Căpitanul Portugaliei a mutat două sticle de Coca-Cola (sponsor al competiției) de pe masă, înlocuindu-le cu una de apă plata: ”Beți apă!”, a spus Ronaldo. El este un susținător al alimentației sănătoase, iar cu câteva luni în urmă și-a exprimat nemulțumirea legată de faptul că fiul său în vârstă de 10 ani bea Coca Cola: ”Să vedem dacă fiul meu va deveni mare jucător. Momentan nu e. Bea cola și mănâncă mereu cartofi prăjiți, știe că nu sunt de acord, dar tot o face”.
După gestul lui Ronaldo prețul acțiunilor Coca-Cola a scăzut de la 56,10 dolari la 55,22 de dolari (1,6%), iar valoarea de piață a Coca-Cola a pierdut 4 miliarde de dolari, de la 242 miliarde dolari la 238 miliarde dolari.
Coca-Cola a răspuns gestului făcut de fotbalist printr-o declarație în care spune că ”toată lumea are dreptul de avea propriile preferințe de băutură, cu gusturi și nevoi” diferite.
Un purtător de cuvânt al Euro 2020 a ținut să precizeze că ”jucătorilor li se oferă apă, alături de Coca-Cola și Coca-Cola Zero Zahăr, la sosirea la conferințele de presă.”
Sursă alternativă: The Guardian
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.