De ce e bine să demisionezi când DNA-ul i-a luat pe toți cei din jurul tău…

de Moise Guran

oprescu zoom

Uite d-aia! Ca să n-ajungi și tu la pușcărie! Mecanismul inițial și fundamental al speciei tale – lăcomia, același care te-a și împins la început să pui mâna pe șpagă, tot el te împiedică să spui și stop! până aici! îmi ajunge! la dracu, sunt putred de bogat! În loc să-ți dai demisia, asumându-ți că, dacă în jurul tău au făcut toți șpăgi ești oricum vinovat în ochii opiniei publice, în loc să pleci acasă și să te bucuri de nenorocitele alea de milioane de euro, pentru care ți-a crescut pulsul ori de câte ori îi găseai ascunși sub banchetă sau sub florile din living, în loc să pricepi că nimeni n-a crezut că omul tău de casă, Wigler, făcea șpăgi doar pentru el, nu și pentru tine… tu ce faci doctore?

Tu te crezi mai deștept decât permite legea? Te-ai crezut mai deștept decât procurorii care te păzeau ca pe butelie? Te-ai crezut intangibil… pentru că… de ce? Pentru că ești profesor universitar? Pentru că la câte sute de milioane de euro ai învârtit din fotoliul de primar, ți se vor trece cu vederea 25 de mii marcați? Ai crezut că tu nu ești prost ca Vanghelie? Dar ai crezut că un aparat de bruiaj te ține departe de pușcărie, este? Sau ai crezut că trepădușii din jurul tău nu te vor trăda, nu te vor filma chiar ei, pentru că… de ce? I-ai îmbogățit o dată cu tine? Și totuși, nu poți fi atât de prost încât să crezi că vor merge la pușcărie pentru tine? Sau din înălțimea inteligenței tale începuseși să crezi că oamenii sunt credincioși precum câinii și nu vor mușca mâna care i-a hrănit? Of, doctore!

Ai crezut cu adevărat toate astea, domnule Oprescu, sau pur și simplu n-ai crezut nimic ci ai continuat să faci ceea ce făceai, în virtutea unei inerții inexplicabile care ți-a paralizat mintea? Dar chiar așa, când ai început să iei? De când ești profesor, de când ești primar, sau de doi-trei ani, cât susțin procurorii că vor putea dovedi?

Nu cumva șpaga e ca drogurile? Creează dependență? Ia decizii în locul tău? E adevărat că o dată hoț, pentru totdeauna hoț? Sau e lăcomia cea care te conduce, iar șpaga e doar o formă de manifestare a ei? Deci, te naști șpăgar, sau devii, prin natura funcției?

Scrie un tratat despre asta! O să ai mult timp să-l scrii, o să-i ajute poate pe alți dependenți, ca și tine și, cine știe, poate îți mai reduce din timpul pe care îl vei petrece acolo, din timpul pe care îl pierzi dintr-o bătrânețe în care vei avea ce să regreți. Unii chiar îmbătrânesc urât! Erai mai simpatic pe vremea când te bătea orice adversar ce candida împotriva ta la Primărie. Păcat că ai început să câștigi! Puteai avea șansa unei bătrâneți cumsecade! 

stiri verificate
Categoria: Diverse
Etichete: , , ,

Comentarii prin facebook

42 răspunsuri la De ce e bine să demisionezi când DNA-ul i-a luat pe toți cei din jurul tău…

  • rody
    Septembrie 13, 2015 la ora 04:06

    Se pare ca toti care au scriu sunt impotriva spagii, lucrul e bun.Dar daca acesti oameni ar primi spaga ar refuzao? Eh,sa zicem ca da.Desi e o vorba batraneasca:”Dai omului bani,or putere (functie)si vei vedea ce fel de om e.”

