McDonald’s Corp. realizează cea mai mare achiziție din ultimii 20 de ani. Lanțul de restaurante a cumpărat o companie de tehnologie, pentru a-şi personaliza meniurile în încercare de a se adapta la era digitală, potrivit Bloomberg.

McDonald’s va cheltui peste 300 milioane dolari pentru a cumpăra Dynamic Yield Ltd., potrivit unei persoane familiarizate cu această situație. Cu noua tehnologie, restaurantele McDonald’s pot să varieze afișarea articolelor de pe panourile electronice, în funcție de factori cum ar fi vremea – mai multă cafea în zilele reci și McFlurries în zilele fierbinți, de exemplu – și ora sau preferințele regionale. Meniurile vor sugera, de asemenea, elemente suplimentare clienților.

Începând cu anul 2015, directorul executiv Steve Easterbrook, în încercarea de a digitaliza compania, a introdus chioșcurile de tip self-order, panourile digitale de meniuri și livrarea, pentru a stimula vânzările și a ajuta McDonald’s să se evidențieze față de rivali. Cum McDonald’s rareori efectuează achiziții, Dynamic Yield demonstrează dorința companiei de a utiliza tehnologia pentru a crește vânzările într-o industrie extrem de competitivă.

Acțiunile McDonald’s au crescut cu 1,7%, ajungând marți la 188,88 dolari, cea mai mare valoare din ultimele două luni.

 

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday