• Grupul Renault a înregistrat venituri de 9 miliarde de euro în perioada iulie-septembrie, în scădere cu 13,4% comparativ cu anul trecut, în timp ce vânzările la nivel global au scăzut cu 22,3%, la 599 de mii de unități.
  • După primele nouă luni ale anului, Grupul Renault a avut venituri de 32,3 miliarde de euro, cu 12,3% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut.
  • Reînnoirea gamei Dacia este un succes, datorită celor două modele, Noul Sandero și Noul Duster. În al treilea trimestru, Sandero este cea mai vândută mașină din Europa, Duster este cel mai vândut SUV din Europa. Cele două modele sunt pe podiumul celor mai vândute vehicule către persoane fizice din Europa.
  • Brandul Renault a vândut 365.934 de vehicule la nivel mondial, în scădere cu 24,4% față de al treilea trimestru din 2020. În cele cinci țări europene principale (Franța, Germania, Spania, Italia și Marea Britanie), Renault a înregistrat creșteri ale vânzărilor pentru canalele cele mai rentabile.
  • Vânzările de vehicule utilitare ușoare la nivel mondial au crescut cu 1,4%, pe o piață în scădere cu 11,2%, datorită performanțelor înregistrate de modelele Master și Trafic.
  • Marca Dacia a vândut 138.375 de vehicule trimestrul trecut, în scădere cu 11,2%. Cu toate acestea, Dacia a înregistrat performanțe peste așteptări datorită succesului Noului Sandero, cel mai bine vândut vehicul în Europa în trimestrul al treilea și Noului Duster care este lider pe segmentul său în Europa în acest trimestru.
  • Dacia Spring, cel mai accesibil vehicul electric de pe piața europeană, a înregistrat peste 30 de mii de comenzi până acum.

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday