Instagram a anunțat că va folosi informațiile pentru a se asigura că oferă experiențele potrivite grupului de vârstă potrivit, pentru a restricționa opțiunile de direcționare a publicității pentru publicul cu vârsta sub 18 ani și pentru a afișa reclame relevante. Modificările vor afecta doar utilizatorii Instagram care nu și-au distribuit anterior ziua de naștere în aplicație.

Aplicația va afișa mai multe mesaje de tip pop-up în care va cere utilizatorilor data nașterii, iar dacă vor fi ignorate, pentru a putea utiliza aplicația în continuare, utilizatorii trebuie să fie de acord cu noile reglementări. Instagram a adăugat că este conștient că unii utilizatori ar putea introduce o dată falsă de naștere și a precizat că lucrează la dezvoltarea unei noi tehnologii, bazată pe inteligența artificială, care să abordeze astfel de situații.

De asemenea, pentru vizualizarea anumitor postări ascunse de ecrane de avertizare, aplicația va solicita introducerea datei de naștere. 

Luna trecută, compania a anunțat că va crea implicit cont privat persoanelor sub 16 ani, atunci când se vor alătura platformei.

Sursa: Reuters.

Sursa foto: Blog Instagram.

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday