Moving lumbar was removed only in front passenger seat of 3/Y (obv not there in rear seats). Logs showed almost no usage. Not worth cost/mass for everyone when almost never used.
Prices increasing due to major supply chain price pressure industry-wide. Raw materials especially.
— Elon Musk (@elonmusk) May 31, 2021
“Prețurile cresc din cauza presiunilor pe lanțul de aprovizionare la nivel de industrie. Materiile prime în special sunt afectate”, a spus Musk, ca răspuns la postarea pe Twitter a unui client care se plângea de creșterea prețurilor pentru mașinile Tesla, dar și de decizia producătorului auto de a elimina opțiuni ale mașinilor, precum scaunele cu suport.
Musk a precizat că această opțiune a scaunelor a fost eliminată doar din scaunul șoferului și doar pentru Modelul Y, specificând că acea funcție nu este aproape niciodată folosită și nu merită costurile. În aprilie a fost a cincea majorare a prețului de pornire pentru Model 3 și Model Y, din ultimele luni, conform Reuters.
În timpul unei conferințe de luna trecută, Elon Musk spunea că, la acea dată, compania sa a trecut prin “una dintre cele mai dificile provocări în ceea ce privește lanțul de aprovizionare”, făcând referire la criza globală de cipuri care a afectat numeroși producători de automobile. Elon Musk a precizat atunci că Tesla “a ieșit, în cea mai mare parte, din acel impas”. Totuși, Tesla a produs peste 180 de mii de mașini în primul trimestru al anului și a livrat 184 de mii de unități, peste estimările analiștilor. Rezultatele sunt aproape duble față de cele din perioada similară a anului trecut.
Sursa: Reuters
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.