    Răspunde
     
  • N!ck
    Septembrie 8, 2015 la ora 16:56

    @Moise: „E adevărat că o dată hoț, pentru totdeauna hoț?”
    Tine de „aluatul” din care esti facut si mai ales de puterea pe care o ai.
    Vezi urmatoarele exemple:
    – Traian Basescu a facut in tinerete bisnita cu blugi iar acum la batranete a pus mana pe vila din Mihaileanu;
    – Mircea Basescu a facut bisnita cu „zgarci” inainte de ’89 iar in 2011 si 2012 s-a lacomit la banii lui Sandu Anghel;
    – Nati Meir condamnat in ’87 la 30 de luni de inchisoare pentru escrocherie si condamnat in 2010 la 7 ani pentru inselaciune;

    Si lista continua…

    Răspunde
     
  • Marius
    Septembrie 8, 2015 la ora 11:47

    Nea Oprescu a declarat cu cateva zile la un post de televiuziune urmatoarele ;

    Legat de finalizarea proiectului de reabilitare Piata Sudului ,termenele de finalizare nu pot fi respectate de firma de constructii.
    Motivul oferit, absolut halucinant,au gasit multe cabluri in subteran si pana au aflat ale cui sunt …
    Nea Primar a oferit si concluzia ;
    Daca nu se respecta termeneul de finalizare ,se pierd banii de la CE ,in mare parte.In marinimia lui de neam prost a afirmat ca se vor achita diferentele din bugetul local,din banii nostri.
    Mai greu de furat din banii europeni.

    Răspunde
     
  • Misu
    Septembrie 7, 2015 la ora 23:19

    Buna seara! Pentru ca stiu ca cititi comentariile, am sa va spun ca Oprescu nu primea bani doar de cand este primar. Am sa va relatez un episod din anul 1997, cand student fiind am avut o problema alergica tratata la Policlinica Spitalului Municipal, la doctorul David Vasile, timp de aproape 6 luni de zile, am facut un tratament de desensibilizare. Am ajuns sa devin prieten cu dr. David Vasile, care intr-o seara a izbucnit si mi-a spus ca nu mai suporta, Oprescu ai cere sa plateasca din spaga pe care o primea in fiecare zi (nu-mi mai amintesc bine cat, parca in jur de 2,5 mil pe zi). Dr. David Vasile mi-a spus ca daca nu reuseste sa-i plateasca zilnic spaga lui Oprescu, isi pierde locul de munca. Mai mult mi-a spus ca Oprescu niciodata nu primea el direct banii, ai lasa la secretara lui Oprescu. Atentie, tot el mi-a spus ca aproape toti doctorii lasau o parte din spaga incasata, la secretara lui Oprescu, deci acest om a fost obisnuit cu spaga inca din 1997, era chiar profesionist in primirea acesteia.

    Răspunde
     
  • Stefan
    Septembrie 7, 2015 la ora 23:15

    De aceea merg greu lucrarile la metrou…de la atata spagaaa, nu au bani sa se miste repede !

    Hai cu o lege de 20-25 de ani pentru cei care fura !

    Răspunde
     
  • Nam
    Septembrie 7, 2015 la ora 22:27

    Multumim de articol, foarte frumos. Eu cred ca e vb de inertie. Obisnuinta bate inteligenta, caracterul decide si intelectul executa. Stiu ca pare foarte uimitor cand un astfel de om e prins, parea ca se poate stapani, inteligent si educat, dar asta e caracterul domnului. A luat spaga o viata, si ce, vroiati sa se opreasca? S-a lasat de fumat sau de baut? si atunci de ce sa se lase de spaga. Nu cred ca lacomia i-a facut pe ceilalti sa-l tradeze, probabil au fost stransi cu usa.

    Răspunde
     
  • daniel
    Septembrie 7, 2015 la ora 21:01

    Flota,casa din Mihaileanu,Nana,imprumutC.E.C.,NOTARITA,Udrea ,Cocos,parcari cu incasari de 14000 euro pe ora[ vezi pe Visan],Videanu,borduri generalul panseluta[Ontanu] 2milioane de panselute la 1 euro bucata,baaa sintem timpiti?!?!

    Răspunde
     
  • gigi lescaie
    Septembrie 7, 2015 la ora 15:48

    Bravo DNA !
    Oh,DNA tu dulce amagire…sau cum era epitaful lui RMRilke 🙂
    „DNA,oh,contradictie pură,de a nu fi sub atatea pleoape,somnul nimanui”
    Te iubesc !

    Răspunde
     
  • Crisoy
    Septembrie 7, 2015 la ora 15:35

    Sorin Oprescu ar trebui intrebat la DNA de ce, in Bucuresti, reabilitarea unui bulevard (o lucrare de doi lei) dureaza intre 3-5 ani (daca nu mai mult) cand ar trebui sa dureze maxim 6 luni. Studiu de caz: bulevardul Pantelimon, inceput pe vremea lui Burebista care nu e gata nici in prezent. Idem lucrarea de la Piata Sudului. Fac cumva o centrala nucleara subterana acolo, sau ce?

    Răspunde
     
  • Silviu
    Septembrie 7, 2015 la ora 14:22

    RUSINE RUSINE RUSINE. Nu pot sa cred ca sa pretat la asa ceva, sa coboare atit de jos. Urat din partea lui. Hai sa vedem acuma cine se bate pentru postul de primar. Oricum nu o sa ies la vot.

    Răspunde
     
  • Alin
    Septembrie 7, 2015 la ora 13:23

    Foarte bine! Bravo DNA!

    Răspunde
     
  • Cezar
    Septembrie 7, 2015 la ora 12:04

    Doctorul Oprescu(medic)…om batran cu metehnele grele ale unui sistem medical corupt. Ce putea sa devina el atunci cand ajungea cu mana in borcanul, pardon, butoiul cel mai mare cu miere? Mddaaa….ati ghicit!

    Răspunde
     
  • m
    Septembrie 7, 2015 la ora 11:54

    nu pot sa nu remarc ca Dl dr Oprescu provine dintr-un domeniu profund marcat de spaga, intr-atat incat suntem la un pas de legalizarea acestei spagi :). Format astfel, banuiesc ca a venit firesc si macanismul a fost perfectionat avand deja bazele riguros asezate. Probabil domnia sa spera intr-o legalizare a spagii si in Primarii dupa legalizarea celei din spitale, de aici poate necazul Domniei sale, inca putin si totul devenea legal 🙂

    Răspunde
     
  • Ioana Cojocaru
    Septembrie 7, 2015 la ora 11:48

    Problema ramane totusi una !De ce nu se schimba legea si toti cei care au averi ilicite sa le fie confiscate fara drept de apel ! Totul ! Ai luat 25000 spaga iti luam totul ! Cred ca este singura modalitate de a mai reduce din spagari ! Nici in acest caz nu sunt sigur ca va disparea aceasta rasa , dar macar se vor imputina substantial ! Altfel , procurarorii muncesc pe branci , astia fac cativa ani de puscarie si sunt oameni facuti pentru 5 vieti ! Si ei si copii, copiilor, copiilor lor ! Iar tara va ramane din ce in ce mai saraca ! E trist!

    Răspunde
     
    1. Noi
      Septembrie 7, 2015 la ora 13:08

      Cine sa schimbe legea doamna, ei, care ne mint, ne fura si ne jefuiesc țara de 25 de ani?
      Ei care trebuiau sa facă un parlament mai mic, ei care stau pe averi de milione de euro, ei care vor pensii speciale pentru dormit in banca?
      Pe aceste jigodii nu ii mai dezbăra nimeni decât o noua ordine mondiala. Sa vedeți la următoarele alegeri pe liste ce aranjamente or sa mai fie.
      Jale tovarăși cu țara asta, a intrat pe mana tălharilor cu un președinte surogat suntem mâncați.

      Răspunde
       
  • Stefan
    Septembrie 7, 2015 la ora 11:32

    Degeaba e prins daca in 2 ani maxim, sau mai putin, iese de la puscarie fara probleme. Banii ii raman si il doare undeva.

    Degeaba sunt prinsi daca primesc o judecata foarte putin aspra !

    Răspunde
     
  • Alexandru adrian
    Septembrie 7, 2015 la ora 11:22

    felicitari!din punctul meu de vedere ar trebui mult mai dur de atat , asta este realitatea in care ne aflam astazi si asa trebuie scrisă.Oricat de mult ai scrie si oricât de mult ai spune lucrurilor pe nume nu o sa se schimbe nimic in Romania sau cel putin in următori 20-30 de ani.

    Răspunde
     
  • risc asumat
    Septembrie 7, 2015 la ora 11:04

    De ce nu si-a dat demisia? De ce a luat spaga in continuare? Simplu! Pentru ca este un risc asumat. Doar noi nu pricepem, ei stiu foarte bine ce au de facut. Daca a mai avut ragaz 3 luni inseamna ca a mai adaugat ceva in conturi ca doar n-o sa fie primar degeaba (pe salariu). Ei stiu ca ii ia DNA-ul, stiu circul care urmeaza, stiu ca stau inchisi cateva luni, stiu ca nu dau nimic inapoi si apoi sunt curati cu datoria platita catre societate si liberi sa se bucure de conturile grase facute astfel. Este reteta clara. Voi nu stiti si faceti multa filozofie.

    Răspunde
     
  • Kristina
    Septembrie 7, 2015 la ora 10:21

    Ehei…
    sa nu exagerati cu patetismul in articolul despre iluminatul primar al capitalei.
    Pentru ca i-a venit si dumnealui randul:
    după modelul politicianului anchetat de DNA si televizat intens mai pe la toate posturile posibile.
    PUN PARIU CA SE VA LUPTA IN ARENA POLITICA CAT DE CURAND PENTRU ALT FOTOLIU MAI CONFORTABIL.
    Azii ii ia cu trambe si sulițe (aveti voi impresia ca el este afectat in vreun fel 🙂
    După o juma’de an cel mult iese din arestul la domiciliu sau din celula confortabila a detentiei ,mult mai structurat si restructurat „stimatul-politician din Romania”.

    Răspunde
     
    1. Kristina
      Septembrie 7, 2015 la ora 10:54

      corect: …surle si trîmbițe…

      Răspunde
       
  • alex
    Septembrie 7, 2015 la ora 10:20

    Fain articol.Cred ca a exprimat gandurile multora dintre noi. M-am ragasit in aceste randuri care exprima furia pentru lacomia uman insatibila. Sincer nu insteleg cum de nu se mai satura unii cand au tot ce le trebuie…Pana la Dumnezeu ii smereste DNA-ul….

    Răspunde
     
  • virgil
    Septembrie 7, 2015 la ora 09:43

    Ce-ti mai place Moise sa fi un mic D-zeu,acolo,pe tarlaua ta,eu te intreb,ce fel de zeu te crezi?Amesteti adevarul cu minciuna in proportii care-ti convin apoi livrezi produsul.Pe ce te bazezi cind afirmi ce afirmi?Si de ce te opresti la jumatatea drumului,tu esti un flacau istet si educat,incearca sa gasesti loc in gindurile tale si o solutie antispagari,vad ca stii sa indentifici hotii care-ti convin,dar noi,platitorii,ce ne facem cu ceilalti,de ce nu lansezi o campanie care sa devina isterie nationala ptr recuperarea furaciunilor.Nu cumva este mai convenabil doar sa marchezi hotul dorit si sa netezesti drumul ptr altul mai convenabil?Stim ca se fura in Romania,stim ca avem hoti,stim ca-s prinsi,stim si ca sint condamnati vezi doamne,ce nu stim este,noi,platitorii,cum recuperam furaciunea?Ma refer bani ptr buget,scoli,spitale,protectie sociala?

    Răspunde
     
    1. Dragos
      Septembrie 7, 2015 la ora 09:59

      Virgile nu e treaba lui Moise sa deschida ochii putorilor de romani ca sa-si dea seama cine-i fura ca-n codru. Un minim de bun simt iti spune ca TOTI politicienii indiferent de culoarea politica au furat, fura sau vor fura ceva intr-o mai mica sau mai mare masura la un moment dat. Ideea este cat de limita au la furashag. Taica Oprescu nu a avut si culege ce-a semanat. Cat despre recuperarea banilor furati nu e treaba lui Moise ci a ANAF si a procurorilor sa impuna sentintele date. Pana cand aia nu pun in aplicare sentintele poate Moise sa faca nu una ci vreo 15 campanii, ca tot degeaba.

      Răspunde
       
  • Doina
    Septembrie 7, 2015 la ora 09:30

    Este primul posibil condamnat ale carui carti ce vor fi scrise in inchisoare le voi citi cu siguranta, doar sa nu fie de specialitate medicala.
    M-a dezamagit…

    Răspunde
     
  • dan
    Septembrie 7, 2015 la ora 09:18

    Buna dimineata, cred ca orice „spagar” de genul asta are incredere in mecanismul pus la punct de el si in frica pe care o genereaza sistemul pe care l-a construit. Lucruri care au functionat foarte bine ani de zile. Oamenii de genul asta se uita in jurul lor si numai asta vad. Atunci, cum sa nu fie siguri ca nu se poate intimpla nimic? Pe de alta parte, Moise, sunt un om normal, care merge pe strada, fara conexiuni politice sau in politie. Si cu toate astea cum pot eu sa stiu si anchetatorii nu, despre: policlinica privata „de familie” din centrul Bucurestiului, cu super locatie in casa de patrimoniu. Despre bulevarde inchise pentru activitati care „au cistigat” bani de la primarie si 2-3 sponsori „obligati”, activitati la care nu participa nimeni, dar sunt organizate de mai tinarul, dar la fel de iubitor de bani, Oprescu junior. De banii invirtiti pe proiecte culturale cu acceptul lui Oprescu senior, bani care de ani de zile ating sume fabuloase.De sumele invirtite de ARCUB, CREART, etc, supape perfecte de spalat bani (trebuie sa se uite cineva cu lupa la bugetele reale?). Si tot asa…se aduna milioane din care isi trag partea grupuri infractionale adapostite sub pulpana de primar. Dupa o socoteala „in mare”, banii de care vorbim sunt milioane. De euro, nu lei.

    Răspunde
     
  • Radu
    Septembrie 7, 2015 la ora 09:11

    Scuze pt. intervenția pe lângă subiect, dar corect este începuseși, nu începusei.

    Consider că sunt mulți oameni care vă urmăresc, astfel că mi se pare importantă corectarea unei greșeli atunci când există riscul perpetuării ei.

    Răspunde
     
  • Constantin
    Septembrie 7, 2015 la ora 08:21

    „Pentru ca esti profesor universitar?_Ei, nu, ci pentru ca era fiu de securist! A fost protejat permanent de SRI (de catre persoane din interior) si a fost sigur ca nu i se va putea organiza niciodata un flagrant delict si nu vor putea fi stranse probe impotriva lui, pentru ca asta s-ar fi putut petrece doar cu ajutorul serviciilor. Este primul caz, dupa familia Basescu, dar cu diferente majore, cand un protejat al SRI este vizat de procurorii DNA. Este, dintr-o anumita perspectiva, un indiciu important ca sistemul kleptocratic este atacat de Justitie, iar SRI, din motive care deocamdata imi sunt neclare, desi exista dupa cum se stie mai multe curente in interiorul sau, incepe sa se indrepte impotriva celor din „nucleul” dur al coruptiei din Romania. Desigur, raman numeroase persoane pe care le consider inca intangibile, dar sentimentul ca Justitia incepe sa functioneze, este mai puternic decat in cazul condamnarii d-lui A Nastase. Dl S. Oprescu chiar era o „nuca tare” a coruptiei din Romania. Ar putea fi vorba tocmai despre un efect al unor conflicte intre curentele din SRI.

    Răspunde
     
  • ironmania
    Septembrie 7, 2015 la ora 07:53

    Alexandra, mama, de ce sa-i lasi liberi dupa ce le confisca averea? Ca sufera de claustrofobie? Sa nu-i punem iar primari? Esti blonda?

    Răspunde
     
  • Adrian Trică
    Septembrie 7, 2015 la ora 07:42

    Da, un comportament de pe urma căruia avem o satisfacție, un câștig, avem tendința de a-l întări și perfecționa. Obiectul nostru de studiu, Oprescu, a cunoscut obiceiul de a primi șpagă, de foarte tânăr, de pe vremea când era un medic debutant. Și da, satisfacția de pe urma primirii șpăgii în urma prestării unui serviciu medical, a acționat exact ca un drog, așa cum bine ai intuit și tu Moise…Oprescu, și ca el majoritatea celor puși să servească nevoile și interesul public, nu este altceva decât o persoană foarte asemănătoare cu un narcotic, alcoolic ori fumător…Problema la Oprescu, este că și-a dorit satisfacții dinspre zona de putere a vieții, disfuncțional. Ar fi putut să aleagă foarte bine să-și pună în valoare calitățile înființând o clinică privată, spre exemplu, sau un spital…Limitele lui sau vâzut în momentul în care a decis că este mai simplu să fure, decât să se riște în privat…Lecția de reținut din acest exemplu, spune că, orice pe lumea asta se plătește, mai devreme sau mai târziu. Și aici, îmi aduc aminte de tatăl meu, care, prin anii 80, îmi spunea să nu am încredere niciodată în comuniști…Adică, tatăl meu, în intimitatea lui, era cumva foarte convins că acel regim va dispărea cânva…Oprescu, și toți cei ca el, nu înțeleg asta. Din punct de vedere psihologic este explicabil: atunci când suntem în interiorul evenimentelor/emoțiilor/al procesului psihic, nu mai suntem deloc obiectivi…
    Toate cele bune!

    Răspunde
     
  • Alexandru
    Septembrie 7, 2015 la ora 07:04

    Acest om s-a nascut in spaga si cu spaga de gat va muri ! Si ca el, sunt sute de mii in colonia Romania !

    Răspunde
     
  • alexandra
    Septembrie 7, 2015 la ora 05:44

    Astia nu trebuie bagati la inchisoare. La astia trebuie sa li se ia toata averea si sa fie lasati liberi . asa am avea mai mult de….castigat decat sa stea bine ms cateva luni acolo . iti dai seama cate carti o sa scrie asta care e medic daca analfabetii aia au scris cate 4 ???????

    Răspunde
     
    1. Ionut
      Septembrie 7, 2015 la ora 12:23

      Sa fie lasati liber cu conditia de a preda in totalitate sumele de bani care s-au sustras, sume stabilite de anchetele DNA, iar ca pedeapsa confiscarea tuturor averilor detinute pana in momentul acesta ! O reabilitare in modul acesta este mult mai eficienta dupa parerea mea. Nu sunt de acord cu puscaria, fiindca in felul acesta nu se recupereaza nimic din banii sustrasi iar pe langa ei se adauga in continuare bani pentru intretinerea puscariei si a puscariasilor. Oprescu nu este un om care trebuie tinut dupa gratii. Si daca cineva imi va spune ca va continua sa fure, atunci se va repeta procedura de confiscare totala a averilor. Cred ca este cea mai buna varianta ! Puscaria trebuie folosita doar pentru cei violenti ! Restul trebuie pedepsiti in alte moduri. In rest respectata legea cu strictete. Legea este ca un program software. Trebuie completata constant cu legi noi, ca in programare, Oprescu se comporta ca un tester de program, a aratat deficientele programului (legii) in zona aceasta, aceste defecte trebuie reparate pentru a nu repeta aceleasi situatii.

      Răspunde
       
      1. Kristi
        Septembrie 7, 2015 la ora 14:54

        Bravo. Asta este cea mai buna solutie. Sa le ia suma x 10 sau x 100 sa le ia tot daca se poate. Cu o asa lege sint convins ca nimeni nu ar mai lua spaga.

        Răspunde
         
    2. Popescu
      Septembrie 8, 2015 la ora 11:37

      Alexandra, mama, nu te forta prea tare cu intelectul ! Cum adica sa li se ia banii si sa fie lasati in libertate ? Poate propui si interzicerea sexului pentru violatori, desigur in libertate.
      Ai vreo banuiala despre consecintele judiciare si fiscale ale unui astfel de comportament, in lumea civilizata, de preferinta mai anglosaxona daca se poate, ca in Italia a fost premier unul ca Berlusconi si le-a luat 10 ani sa-i dea o condamnare la misto. In mod normal te ingroapa definitiv si te lasa in curul gol pe tine si pe tot neamul tau pentru tot restul vietii. De dupa parnaie, vreau sa spun !

      Răspunde
       
  • alexandra
    Septembrie 7, 2015 la ora 05:39

    Bravo moise guran. Ca bine le mai spui . de ce nu mai faci tu avocatul diavolului ?

    Răspunde
     
  • jiji
    Septembrie 7, 2015 la ora 04:02

    Problema nu este hotia,hai sa nu ne mai imbatam cu apa,suntem si vom ramane cleptomani, marea problema este ca tot ce se face e de mantuiala si bataie de joc,la asemenea procente din spagi nu poti finaliza o lucrare de calitate.
    Toate dosarele penale si cativa anisori la pensiune sunt frectie,puscarie pe viata !!!
    asta trebuie, suntem un popor care nu stie decit de frica iar la asa pedepse ma inscriu si eu toata ziua

    Răspunde
     
  • Tudor
    Septembrie 7, 2015 la ora 01:40

    Si inca ceva, la cate zeci de milioane are prin diverse conturi acum, crezi ca o sa-l supere cativa ani (daca!) la racoare?

    Pana nu se apuca ANAF-ul sau cine e in masura sa recupereze prejudicii, o sa tot intre oameni la puscarie pentru milioane de euro. Cred ca 80% din populatia tarii ar alege sa faca puscarie cativa ani in schimbul a cateva milioane de euro.

    Răspunde
     
  • Stelian F
    Septembrie 7, 2015 la ora 01:38

    Oamenii astia se cred dumnezeu cand ajung sa se invete cu puterea. Cred ca este un defect al omului in general. De cele mai multe ori succesul este mult mai greu de gestionat decat infrangerea.

    Răspunde
     
  • Tudor
    Septembrie 7, 2015 la ora 01:37

    Subscriu unei opinii citite pe FB mai devreme: poate exista acelasi principiu ca in mafie, nu poti iesi din circuit prea usor. Daca iesi, iesi cu catuse, deci singura solutie e sa continui sa primesti (si sa dai mai departe).

    Răspunde
     
    1. Lucia
      Septembrie 7, 2015 la ora 09:32

      Am aceeasi parere cu Tudor, desi….omul s-a comportat pe parcursul ridicarii in catuse ca un tip initial sigur pe el, convins ca va veni salvarea, abia mai apoi derutat…Siguranta nu simti decat daca habar nu ai de unde iti vine lovitura, iar daca facea parte dintr-o retea prestabilita si-ar fi dat seaman din prima secunda ca plateste o iesire din front. Cu flagrantul nu prea ai ce sa interpretezi. Pui cascavalul in capcana si soricelul se prinde, simplu!Si e bine sa apreciem Am ajunge altfel sa promovam halucinati cultul victimizarii hotilor pe principiul „Vai, saracu, plateste politic vreo polita!”…

      Răspunde
       
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase