Compania-mamă Meta Platforms a anunțat astăzi că Instagram își va extinde serviciile de comerț electronic prin intermediul mesajelor (DM) către micile magazine online din aplicație.  

Astfel, utilizatorii vor trebui doar să contacteze pagina care vinde produsele dorite, să precizeze detalii legate de comandă sau să ceară personalizarea acesteia și să o plaseze în timpul conversației din chat, explică Meta.

Clienții vor putea, de asemenea, să urmărească comanda și să adreseze magazinului orice alte întrebări suplimentare, la rândul lor companiile fiind autorizate să creeze cereri de plată și să le încaseze prin utilizarea noului serviciu Meta Pay.

Meta și-a asigurat utilizatorii că vor putea face tranzacții cu încredere, deoarece plățile vor fi securizate. La începutul anului 2020, gigantul rețelelor sociale a lansat prima inițiativă legată de comerțul electronic, sub forma funcției Shops, ca o modalitate prin care oamenii să poată găsi și achiziționa produse prin Facebook și Instagram.

Surse: Meta, Reuters.

Sursă foto: Meta

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday