Avansul important raportat de grupul auto francez în primele șase luni ale anului vine pe fondul reducerilor de costuri și popularitatea de care s-au bucurat noile modele ale companiei, precum SUV-ul Austral și Dacia Jogger hybrid. 

În perioada ianuarie – iunie 2023, Renault a vândut la nivel mondial peste 1,1 milioane de autovehicule, față de puțin peste un milion în aceeași perioadă din 2022 (+13%), când producătorul auto a fost afectat puternic de criza semiconductorilor și de renunțarea la piața din Rusia. În Europa, Grupul Renault a vândut cu 24% mai multe vehicule față de anul trecut.

Creșterea vine după o perioadă de patru ani consecutivi de scădere. În același timp, Alpine, marca sport a producătorului francez relansată în 2017, a vândut peste 1.800 de unități în prima jumătate a anului, cu 9% mai mult față de anul trecut, în mare parte datorită modelelor Alpine A110 San Remo 73 și Alpine A110 R Le Mans. 

Datele prezentate astăzi de Renault au fost revizuite, raportările inițiale de la începutul săptămânii indicând o creștere de 11% și peste 770 de mii de mașini vândute la nivel global. 

Sursa: Reuters

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday