Compania a anunțat că planul pentru următorii zece ani este să reducă cu 75% emisiile de gaze cu efect de seră în cadrul propriilor operațiuni de producție, și să-și determine furnizorii să-și reducă emisiile cu cel puțin 40%.

De asemenea, spune că va folosi surse de energie regenerabilă în birourile sale, va reduce numărul călătoriilor cu avionul în interes de afaceri și va folosi PET-uri reciclate pentru ambalarea băuturilor. În luna noiembrie, producătorul și-a reinventat sticlele de doi litri, pentru a fi mai ușor de manevrat și mai prietenoase cu mediul (conțin cu 24% mai puțin plastic).

Acțiuni similare a anunțat și Coca-Cola, care până în 2030 intenționează să reducă cu un sfert procentul emisiilor generate pe întreg lanțul de aprovizionare.

În 2020, Coca-Cola a fost declarată compania care a generat cele mai multe deșeuri din plastic, urmată de PepsiCo, conform auditului făcut în cadrul mișcării #breakfreefromplastic, susținută de Greenpeace.

Surse alternative: Reuters, Raport Breakfreefromplastic.

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday