Squid Game a atins numărul record de 11 milioane de fani, devenind astfel cel mai popular serial al nostru la lansare”, a scris Netflix într-un mesaj pe Twitter.

Serialul, care are deocamdată doar nouă episoade, este despre o competiție în care oameni din toate clasele sociale se întrec în jocuri ale copilăriei, în încercarea de a câștiga un premiu în valoare de 38 de milioane de dolari. 

Luna trecută, unul dintre fondatorii Netflix declara că platforma de streaming este surprinsă de popularitatea noului serial coreean: “Nu ne așteptam la asta, în termeni de popularitate la nivel global

Netflix a precizat anterior că va investi aproximativ 500 milioane de dolari în producția de seriale și filme sud-coreene, în acest an.

Sursa: Reuters

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday