Ora de Business: joi, 18 aprilie 2013

Publicat la data de de Biziday

previziuni-economice

Emisiunea poate fi urmărită aici: http://www.tvrplus.ro/editie-ora-de-business-98953 precum și pe canalul BiziDay de pe YouTube.

This entry was posted in ÎNREGISTRĂRI. Bookmark the permalink.

Comentarii prin facebook

28 răspunsuri la Ora de Business: joi, 18 aprilie 2013

  • CuSandu
    Aprilie 20, 2013 la ora 04:10

    Larentiucat > asta este o bucatica din altceva dar care poate sa te intereseze. De ce intreb? Pentru ca asa ceva am descoperit si eu in Proiectul meu de Diploma – Studiul Geotehnic al Barajului de greutate/anrocamente de la Stinca – Costesti pe Prut. Am gasit ca infiltratia subterana se producea mai adinc decit cea considerata in proiectul de executie si deci injectiile cu lapte de ciment (voalul de impermeabilizare) trebuiau adincite. ISPH a verificat si a modificat. Ai aici un link, care probabil o sa-i placa si lui Laurentiu:
    http://ro.wikipedia.org/wiki/Hidrocentrala_Coste%C8%99ti-St%C3%A2nca

    Răspunde
     
  • CuSandu
    Aprilie 20, 2013 la ora 03:06

    Despre premiul lui Basescu, probabil ca a fost vorba de „primer”, iar daca n-ai stiut care e spelling-ul lui ESCHEC, am sa ti-l spun eu, este „set back” adica sezi la urma.

    Răspunde
     
  • cornel
    Aprilie 19, 2013 la ora 13:50

    Un articol, de citit:
    http://www.zf.ro/eveniment/tinerii-pot-depune-de-luni-planuri-de-afaceri-pentru-a-primi-finantare-de-10-000-euro-de-la-stat-10766962
    Daca e sa-mi dau si eu cu parerea cred ca acest program trebuie extins pentru tinerii de pana la 45 de ani, finantarea sa se faca prin fonduri UE, iar echipamentele cumparate cu cei 10.000 de EURO devin proprietatea firmei dupa 5 ani de activitate cu firma nou creata, conform cu celelalte conditii. Altfel, in caz de nefunctionare sau de faliment esti obligat sa inapoiezi cei 10000 de EURO.
    E numai o parere.

    Răspunde
     
    1. CuSandu
      Aprilie 20, 2013 la ora 22:14

      Domnul Cornel, Am citit programul cu atentie si cred ca e o gogorita.
      Deci 25 milioane Euro la 2,500 de intreprinzatori de pina la 35 ani – deci 10,000 Euro de fiecare. El trebuie sa faca dovada ca vine cu alti 10,000 Euro. Statul spune ca garanteaza cu 80% acei 10,000 Euro dati de el pina la limita de 80,000 Euro – adica 0.32% din 25 milioane (!!) Asta este garantie. Te conditioneaza sa nu ai mai mult de 4 angajati, dar te obliga sa ai cel putin 2 pe care sa nu-i platesti mai mult de salariul minim brut si din estimarilemele greu ajungi sa ai 300 Euro lunar pentru tine. Intr-o parte iti spune ca te ajuta sa achizitionezi terenul de care ai nevoie, iar mai tirziu iti cere sa vii cu dovada ca aiacest teren in proprietate sau cel putin cu chirie pentru 5 ani. Galanton, cum nu sunt de fapt, am mers cu aprecierea ca profitul anual va fi de 30% si l-am socotit din investitia initiala de 20,000 Euro, adica 6,000 Euro pe an, din care te obliga sa reinvestesti 3,000 Euro. Sugestii de afacere: francize, contabilitate, consultanta. Te ajuta sa-ti formezi si sa-ti pregatesti pesonalul, pe care daca nu mai poti sa-l pastrezi…ai dat banii degeaba. Pentru servicii de consultanta, daca ai nevoie, nu-ti permite sa treci de 10%, adica 2,000 Euro (pentru 5 ani). Si dupa tot balamucul asta, daca nu-ti merge (mare minune sa-ti mearga) mai dai si 10,000 Euro inapoi. Daca nu vrei sa investesti in nimic, adica ai totul acasa, nu-ti da nimic – ca trebuie sa cumperi totul nou. Asta este capcana, stii de ce? Atunci cind ii dai inapoi ii dai cu dobinda de care nu-ti spune nimic. A, am uitat, garantarea se faca in echivalentul in lei.

      Răspunde
       
  • cornel
    Aprilie 19, 2013 la ora 13:04

    Eu zic ca prognoza de crestere economica publicata, pentru anul 2013, este una prudenta si va fi lejer depasita daca se vor lua niste masuri simple dar necesare in economie. Mai ales ca pentru a realiza lucrul asta mai sunt si niste fonduri europene nefolosite.
    E numai o parere.

    Răspunde
     
  • cornel
    Aprilie 19, 2013 la ora 12:56 Răspunde
     
  • cornel
    Aprilie 19, 2013 la ora 12:53

    Moise, mi-a placut intr-o emisiune trecuta cand ai explicat factorul de multiplicare al valorii, in Romania si potentialul extraordinar ce poate genera o crestere economica foarte mare. Adica nu mai exporti materia prima din agricultura ci incerci sa o valorifici in produse ce includ valoare adaugata mare (vezi aici cazul cerealelor, fructelor, legumelor si altele, mai ales ca acestea pot fi catagolate ca fiind produse de o calitate foarte buna, la export, pentru ca nivelul de tratament aplicat acestora este relativ redus in Romania).
    Si mai zicea lumea ca nu exista solutii pentru a generea crestere economica, taxe si PIB, in Romania in 2013 si nu numai (vezi aici anul agricol 2013 care se pare ca va fi foarte bun).
    Lipseste sistemul de integrare, adica cel care produce valoare adaugata mare, din materia prima din agricultura in produsul finit care poate fi exportat fara probleme (Germania este o piata de traditie pentru exporturile din Romania si care e foarte corecta in a respecta termeni si conditii).
    O zi buna.

    Răspunde
     
  • Daniel
    Aprilie 19, 2013 la ora 10:47

    moise ai un stil necredincios: nu e vorba cum reactioneaza Dumnezeu pt ca nu este ca omul, sa-ti dea o palma cum ai vorbit prost, ci urma alege! dar cred ca ai uitat porunca: Sa nu iei numele Dumnezeului tau in desert”. e normal ca necredinciosul sa nu fie de acord, este normal ca este criza, mereu a fost criza, dar catedrala va fi utila si o investitie de viitor cum este si national arena pe care nu s-au facut sondaje! odata trebuia sa se faca si da, cu ajutor de la stat, care este dator sa ajute toate domenila, ca si Biserica varsa bani in bugetul statului! dar ce discutam pe seama banilor mereu, ci trebuie sa fim solidari cu cei care vor sau cu cei care o considera necesara! in catedrala patriarhala la sarbatori mari nu intra decat clerul si oficialitatile, iar oamenii nu mai au loc, stau afara!

    Răspunde
     
    1. cornel
      Aprilie 19, 2013 la ora 11:07

      Eu propun sa se faca o Catedrala de o dimensiune cel putin egala cu Casa Poporului. Altfel mi se pare ca Biserica este neglijata si nu i se recunoaste importanta, in Romania. Singura problema care apare sunt banii.
      E numai o parere.

      Răspunde
       
      1. Uta
        Aprilie 19, 2013 la ora 17:23

        Cornel! „e numai o parere „buna! Parerea!
        De ce ti se pare ca ar fi mai mica „Mantuirea neamului” decat Casa Poporului? Din cate se spune are peste 11 hectare si 110 metri inaltime, deci mai inalta decat casa poporului care are 86m. Deci care este megalomanul?

        Răspunde
         
    2. Uta
      Aprilie 19, 2013 la ora 17:51

      Daniel! daca sunteti patriarhul, atunci va adresez urmatoarele: Ce treaba are Dumnezeu cu Biserica?
      Care este legatura dintre constructii si Dumnezeu? Nu stiam ca Isus si apostolii sai i-au inchinat piramide si lacasyri de cult.
      Daca Dumnezeu, care este atotputernic, ar fi facut cladiri supramegalomane, si nu prin constrangerea, sau cointeresarea politicienilor sa contribuie cu bani din bugetele locale.
      Spuneti ca nu au loc credinciosii in biserica si de aceea vreti sa faceti una colosala! Nu mai puteti voi de credinciosi! Le luati banii de la gura, profitati de necazul omului cand ii moare cineva sa-i taxati psntru inmormantare si nu le ingropati mortii pentru ca nu au de unde platii, si spuneti povesti ca va pasa.
      Va pasa numai de interesele voastre,( nu ma refer aici la cei din sihastrie care sunt de admirat), nu aveti nimic uman in voi, va construiti imperiul credintei pe durerea si sangerarea poporului si va mira ca nu se diminueaza numarul credinciosilor?
      Rusine sa va fie, pangariti credinta seculara a neamului.
      Nu exista nimic care sa va lege de Dumnezeu, prin exemplul vostru mai degraba sunteti mesagerii diavolului nu ai lui Dumnezeu.
      Dar daca nu sunteti patriarhul Romaniei, atunci ma scuzati pentru cele adresata patriarhului Daniel.

      Răspunde
       
      1. cornel
        Aprilie 19, 2013 la ora 21:35

        Da’ multa benzina ati mai pus pe foc.

        Răspunde
         
      2. CuSandu
        Aprilie 19, 2013 la ora 23:07

        Draga Domnule Uta, ce este sigur este ca n-am sa va provoc niciodata la duel. In orice caz, aveti o intrebare pentru care raspunsul este cam lung, iar daca totusi doriti sa aflati este mai bine sa va documentati singur. Repet intrebarea dvs: „Ce treaba are Dumnezeu cu Biserica?
        Care este legatura dintre constructii si Dumnezeu?”, mi-am permis sa fac o egalitate intre Biserica si constructii, pe motivul ca inteleg, ca legatura dintre om si Dumnezeu se face prin credinta. Pentru inceput as propune sa mergem pe la altii care se pare ca au niste radacini mai vechi in ceea ce priveste cladirile de cult si puterea suprema.
        http://www.crestinortodox.ro/biserica-lume/templele-budiste-pagan-67562.html
        http://en.wikipedia.org/wiki/India
        http://en.wikipedia.org/wiki/Hindu_temple
        Pentru a intra in atmosfera a ceea ce voi spune la sfirsit (si nu este in link-urile de mai sus) , cred ca este potrivit sa amintesc ca primele asezari neolitice din sudul Asiei au fost datate cu 30,000 ani in urma. Primele vestigii urbane au fost dezvelite in westul Indiei, apartinind perioadei 2,500 – 1,900 BCE. Intre 230 BCE si 220 CE apar primele semen ale credintei budhiste. Odata cu atingerea nordului Indiei de catre Imperiul Roman: “The emerging urbanisation and the orthodoxies of this age also created the religious reform movements of Buddhism and Jainism”.
        Acuma nu am putut gasi, dar in tinerete am citit ca multi cercetatori, au reusit sa inteleaga (de la pustnicii Hindu, tare secretosi – dar voi reveni) ca in spatele formelor templelor/pagodelor Budhiste si Hindu se ascunde credinta ca extraterestri au fost pe Pamint – de aici asemanarea cu niste rachete in pozitia de lansare. Toate sunt deosebite, dar admira-le pe cele din orasul Pagan fondat in 849 de tibetani in Birmania, admira turnurile de granit ale templului Brihadeeswara construit la Thanjouru in 1010 CE si nemaipomenitul temple Hindu – Shiva din Indonezia.
        YOGA inseamna DIVIN, si in credinta budhista nimic nu se intimpla fara vointa atot-puternicului, fapt pentru care vointa intima a fiecaruia (care isi doreste ceva si nu si-a risipit dorinta prin vorbe) se uneste cu vointa atot-puternicului si ce ti-ai propus, iti va reusi. Pe romaneste se spune “nu vorbi inainte de a face ca-ti adduce ghinion”.
        Acuma ceva care se regaseste si in credinta ortodoxa. Hindhusii au ridicat temple in cinstea deferitilor zei, precum si zeului Kama (similar cu Eros). De la el se trage o invatatura, Kamasutra, adica “dorinta maxima”. Aceasta invatatura a fost culeasa intr-un fel de Tratat cuprinzind 64 de pozitii sexual, fiecare cu anumita semnificatie. A fost tradus pentru prima data in engleza in 1876. Dar abia in 1963 a devenit legala – adica n-a mai fost secreta. Sectia 377 din Codul Penal Indian pedepseste raportul sexual contra naturii. In Biblia ortodoxa se mentioneaza: “iubiti-va si inmultiti-va”. Curtezanele/prostituatele (in India – gheisha, in Japonia – oiran) sunt considerate artiste ale dansului si al muzicii.
        Revenind in Romania, putem observa din istorie (cel putin acest aspect nu a fost alterat de…timpuri) ca cei care au ridicat biserici, manastiri, au facut-o la timp de cumpana (inainte de razboi) sau la mare bucurie – totul, dupa cum ne explicam, ca o multumire, in slava fortei supreme care este acolo ca sa ajute. Fiecare a contribuit cu ce a avut, cu bani sau cu munca si cu dragostea la zidirea a ceia ce astazi numim Patrimoniu National.

        Răspunde
         
    3. CuSandu
      Aprilie 19, 2013 la ora 19:51

      La Washington DC mi-a placut mai mult cladirea Senatului decit Catedrala lor, chiar daca era poleita cu aur. Este ceva artificial si fara istorie. Cind o sa vin in Bucuresti o sa ma intereseze mai mult „Mintuirea Neamului” decit „Casa Poporului” (pe care de altfel de cite ori am fost in Bucuresti, n-am avut timp sa o vizitez).

      Răspunde
       
  • cornel
    Aprilie 19, 2013 la ora 09:42

    Am vazut la Stirile TVR o un comunicat de la Autoritatea din Energie, parca, ca se poate incerca o amanare a scumpirii pretului la gaze dar apar 2 probleme:
    1.-statul va incasa mai putini bani din taxe aferente pentru ca pretul la gaz ramane la un pret mai mic decat in cazul cand acest pret se va mari;
    2.-exista un calendar stabilit impreuna cu UE pentru liberalizarea/scumpirea pretului la gaze si ar fi un pic greu de modificat acest calendar sau de cerut o amanare de 1 an.
    Pai sunt sunt un pic socat si nedumerit. Prima explicatie e ceva de genul : Vara e cald si daca e vara nu e iarna. Sau „Vara nu-i ca iarna”.
    Acum am si eu o intrebare: „Cui ii foloseste ca statul sa incaseze mai multi bani prin marirea aberanta a pretului la gaze daca lucrul asta va genera falimentul unei buni parti a economiei romanesti si prin generarea acestui fenomen nu se vor mai incasa multe alte taxe si impozite pentru ca intregi ramuri economice vor da faliment si zeci de mii de locuri de munca vor disparea definitiv, ca si ramurile industriale respective (vezi aici marii consumatori industriali de gaze naturale)?”
    Si mai e inca un aspect care e cireasa de pe tortul acestei distrugeri economice programate, a Romaniei, adica – pretul de productie al gazului extras din Romania este foarte mic (vezi aici si aspectele legate de redeventele platite statului roman si salariile angajatilor romani) iar lucrul asta in loc sa te ajute semnificativ in economie si productia industriala el aproape nici nu se simte.
    E numai o parere.

    Răspunde
     
    1. CuSandu
      Aprilie 19, 2013 la ora 19:18

      Ca tot omul, daca pretul la gaz ramine mic, statul nu cred ca are de pierdut, ce economiseste consumatorul la plata gazului se duce pe cumparaturi. Iar despre ca UE doreste ca ce se produce ieftin in Romania sa se vinda scump, e ca si cum ar vrea sa ajute statul, dar de fapt loveste in popor, ce este mai important. Nemultumitii se duc la ei pentru nimic, iar ei pot veni la noi pentru totul.

      Răspunde
       
      1. cornel
        Aprilie 19, 2013 la ora 21:24

        Mi-a placut ultima fraza, care de fapt reprezinta o MARE realitate.

        Răspunde
         
  • Adrian D.
    Aprilie 19, 2013 la ora 03:46

    (tot ushor off-topic) – Dupa ce m-am distrat la maxim cu engleza de balta a dlui preshedinte Basescu (domn care shi-a cashtigat o paine vorbind engleza, care a trecut examene de engleza, care se converseaza in engleza cu liderii europei), shi am aflat ca, daca toata lumea primeshte prizes & awards, domnai sa primeshte „premiums” (care inseamna multe. De pilda, un pachet „premium”: de asigurari, dar numai „premii” nu…), am audiat glorios incheierea, afland ca „this is the ESHEC” (domnu’ basescu, how do you spell ESHEC in romglish, please?)…
    … m-am distrat shi mai taare cetind despre noua controversa iscata acum de curand.
    Ashadar, Carmen M. Reinhart
    Kenneth S. Rogoff, doi economishti de frunte care au profesat shi pe la FMI,au scris in 2010 un articol care explica daca ai datorie peste 90% ai scadere economica de nu te vezi (articolul, aici: http www nber org /papers/ w15639.pdf?new_window=1).
    No, articolul a devenit dogma shtiintzifica shi politica, shi a fundamentat politicile de austeritate shi disciplina fiscala etc etc Inclusiv Paul Ryan s-a apucat sa il invetze pe Obama economie, dandu-i cu articolul asta in cap (nu ca Obama nu ar trebui invatzat economie, dar nu de catre Paul Ryan. Shi, se pare, nu cu articolul asta… dr sa nu anticipam).
    No, shi vine un studentzash la master de la Amherst, Mss., shi se apuca sa ia la puricat articolul. Shi vede ca baza de date cobnstruita de aceshti doi mari savantzi cat casa de mari era aiuristica, shi ca, daca puneai datele pe bune, modelul propus de Reinhart & Rogoff nu mai ieshea.
    Mishto.
    La care aia doi savantzi: „da, datele folosite erau aiurite, da’ teoria pe care am fundamentat-o in baza lor e corecta”.
    What????
    No, asta mi s-a parut revelator pentru sustzinatorii infailibilelor politici ale IMF & cie: datele folosite sunt, evident aiurite, demonstratziile nu exista ori sunt vicioase sau viciate… dar teoria e buna, tzine frate. Aplciatzi-o.
    Daca ne uitam shi la rezultate, teoria da mereu gresh: dar, sigur, ea este buna.
    Coruptzia e de vina, sau Dumnezeu. Ori sfantul petru.. ori mama lui de ghinion de neshansa, ca nici de asta nu ne-a tzinut, da’ las ca data viitoare o sa tzina, ca teoria e buna…
    Shtirea de pe Reuters, aici:
    http://in.news.yahoo.com/student-took-eminent-economists-debt-issue-won-024813795–business.html
    In final, ma gandesc mereu cum vine dl Isarescu shi mormaie mereu chestii in pasareasca lui, shi lumea zice: ba, asta e om deshtept, shtie.
    ma intreb: daca s-o uita un studentzash de la Amherst peste „datele” dlui isarescu, oare ce-o mai ramane?
    Nu mare lucru, sunt convins, cum ne-o demonstreaza shi rezultatele politcilor sale shi ale prietenilor sai de la IMF, de vreo 20 de ani. da’ nu-i nimic,teoria e buna.
    Noi nu avem rezultate, dar avem viziune. ah, shi salarii. Da , salarii.
    PS cetiorea articolului asta e amuzanta rau. Alde reinhardt & rogoff pretind ca ei au habar cum arata GDP-ul US of A, de la 1791 la 2009.
    De la 1791, disent-ils, Monsieur le commissaire.
    Tot e bine ca nu au inceput de la 1492, data cand i-a gasit Columb. Ori de la data cand a ajuns Mayflower in America shi au coborat puritanii la sol.
    Cum DUMNEZEU sa ai pretentzia ca potzi calcula GDP-ul de la 1791 incoace??? In baza CAROR indicatori???
    PPS In alta ordine de idei, e foarte dragutz cum de a aparut TAMAN acum povestea asta cu eroarea lui Rogoff & cie, fiindca bottom line ar fi ca daca te imprumutzi peste 90% din PIB, o sa ai creshtere economica.
    Adica exact ce vrea Obama sa ii invetze pe republicani.
    A dracului coincidentza, shi al naibii dom’ mitica asta.

    Răspunde
     
    1. CuSandu
      Aprilie 19, 2013 la ora 19:21

      unde e postarea mea de aici, ca n-am spus nimic urit?

      Răspunde
       
      1. Adrian D.
        Aprilie 20, 2013 la ora 03:48

        „mashina” (i.e. – softul de control al) lui Moise o mai ia uneori razna, mai ales in week-end (au mai fost probleme, daca va amintitzi. a fost o seara cand nu a aparut niciun comentariu), iar comentariile care au mai mult de un link sunt automat trimise la moderare, pentru a evita spam-ul, banuiesc.

        Răspunde
         
  • Adrian D.
    Aprilie 19, 2013 la ora 03:09

    (ushor off-topic) – Maine, adica azi :), la ora 12 45, dl Georgios Papandreou, fostul prim-ministru al Greciei in perioada in care a inceput demantelarea tzarii sale de catre UE, va tzine o conferintza de presa la SNSPA, pe „teme de actualitate”.
    Personal, de mult timp voiam sa am ocazia sa ii pun cateva intrebari acestui domn, shi sa ma uit la fatza lui.
    Asha ca am sa incerc sa ajung, acolo, deshi nu shtiu sigur daca am sa pot.
    http://www.snspa.ro/p/george-a-papandreou-se-intalneste-cu-studentii-snspa
    Felicitarile, masa, shi dansul, dupa (inclusiv un Pepsi-Cola, de ce nu 🙂 ).

    Răspunde
     
    1. CuSandu
      Aprilie 19, 2013 la ora 17:27

      …eh, am intirziat sa-ti urez succes la greaca.

      Răspunde
       
      1. Adrian D.
        Aprilie 20, 2013 la ora 03:44

        nu am mai reushit sa ajung, dehsi mi-am dorit. am avut prea multe ostretze & efemerinde exact in jurul lui 12 – 13.
        [Norocul lui papandreou 🙂 , ca s-a putut duce calm la congresul PSD !
        🙂 ]
        In alta ordine de idei, mi se pare al naibii de revelator shi foarte ironic ca la congresul PSD, din totzi liderii social-democratzi europeni, s-au gasit sa-l aduca tocmai pe dl Papandreou.
        La urma urmei, shi dl Papandreou a cashtigat alegerile promitzand una shi a guvernat facand exact opusul, cu rezultate pentru care merita felicitat.
        25% shomaj, nu-i putzin lucru.
        Trebuie sa te straduieshti mult sa ajungi la o asemenea performantza.

        Răspunde
         
        1. CuSandu
          Aprilie 21, 2013 la ora 17:10

          Adrian, ai vazut ca baiatul s-a scolit prin tari dezvoltate. Sa fie asta o explicatie, ce a invatat acolo sa nu se potriveasca cu tara lui?

          Răspunde
           
  • Xulescu
    Aprilie 18, 2013 la ora 23:18

    Ma intreb daca exista o legatura intre previziunea slaba de crestere economica si amanare aderarii la zona euro…. visez la momentul in care Europa va invita Romania sa adere la euro si Romania va declara ca nu se simte inca pregatita… ca inca nu a rezolvat problema romilor, a emigrantilor care ii imbolnavesc pe englezi si mai ales a coruptiei….

    Răspunde
     
    1. CuSandu
      Aprilie 19, 2013 la ora 16:56

      …cum de nu m-am gindit la asta ca o posibilitate?

      Răspunde
       
  • Uta
    Aprilie 18, 2013 la ora 22:20

    @ Moise! Imi place ca ai curaj sa abordezi problemele spinoase, gen religie.
    Se simte ca ai vrea sa spui mult mai multe si clocotesti de indignare.
    Toti se tem de acest subiect, cei mai multi din ipocrizie, altii tocmai pentru ca stiu ca o atitudine deschisa le poate afecta imaginea.
    Are dreptate domnul Cornel, ca poate sa-ti fie daunator. Dupa cum cunosti clerul are o mare influenta asupra electoratului, influanta pe care politicienii o cunosc si de care se tem. De asemenea si prelatii isi cunosc posibilitatile si exploateaza atitudinea politicienilor, tragand diverse foloase. Cred ca ieri l-am auzit pe V.Ponta cum plangea cultele ca au suferit diverse pierderi.
    Pentru noi, e bine si ne bucuram de aceasta atitudine si de felul tau de a spune „lucrurilor pe nume” cu care sunt total de acord (sunt de acord si cu ce nu ai spus, dar ai vrut sa spui dar te-ai abtinut), dar nu vreau sa te afecteze aceste atitudini si cultele religioase sa faca presiuni asupra politicului si sa-ti scoata emisiunea, ar fi o pierdere prea mare. Sa-ti dau un exemplu (caz real):
    Prima data dupa ce a inceput campania pentru alegerile locale la nivelul unei resedinte de judet,un candidat, fost senator, a facut donatii episcopiei si diverselor biserici cu filmari de televiziune , tot tacamul.
    Acelasi personaj, care a castigat si alegerile si care dupa alegeri a mai donat niste fonduri pentru biserica, da data aceasta din bugetul local, s-a lansat in afaceri dupa anii 90, cu o publicatie porno, o revista cu povestiri erotice si imagini sugestive. Nu am nimic cu ei, dar genul acesta de politicieni pot face mult rau si sunt multi ipocriti politicieni.

    Răspunde
     
  • cornel
    Aprilie 18, 2013 la ora 21:04

    Moise, parerea mea e ca problemele legate de Biserica e bine sa le abordezi mai rar si aceastea trebuie sa fie abordate scurt si la obiect. Altfel nu faci decat sa-i invrajbesti pe unii in loc sa ii faci sa inteleaga ce trebuie sa inteleaga.
    E numai o parere.

    Răspunde
     
 
 
Adaugă comentariul
 
 

Emailul nu va fi făcut public. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Nume: *
Adresa de email: *
Pagină web
Comentariul*
 caractere rămase