pana la 30 de ani nu esti de stanga, n-ai inima, daca dupa 30 de ani mai esti de stanga si nu esti conservator, esti cretin”), urla chiar asa: „Pe cine sa alegi?!”. Este o falsa problema, prezentata astfel pentru a manipula auditoriul. Este doar o tehnica retorica utilizata inca din Antichitate, folosita si astazi in comunicare. Cel ce intreaba te lasa sa gasesti singur raspunsul pe care-l vrea: „ guvernantii actuali nu sunt buni, dar cum altii mai buni nu exista, trebuie sa-si sustinem/suportam pe acestia”. Nici vorba de asa ceva, stimate domn.

    Răspunde
     
    1. un turist
      Noiembrie 9, 2013 la ora 18:20

      Constantin: Va inteleg bine ca cei de la conducere sustin ca nu sint altii mai buni ca ei si vor sa ramina unde sint dar cei multi adica poporul ar trebui sa-si dea seama de magariile ce le fac. Cit mai pot suporta alte noi taxe de tot felul si salariu nimic. Discutind cu un investitor din top 20 din Romania mi-a spus si el ca nu vede de unde sa mai scoata camasa cel*NORMAL* cu alte taxe noi???Deci cum spune Dan Onofrei––Hai liberare––.Vom trai si vom vedea a spus si orbul.

      Răspunde
       
      1. careva
        Noiembrie 9, 2013 la ora 20:03

        Dl. Unturist, sunt eu sanduCu. Dvs stiti cu care „Constantin” vorbiti?

        Răspunde
         
        1. un turist
          Noiembrie 9, 2013 la ora 20:29

          SanduCu:Care exact este nu stiu dar incerc sa-i dau un raspuns dupa cum este parerea mea.

          Răspunde
           
          1. careva
            Noiembrie 9, 2013 la ora 20:35

            cel cu „tzutzerii”, de mai sus este al nostru.

             
      2. dan onofrei
        Noiembrie 10, 2013 la ora 00:45

        stimate domnule un turist eu vad un pic altfel maririle ce le impune guvernul la cxarburantii auto:
        -Taxa de rovigneta trebuie sa mearga exclusiv la intretinerea si repararea actualelor drumuri nationale si eventual si extinderea acestora.
        _intrucit au momentan o problema cu impozitele colectate (TREBUIE URGENT si pentru TOTDEAUANA sa si-o rezolve sub orice forma asta ar trebui sa fie prioritatea guvernului e numai treaba lor cum o fac nu a strainilor ) trebuie cumva sa acopere cheltuielile la casa de pensii si cheltuieli in sistemul medical de stat fara sa mai apeleze la FMI ca sa faca alte credite!!!DECI LA INFINIT CREDITE LA CREDITE II DUCE LA AUTODISTRUGERTE :Deci acesti bani sa le acopere gaura la casele de pensii dar nu pe durata ci atit cit sa scape de datoria externa:Eu sint convins ca numai daca scapa de datorie externa pot sa isi refaca economia pe picioarele lor :Atita timp cit au portareii bancilor internationale in spate nu fac progres ci REGRES cu cit se lungeste datoria,de asta sint convins.
        CAlr ca masura de impozitatreew suplimentaradf la carbuiranti auto trebuei facuta nu intimplator si trebuie sasii recompenseze bpe cei cafre circula cu m,asina pentzru serviciu:Axact ca la noim IN Germania unde la sfdirsit dean ni se redau o parte din banii platiti la impozit (Steuer Jahresausgleich _Werbungskosten)
        Deci ei trebuie sa inteleaga ca popor ca TREBUIE SA scape de datorie externa orict sacrificiu ar costa asta dar uitati-va va rog pe Google la termenul accidente circulatie pe judetze sa vedeti tineretul lor care nu prea stiu daca munceste (cred ca merg cu bani si m,asini de la parinti -unii bietii la castraveti in Spania ) Ca circula masiv si ce nenorociri fac zilnic in circulatie!!!Deci dati-ne benzina ieftina SA NE facem placerile cu pitipoancele pe miile, de km de autostrazi, sa mergem la munte si la mare :Nu zice nimeni ca nu dar fara datorie externa la inmfinit si hai sa injuram prezidentul sau guvernul(sau pe amindoua):Cum ziceam, cine merge cu masina sau bicicleta sau transporet in comun la MUNCA(dar la munca !!!) sa fie recompensat de aceasta pierdere .

        Răspunde
         
  • cristina
    Noiembrie 9, 2013 la ora 12:36

    Am participat in tinerete destul de des la cenaclul Flacara,si se spuneau multe lucruri „printre randuri”.era ceva care ne unea pe cei anticomunisti…acum se vrea diviziune(pot fi mai usor controlate grupurile,mai usor de manipulat)UN SINGUR LUCRU IL AM NECLAR :Sloganul de pe panoul publicitar”Ratiune pentru natiune”(in unele locuri este chiar luminat pe timp de noapte!)TOT NU INTELEG.si ma uit slava domnului pe la unguri,pe la italieni,cu englezii nu ne comparam..dar totusi LA CE FEL DE RATIUNE FACE_TI REFERIRE?mai exact.

    Răspunde
     
    1. careva
      Noiembrie 9, 2013 la ora 19:06

      Eu nu am fost nici anti nici pro-comunist, dar am fost o singura data la Cenaclul Flacara, la Polivalenta, ca sa n-o refuz pe prietena mea care avea doua bilete. Tineretul nu mergea din motive politice (pro sau contra), la fel ca astazi: de dragul spectacolului…”Eu sunt omul padurii si nu m-o minca lupii..”, daca mai tineti minte. Organizatorii in frunte cu Adrian Paunescu, ei stiau de ce o fac, slugarnici ca in toate timpurile. Sunt convins ca nici dvs nu ati fost acolo din motive „anticomuniste”, altfel ati fi strigat ceva, cum au facut-o altii in alte locuri. Dar ati aplaudat si v-ati simtit bine. Dupa razboi multi viteji s-arata, dar de ce? Despre ”Ratiune pentru natiune”, probabil ca este o chestie, de astazi, cu doua taisuri – cam cum se intimpla in prag de alegeri. Cel putin daca nimeni nu poate explica ceva. Oamenii se lasa manipulati numai atunci cind nu stiu exact ce vor, de cei care stiu asta foarte precis. Nu am nimic contra lui Moise Guran. Este foarte trist ca oamenii nu sunt lasati sa traiasca de altii care nu mai au dreptul sa se considere semenii nostri. Daca nu voi mai fi lasat sa revin cu „numele” sanduCu, nu o voi mai face – pur si simplu nu merita. Unde esti Laurentiu Catrina?

      Răspunde
       
    2. dan onofrei
      Noiembrie 10, 2013 la ora 00:54

      doamna Cristina :Nu am participat niciodata la acele cenacluri ,desi nu ma FOST NICIND MEBRU DEPARTID.dsaR NICI ANTICOMUNIST dUMENZEU SA ma mpazeazsac nu ma fost niciodata .stiti mdecve -ce a fost acolo inj nrasaritul Euroipei deupa ww2 a fost ca mare gogoritza denumit comunism dar el a fost püeste tot o forma absolut identica cu capitalismul dar un capitalism de stat ,iaR DIN

      Răspunde
       
    3. dan onofrei
      Noiembrie 10, 2013 la ora 01:07

      doamna Cristina :Nu am participat niciodata la acele cenacluri ,desi nu am FOST NICIND MEBRU DE PARTID.Dar NICI ANTICOMUNIST nu am fost niciodata .stiti de ce? -ce a fost acolo in rasaritul Europei dupa ww2 a fost ca mare gogoritza denumit comunism dar el a fost peste tot o forma absolut identica cu capitalismul dar un capitalism de stat ,iar dincoace in west afost capitalism privat :Deci patronii de aici erauacolo aia din marele aparat de partid autodenumit comunist :IAr noi ,prostimea munceam si aici si acolo ca sclavi vinduti unui singur ideal pentru cate alergam toti dela facerea lumii ca neghiobii(Cititi Desertul; tatarilor de mult prea marele Dino Buzzati)_CONSUMUL (crestere economica daca se poate de la an la an mai mare ).
      singurul generator de inaintare a societatii in istorie.Vedeti actual ce nio seinmtimpla global ,batem pasul pe loc din prea redus consum .

      Răspunde
       
  • un turist
    Noiembrie 9, 2013 la ora 00:48

    Din toata discutia avuta am ajuns la concluzia ca de vina pentru colapsul Romanesc sint guvernantii care nu sint in stare sa dea niste legi bune.Deci are si acest domn dreptate ca investitiile straine vor fi din ce in ce mai rare. DAR pe cine sa se aleaga? Asadar statul Roman este sortit la o prabusire masiva. Numai vorbe incurajatoare nu au fost!!!!!

    Răspunde
     
  • Dani
    Noiembrie 8, 2013 la ora 23:07

    Moise, un om care are un pfa, va primi la varsta de pensionare pensie de la stat? Si daca da, atunci va fi calculata tot in functie de cuantumul contributiei? Daca da, banuiesc ca pensia este f mica, caci din cate am inteles din emisiune contributia e doar de aprox 5% sau nula.
    In cazul in care pensia ar fi comparabila unei contributii de 30% adica cam cat primeste statul pt un angajat, atunci nu mi se pare ok, imi pare rau ca o spun, stiu ca nu esti de acord probabil.

    Va primi pensie doar daca a platit contributia si daca contributia a fost mica o sa fie si pensia mica !

    Răspunde
     
  • Sergiu Daniel Berghian
    Noiembrie 8, 2013 la ora 22:23

    Și mie mi s-a întâmplat, pe laptop, are probleme player-ul respectiv, sugerez trecere pe http://www.jwplayer.com

    Nu știu exact care e problema, dar, apare așa, un „90” în colțul sus stânga.

    De pe Windows 7 licențiat încerc să mă uit.

    Răspunde
     
  • Mihai
    Noiembrie 8, 2013 la ora 12:14

    Majoritatea PFA-istilor sunt angajati! Acest PFA este metoda clasiva a IT-istilor din companiile internationale, si nu numai a lor, de a mai castiga un ban cinstit! Cu alte cuvinte ei deja isi platesc TOATE contributiile la marele si unicul stat. Pe munca desfasurata ca PFA platesc taxe si impozite legale si corecte. Nu e munca la negru si nici la gri asa cum bine a observat doamna Pipidi! Scuze domnule Moise, dar a fost mai pertinenta si mai corecta ca dvs. Insa pentru economistii incremeniti intelectual si mental, adica a economistilor cu ifose, gen acest rotunjor Ionut Dumitru, PFA-istii la gramada sunt un fel de excroci, desi ei isi platesc taxele si impozitele cinstit si corect. Este revoltator cum acest om de nimic, acest parazit al societatii care pur si simplu nu face nimic concret pentru economia si societatea romaneasca isi permite sa ofere sfaturi. Pai daca indivizi asa evident anti-capital si anti-antreprenori sunt marii economisti romani… cum mai putem spera ca tara noastra isi va mai reveni vreodata. BAI linge-blide, frecator de menta pe banii nostri, TU si altii ca tine TREBUIE sa sprijiniti capitalul autohton si MUNCA. Insa voi sunteti avocatii diavolului si a reprezentantilor lui pe pamant: politicienii! Hai sictir, diletantule! Moise, un sfat, invita economisti nu papagali.

    Răspunde
     
  • Bogdan
    Noiembrie 8, 2013 la ora 04:34

    Nu se poate viziona emisunea pentru ca nu merge aplicatia.

    Răspunde
     
    1. Chris
      Noiembrie 8, 2013 la ora 05:57

      @Bogdan: Nu te supara, tu te-ai nascut cu smartphone in buzunar??? Intra de pe PC sau de pe laptop pe http://www.seenow.ro sau pe http://www.tvrplus.ro/editie-ora-de-business-150083 si o sa poti vedea inregistrarea.

      Răspunde
       
      1. Bogdan
        Noiembrie 9, 2013 la ora 04:23

        @Chris: nu ma supar.nu, nu m-am nascut cu smartphone. eu vreau sa ma uit de pe smartphone, e vreo problema?
        si in continuare nu merge pe aplicatie.

        Răspunde
         
  • bogdan
    Noiembrie 8, 2013 la ora 00:38

    Moise, un om care are un pfa, va primi la varsta de pensionare pensie de la stat? Si daca da, atunci va fi calculata tot in functie de cuantumul contributiei? Daca da, banuiesc ca pensia este f mica, caci din cate am inteles din emisiune contributia e doar de aprox 5% sau nula.
    In cazul in care pensia ar fi comparabila unei contributii de 30% adica cam cat primeste statul pt un angajat, atunci nu mi se pare ok, imi pare rau ca o spun, stiu ca nu esti de acord probabil.

    Răspunde
     
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase