• Cele două mașinării, construite la o fabrică din Germania, vor săpa până la adâncimea de 80 de metri sub pământ și vor funcționa aproape non-stop timp de trei ani, pentru a realiza tunelul.
  • Aceasta este prima fază a proiectului și va lega Londra de Birmingham, pe o lungime de 249 de kilometri, dintr-un total de 530 de kilometri, cât va avea cu tot cu faza a doua, când calea ferată de mare viteză va lua forma de Y, legând Manchester și Leeds de Birmingham și Londra, unde se leagă de HS1 (108 Km), calea ferată de mare viteză care trece în Franța prin tunelul de sub Marea Mânecii.
  • Pe HS2, trenul va circula cu viteze de până la 360 de Km/h.
  • Deși se vorbește de el de aproape un deceniu, proiectul este abia la început, iar planurile sale au fost revizuite în februarie, din cauza criticilor privind imactul asupra mediului.
  • Estimate acum zece ani la 30.9 miliarde de lire sterline, costurile proiectului au fost revizuite la 56,6 miliarde în 2015 și la aproape 90 de miliarde în 2019. Ambele faze ale proiectului ar trebui să fie gata până în 2040

Sursa: BBC

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday