Netflix a încheiat trimestrul cu 208 milioane de utilizatori la nivel global, sub așteptările companiei, care spera să aibă 210 milioane. Încetinirea a fost determinată în special de ieșirea din carantină a numeroase zone din SUA, în martie. Față de aceeași perioadă a anului trecut, cele patru milioane de utilizatori noi reprezintă o scădere drastică de la cele 16 milioane din primele luni ale pandemiei, când restricțiile de circulație i-au determinat pe oameni să stea în casă.

Reprezentanții platformei spun că se așteaptă ca și al doilea trimestru să încetinească numărul utilizatorilor noi. De altfel, Netflix se așteaptă la “o plafonare” a audienței în America de Nord, unde are cei mai mulți utilizatori. “Credem că numărul de abonamente plătite a scăzut și din cauza unui număr mai mic de producții din prima jumătate a anului, datorat amânării filmărilor”, au susținut cei de la Netflix. În tot anul 2020, Netflix a înregistrat 37 de milioane de noi abonați. 

Fiind, încă, cea mai mare platformă de streaming, încasările Netflix au crescut cu 24% în primul trimestru, ajungând la 7.2 miliarde de dolari. Astfel, costurile de operare și cele de sponsorizare a producțiilor de filme și seriale sunt acoperite în totalitate de companie, pentru prima dată în istoria acesteia.

Provocarea rămâne menținerea poziției fruntașe în clasamentul platformelor cu abonamente, printre care se mai numără și Disney, HBO, Apple și AT&T. Producătorii Netflix au încercat să își asigure locul prin anunțarea unor sezoane noi din seriale de succes precum Sex Education și The Witcher. Compania se așteaptă să investească 17 miliarde de dolari anul acesta pentru realizarea serialelor și a filmelor.

Sursă: Financial Times

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday