Vânzările Dacia la nivel global au crescut cu 10% în primele trei luni ale anului, față de aceeași perioadă din 2020. Rezultatul, impulsionat de popularitatea noului Sandero și de cererea pentru Duster.

În perioada ianuarie-martie, s-au vândut 121 de mii de vehicule marca Dacia, cu 10% mai multe față de același interval din anul trecut. Pentru Dacia Spring (model electric) s-au înregistrat deja zece mii de precomenzi, astfel că grupul Renault se așteaptă să fie ”un succes”. În România, Spring poate fi cumpărat în cadrul programului Rabla, care începe pe 26 aprilie.

Per total, în primul trimestru al anului numărul de unități vândute de Grupul Renault a crescut cu +1,1% până la 665 de mii, dar veniturile companiei au scăzut cu -1,1% până la 10 miliarde de euro.

În acest interval de timp, grupul a vândut aproape 43 de mii de mașini electrice sau hibrid (reprezentând 23% din piață) și se așteaptă ca numărul să crească în următoarele trei luni, când lansează trei modele noi.

Strict în România, în primul trimestru au fost înmatriculate 3.800 de autoturisme Dacia, lider în clasament, fiind urmate de cele 1.900 de unități Ford.

Comunicatul integral al Grupului Renault:

Comunicat Grup Renault

Folosim cookies