Căpitanul Portugaliei a mutat două sticle de Coca-Cola (sponsor al competiției) de pe masă, înlocuindu-le cu una de apă plata: ”Beți apă!”, a spus Ronaldo. El este un susținător al alimentației sănătoase, iar cu câteva luni în urmă și-a exprimat nemulțumirea legată de faptul că fiul său în vârstă de 10 ani bea Coca Cola: ”Să vedem dacă fiul meu va deveni mare jucător. Momentan nu e. Bea cola și mănâncă mereu cartofi prăjiți, știe că nu sunt de acord, dar tot o face”.

După gestul lui Ronaldo prețul acțiunilor Coca-Cola a scăzut de la 56,10 dolari la 55,22 de dolari (1,6%), iar valoarea de piață a Coca-Cola a pierdut 4 miliarde de dolari, de la 242 miliarde dolari la 238 miliarde dolari.

Coca-Cola a răspuns gestului făcut de fotbalist printr-o declarație în care spune că ”toată lumea are dreptul de avea propriile preferințe de băutură, cu gusturi și nevoi” diferite.

Un purtător de cuvânt al Euro 2020 a ținut să precizeze că ”jucătorilor li se oferă apă, alături de Coca-Cola și Coca-Cola Zero Zahăr, la sosirea la conferințele de presă.”

Sursă alternativă: The Guardian

 

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday