În ciuda creșterii fulminante din ultima perioadă, unii analiști consideră că Spotify nu mai poate fi oprit din a deveni destinația nr. 1 în domeniul podcasturilor. Ei consideră că firma suedeză este ceea ce Netflix a reprezentat pentru filmele on-line, Facebook pentru rețelele sociale sau Amazon pentru vânzările pe internet. “Devine rapid un monopol în industria muzicală” a comentat Justin Spitter de la RiskHedge pentru MarketWatch.

Fondat în 2006, Spotify se apropie de 300 de milioane de utilizatori la nivel mondial, dintre care 130 de milioane plătesc abonament. Veniturile companiei din abonamente au scăzut în timpul pandemiei, dar au dat semne revenire imediat după aceea.

Sursa: MarketWatch

 

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday