Directorii Hyundai și-au detaliat viziunea într-un briefing de presă la Salonul anual de electronice de consum din Las Vegas. Compania prevede un viitor interactiv și parțial virtual pe care-l numește “metamobilitate”, în care o varietate de dispozitive robotice interacționează cu oamenii pentru a oferi o gamă largă de servicii, de la transportul individual automat, la controlul de la distanță al roboților din “fabrici inteligente”. Conceptul este legat de așa-numitul “metavers” și se referă la o lume virtuală pe care oamenii o pot accesa prin internet, folosind realitatea virtuală sau realitatea augmentată.

Hyundai a oferit câteva exemple referitoare la cum ar putea lega metaverse-ul de lumea reală: 

– interiorul unui vehicul poate fi transformat într-un spațiu de lucru sau într-o cameră de divertisment care include o platformă de jocuri video 3D; 

– o fabrică inteligentă în care oamenii controlează de acasă roboții care interacționează cu mașinile și produsele din interiorul fabricii; 

– dispozitive automate de transport personal pentru persoanele cu dizabilități sau persoanele care doresc să mențină distanța socială în timpul călătoriilor.

Pentru a putea pune în practică aceste proiecte, producătorul auto a spus că va construi un ecosistem de mobilitate, care va lega platforme robotice modulare pentru a efectua diferite servicii.

Sursa: Reuters

Foto: Dreamstime.com/ Melpomenem 

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday