Rezultatul record de anul trecut vine în ciuda problemelor de livrare cauzate de noile reguli anti-poluare, scrie Reuters.

,,2019 va fi din nou un an plin de provocări enorme pentru brand. În afară de creșterea volumului, ne vom concentra și mai mult pe rentabilitatea noastră”, a declarat șeful secției operaționale, Ralf Brandstaetter.

VW a înregistrat o creștere de 0,2% anul trecut pe fondul vânzărilor din America de Sud, Statele Unite și Europa, compensând declinul din China și dificultățile înregistrate  ca urmare a introducerii standardelor privind emisiile de vehicule ușoare armonizate la nivel mondial (WTLP).

Compania a vândut aproximativ 50 de mii de mașini electrice și hibride, în creștere cu 13% față de 2017.

Rezultatele nu includ vânzările mărcilor Audi, Porsche, Skoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini și Seat, deținute de Volkswagen.

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday