65 de ani de Zewa. De confort. De inovație. De încredere. De produse care au fost acolo când era nevoie de ele – în bucătărie, în baie, în momentele mici, zilnice, care chiar contează.
Zewa, unul dintre cele mai iubite branduri din categoria produselor din hârtie de uz casnic, aniversează 65 de ani de inovație și încredere. Cu această ocazie, Zewa a lansat în perioada 15 aprilie – 15 iunie 2025 campania promoțională „Câștigă premii retro!”, o inițiativă ce îmbină nostalgia stilului hippie cu angajamentul continuu pentru calitate excelentă și confort în viața de zi cu zi.
De la Mannheim la milioane de case – 65 de ani de Zewa
Povestea Zewa a început în 1960, odată cu instalarea primei linii de producție din Mannheim-Waldhof, Germania. De atunci, brandul a evoluat constant, fiind astăzi sinonim cu calitatea și inovația în categoria produselor din hârtie de uz casnic. Fie că vorbim despre hârtie igienică, șervețele sau prosoape de bucătărie, Zewa a fost mereu alături de consumatori, oferind soluții ce aduc un plus de confort în viața de zi cu zi.
„Pentru noi, acest moment reprezintă mai mult decât o aniversare. Este o oportunitate de a reflecta asupra călătoriei noastre și de a ne reconfirma angajamentul față de calitatea produselor oferite și încrederea pe care consumatorii o au în brandul Zewa. De-a lungul acestor 65 de ani, Zewa a evoluat împreună cu nevoile acestora, fiindu-le alături cu soluții inovatoare ce îmbunătățesc viața de zi cu zi și aduc un plus de confort”, Loredana Catană, Marketing Manager Consumer Tissue SE Europe Zewa.
„Hippie Birthday, Zewa!”
Zewa marchează cei 65 de ani printr-o campanie promoțională națională ce aduce în prim-plan un vibe hippie, nostalgic și plin de culoare. Campania aniversară „Câștigă premii retro!” transformă rafturile din retail într-o explozie de culoare și good vibes. Inspirată de spiritul liber al mișcării hippie, identitatea vizuală a campaniei mixează elemente inspirate din estetica anilor ’60-’70: flori, culori vibrante, simboluri ale libertății și optimismului. De la stickerele viu colorate de pe ambalajele produselor până la materialele promoționale din magazine și comunicarea online, Zewa creează o experiență coerentă și ușor recognoscibilă – o adevărată sărbătoare retro la nivel național.
Campania se desfășoară între 15 aprilie – 15 iunie 2025 în rețelele de retail modern, dar și în magazinele tradiționale. Pentru a participa, consumatorii trebuie să achiziționeze orice produs Zewa și să înscrie bonul sau factura pe zewa.ro.
Sunt puse în joc premii retro:
- Marele premiu: 1 Vespa care-ți aduce vibe-ul coastelor italiene direct în oraș
- Premii săptămânale: 9 frigidere Smeg pentru cei care vor să-și transforme bucătăria într-un decor de film
- Premii zilnice: 61 de aparate foto Polaroid pentru toți cei care cred că „în print” e mai cool decât în cloud
Campanie integrată cu vizibilitate națională
Campania aniversară Zewa beneficiază de un mix de comunicare 360°, gândit să maximizeze reach-ul și să creeze o experiență coerentă în toate punctele de contact cu consumatorii. În digital, mesajul retro este amplificat printr-o combinație de Meta și YouTube Ads, conținut creativ generat de influenceri, dar și activări tip giveaway care încurajează interacțiunea și participarea. În paralel, campania este susținută de un spot TV difuzat național, care duce vibe-ul hippie pe ecranele mari, în timp ce prezența in-store este consolidată prin plasări vizibile de produs și materiale promoționale tematice, ușor recognoscibile la raft. Rezultatul: o prezență integrată, cu aceeași energie retro în online, pe TV și la cumpărături.
Unul dintre pilonii principali ai campaniei este componenta de influencer marketing, dezvoltată pentru a aduce tema retro în zona digitală, într-un mod autentic și entertaining.
Mircea Bravo, Oana Moșneagu, Mariciu, Dragoș Buzzi și Alexandra Iosif s-au alăturat petrecerii retro și au transpus vibe-ul aniversar prin sketch-uri amuzante, vloguri relaxate și momente relatable ce au strâns aproximativ 3.3 milioane de vizualizări.
Video-urile campaniei au generat un val de vizibilitate în mediul digital, atingând până acum un public cumulat de peste 3.5 milioane de utilizatori și înregistrând peste 12.6 milioane de vizualizări pe principalele platforme – Meta, YouTube și TikTok. Distribuția strategică și mixul creativ de conținut au amplificat mesajul aniversar într-un mod relevant, vibrant și perfect aliniat cu spiritul retro al campaniei, obținând o frecvență medie ridicată și un nivel semnificativ de engagement din partea publicului țintă.
Brandul Zewa face parte din portofoliul companiei Essity, o companie internațională de top în domeniul igienei și sănătății care are ca scop îmbunătățirea stării de bine cu ajutorul produselor și serviciilor sale, esențiale pentru viața de zi cu zi.
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.