Avansul important raportat de grupul auto francez în primele șase luni ale anului vine pe fondul reducerilor de costuri și popularitatea de care s-au bucurat noile modele ale companiei, precum SUV-ul Austral și Dacia Jogger hybrid.
În perioada ianuarie – iunie 2023, Renault a vândut la nivel mondial peste 1,1 milioane de autovehicule, față de puțin peste un milion în aceeași perioadă din 2022 (+13%), când producătorul auto a fost afectat puternic de criza semiconductorilor și de renunțarea la piața din Rusia. În Europa, Grupul Renault a vândut cu 24% mai multe vehicule față de anul trecut.
Creșterea vine după o perioadă de patru ani consecutivi de scădere. În același timp, Alpine, marca sport a producătorului francez relansată în 2017, a vândut peste 1.800 de unități în prima jumătate a anului, cu 9% mai mult față de anul trecut, în mare parte datorită modelelor Alpine A110 San Remo 73 și Alpine A110 R Le Mans.
Datele prezentate astăzi de Renault au fost revizuite, raportările inițiale de la începutul săptămânii indicând o creștere de 11% și peste 770 de mii de mașini vândute la nivel global.
Sursa: Reuters
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.