Cifrele în scădere vin pe măsură ce concurența pe piața de streaming a crescut, restricțiile impuse odată cu pandemia s-au redus (în intervalul iunie-septembrie), iar competițiile sportive au revenit. Totuși, în primele nouă luni a înregistrat mai mulți abonați noi decât în tot anul 2019.

Astfel, compania a adăugat 2,2 milioane de abonați plătiți la nivel global în al treilea trimestru, mult sub previziunile Wall Street de 3,4 milioane și sub propriile prognoze. Pentru comparație, compania a raportat un trimestru de succes la începutul pandemiei, adăugând 15,8 milioane de clienți noi din ianuarie până în martie.

Câștigurile pe acțiune au ajuns, de asemenea, sub așteptările analiștilor, la 1,74 de dolari, iar marți, acțiunile Netflix au scăzut cu aproape 6 procente. Netflix a avertizat totuși investitorii că acea creștere bruscă a numărului de abonați va dispărea în a doua jumătate a anului, pe măsură ce restricțiile COVID-19 se vor relaxa. 

Serviciul de streaming a încheiat al treilea trimestru cu 195,2 milioane de clienți, atrăgând în primele nouă luni ale anului mai mulți abonați decât în tot anul trecut. Ross Benes, analist la eMarketer, crede că în viitor, creșterea veniturilor companiei va proveni probabil din creșterea prețurilor. 

Netflix plănuiește organizarea unui „eveniment” de două zile care va permite utilizatorilor din India care nu folosesc platforma să o acceseze gratuit. Anterior, Netflix a oprit sistemul de perioade „free trial”, spunând atunci că se concentrează pe alte promoții pentru abonați.

Surse: Reuters, The Verge

Foto: Unsplash/Mollie Sivaram

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday