De asemenea, compania, care deține și brandurile Alpine și Dacia, a înregistrat o marjă operațională de 7,6%, cea mai mare din istoria sa și aproape de ținta propusă pentru anul 2025. Renault a revenit astfel pe profit, după ce anul trecut a raportat o pierdere de 1,68 miliarde de euro. Totuși, pierderea din prima jumătate din 2022 a fost influențată de închiderea operațiunilor din Rusia, ca urmare a invadării Ucrainei.
Directorul general Luca de Meo a declarat într-un comunicat de presă că: “Aceste rezultate vin după eforturilor noastre continue de reducere a costurilor din ultimii trei ani și al strategiei noastre axate pe valoare, combinate cu primele beneficii ale unei ofensive de produse fără precedent”.
Precedentul record al marjei a fost stabilit în a doua jumătate a anului 2017, când aceasta s-a situat la 7%. Renault își propune să atingă o marjă de 8% până în 2025 și de 10% până în 2030.
Amintim că în primele șase luni Grupul Renault a vândut peste 1,1 milioane de autovehicule la nivel mondial, cu 13% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut.
Surse alternative: Reuters, Comunicatul Renault
Sursă Foto: Josefkubes | Dreamstime.com
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.