,,Compania TAROM anunţă remedierea problemei în sistemul de control al plecărilor, de către partenerul nostru SITA. Operaţiunile de procesare a pasagerilor au fost reluateDin cauzele nefuncţionării sistemului gestionat de SITA, calculele iniţiale ale TAROM raportează întârzieri ale curselor între 1 oră şi 2 ore şi 30 de minute, depinzând de numărul de pasageri care trebuie să fie procesaţi”, transmite Tarom.

,,Operațiunile de Check-In și Boarding sunt suspendate până la rezolvarea problemelor care fac sistemul SITA nefuncțional. Compania TAROM le oferă pasagerilor care se află în aceste momente în tranzit asistență la sol, în conformitate cu normele internaționale. Până la repunerea în funcțiune a sistemului global SITA, orice compania aeriană care operează în acest sistem nu va putea verifica eligibilitatea pasagerilor, nu va putea înregistra pasagerii sau bagajele acestora” a precizat inițial Tarom într-un comunicat de presă.

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday