Este cea mai mare sumă cheltuită pentru distribuirea mesajelor democraților. Reclamele vor fi difuzate de pe 29 septembrie până pe 3 noiembrie, care este ziua alegerilor, potrivit unui raport întocmit de Recode, pe baza firmei de monitorizare media Advertising Analytics.

Atât Donald Trump, cât și Partidul Republican care-l susține pentru un al doilea mandat de președinte, au acuzat constant platformele online că sunt părtinitoare, pentru că i-au marcat mesajele ca fiind înșelătoare. Totodată, în ultimul an, angajații Apple, Amazon sau Facebook care au ales să doneze pentru campania lui Joe Biden, candidatul democraților, au adunat 4,8 milioane de dolari, de 20 de ori mai mult decât colegii lor care au ales să dea bani pentru campania lui Trump.

Din septembrie și până în prezent, în fondul creat de miliardari, Dustin Moskovitz, cofondatorul Facebook, a vărsat 22 de milioane de dolari. Fondatorul Twilio (platformă de comunicații cloud) și soția sa au dat 6 milioane, iar Eric Schmidt, fost director general al Google, 750 de mii de dolari. Future Forward, asociația care administrează banii, anunță că va raporta toate sumele către Comisia Electorală Federală.

Au fost create peste o sută de spoturi publicitare diferite, dintre care zece au fost deja difuzate pe TV.

Sursa: BusinessInsider

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday