După ce Cristiano Ronaldo a îndepărtat sticlele de Coca-Cola aflate pe masă în fața sa la conferința de presă, gestul său a fost imitat apoi și de jucătorul italian Manuel Locatelli. Ulterior, francezul Paul Pogba, care este musulman și nu consumă alcool, a dat la o parte sticlele de Heineken, alt sponsor oficial al EURO 2020, deși sticlele din fața sa erau de bere fără alcool. Spre deosebire de Coca-Cola, ale cărei acțiuni au scăzut la bursă după gestul lui Ronaldo, acțiunile Heineken au crescut, compania câștigând în valoare peste 1 miliard de dolari.


Directorul turneului EURO 2020, Martin Kallen, a declarat că UEFA “a discutat cu echipele pe această temă. Veniturile sponsorilor sunt importante pentru campionat și pentru fotbalul european”, a spus Kallen, care a adăugat că regulile turneului cer conformitate cu contractele dintre UEFA și sponsori. Totuși, jucătorii cu restricții de natură religioasă nu vor fi nevoiți să aibă o sticlă în față. 

Managerul echipei Angliei, Gareth Southgate, a arătat că banii veniți din sponsorizări au un impact major asupra sportului, la orice nivel, în special al sporturilor pe gazon, unde este nevoie de multe investiții. 

Între timp, pentru alte echipe, situația a devenit o sursă de umor. Mijlocașul Scoției, John McGinn a spus ironic “Fără Cola?”, pentru că pe masa sa nu erau deloc sticle. Antrenorul Belgiei, Roberto Martinez, după victoria de 2-1 cu Danemarca, a declarat că echipa sa adoră băutura respectivă, având în vedere că sponsorul oficial al Federației Belgiene de Fotbal este chiar Coca-Cola.

Sursă alternativă: BBC

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday