De asemenea, compania, care deține și brandurile Alpine și Dacia, a înregistrat o marjă operațională de 7,6%, cea mai mare din istoria sa și aproape de ținta propusă pentru anul 2025. Renault a revenit astfel pe profit, după ce anul trecut a raportat o pierdere de 1,68 miliarde de euro. Totuși, pierderea din prima jumătate din 2022 a fost influențată de închiderea operațiunilor din Rusia, ca urmare a invadării Ucrainei.

Directorul general Luca de Meo a declarat într-un comunicat de presă că: “Aceste rezultate vin după eforturilor noastre continue de reducere a costurilor din ultimii trei ani și al strategiei noastre axate pe valoare, combinate cu primele beneficii ale unei ofensive de produse fără precedent”.

Precedentul record al marjei a fost stabilit în a doua jumătate a anului 2017, când aceasta s-a situat la 7%. Renault își propune să atingă o marjă de 8% până în 2025 și de 10% până în 2030.


Amintim că în primele șase luni Grupul Renault a vândut peste 1,1 milioane de autovehicule la nivel mondial, cu 13% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut.

Surse alternative: Reuters, Comunicatul Renault

Sursă Foto: Josefkubes | Dreamstime.com

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday