Vânzările Toyota au scăzut în 2020 cu 11,3%, la un total 9,52 de milioane de mașini. Comparativ, Volkswagen a înregistrat o scădere de 15,2%, la un total de 9,3 milioane de vehicule vândute.

Industria auto a înregistrat per total o scădere a vânzărilor. Cumpărătorii nu au mai vizitat showroom-urile, iar uzinele auto au fost forțate să reducă sau să oprească producția.

Toyota a rezistat mai bine pandemiei față de alte companii auto, deoarece piața sa internă, Japonia și regiunea asiatică în general, au fost mai puțin afectate de pandemie. 

Toyota a profitat șide faptul că vânzările sale pe piaţa din China au crescut cu 10,9%. Totodată, grupul japonez a vândut 2,1 milioane automobile în SUA.

Pe măsură ce cererea de mașini revine, în special în China, Toyota, Volkswagen și alți producători auto se străduiesc să atingă cererea tot mai mare de mașini electrice. Toyota a spus că ponderea vehiculelor electrice pe care le-a vândut anul trecut a crescut la 23% din vânzările totale, de la 20% în 2019.

Sursa: Reuters 

Foto: Unsplash/Jessica Furtney

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday