Constructorul german a explicat că după 2024 va continua să producă modelul clasic i4 la Munchen, însă nu și motoarele cu combustie internă, a căror producție o va muta în Austria și Marea Britanie.

Compania a investit 200 de milioane de euro pentru a asambla modelul electric pe aceeași linie cu cea a modelelor hibrid sau cu combustie internă, la vechea uzină din Munchen ridicată acum aproape o sută de ani. O linie de producție similară urmează să fie dată în folosință și la Dingolfing (tot în Bavaria), unde este produs BMW iX.

În scopul extinderii gamei de autovehicule “verzi”, BMW și-a propus ca până în 2023 jumătate din unitățile produse în facilitatea din Munchen să fie electrice sau hibrid. Totodată, și-a asumat ca până în 2030, cel puțin jumătate dintre unitățile vândute să fie alimentate cu combustibil “verde”.

Surse alternative: Reuters, Comunicat BMW.

Sursa foto: BMW.

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday