Compania a inclus datele în cel de-al șaselea Raport de Aplicare a Standardelor Comunitare, pe care l-a introdus în 2018, și menționează că a folosit instrumente, echipe și tehnologii pentru a preveni ca dezinformarea să se răspândească pe aplicațiile sale și pentru a proteja oamenii împotriva acestui tip de conținut. 

Facebook spune că s-a bazat mai mult pe tehnologii pentru revizuirea conținutului în lunile aprilie, mai și iunie, deoarece a avut mai puțini angajați la birou din cauza pandemiei COVID-19.

Cea mai mare companie de socializare din lume a eliminat aproximativ 22,5 milioane de postări conținând discursuri de ură în al doilea trimestru, de la 9,6 milioane în primul trimestru. De asemenea, a șters 8,7 milioane de postări conectate la organizații extremiste, comparativ cu 6,3 milioane în perioada anterioară.

Sursă: Reuters

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday