Citat de CNN News, Mark Zuckerberg a precizat: „Extindem politicile noastre pentru a interzice ideile potrivit cărora persoanele dintr-o anumită rasă, etnie, naționalitate, religie, castă, orientare sexuală, identitate de gen sau statut de imigrare reprezintă o amenințare pentru siguranță, sănătatea, chiar supraviețuire. Le extindem pentru a proteja mai bine aceste categorii de persoane”.

Anunțul vine pe fondul strategiei mai multor branduri de a nu-și mai plasa reclamele pe platformele Facebook. Reunite sub campania „Stop Hate for Profit”, The North Face, Patagonia sau Ben and Jerry’s acuză grupul că facilitează propagarea discursului urii.

Acțiunile Facebook s-au depreciat puternic, vineri, după ce producătorul de bunuri de consum Unilever și-a retras publicitatea până „cel puțin la finalul anului”.

Surse alternative: CNN News, BBC News

 

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday