Încă ne confruntăm cu un flux de numerar negativ, din cauza scăderii cu aproximativ 50% a veniturilor din publicitate și a datoriilor. Trebuie să ajungem la un flux de numerar pozitiv înainte de a ne permite luxul de a face orice altceva, a scris Elon Musk pe Twitter.

Reuters explică faptul că situația reprezintă cel mai recent semn că măsurile agresive de reducere a costurilor adoptate de companie sub conducerea lui Elon Musk, care a cumpărat Twitter în luna octombrie a anului trecut, nu sunt suficiente pentru a genera un flux de numerar pozitiv. Totodată, mai scrie agenția britanică de presă, Musk dă subtil de înțeles că veniturile din publicitate ale Twitter nu s-au redresat atât de repede pe cât șeful Tesla a sugerat într-un interviu acordat BBC în luna aprilie, când preciza că majoritatea agențiilor de publicitate au revenit pe rețeaua de socializare.

După ce a concediat mii de angajați, Elon Musk preciza că a reușit astfel să reducă cheltuielile companiei la 1,5 miliarde de dolari, de la 4,5 miliarde de dolari preconizate pentru anul în curs. Miliardarul nu a oferit însă perioada de timp în care veniturile din publicitate s-au înjumătățit. Compania a fost criticată pentru modul în care moderează conținutul publicat de utilizatori, iar, astfel, multe agenții de publicitate nu doreau ca reclamele acestora să fie însoțite de conținut inadecvat. 

Linda Yaccarino, acum directorul general al Twitter (angajată de Elon Musk), a transmis că veniturile din publicitate sunt o prioritate pentru companie, chiar dacă încearcă în același timp să obțină mai mult de pe urma abonamentelor. Yaccarino a început să lucreze la Twitter la începutul lunii iunie.

Joi, Twitter a anunțat că va începe să-și plătească creatorii de conținut cu o parte din veniturile generate din reclame, după un model similar cu cel al YouTube. Mișcarea vine la câteva zile după lansarea platformei rivale Threads de către Meta.

Sursa: Reuters

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday