Disney+ a anunțat că are 161 de milioane de abonați la finalul primului trimestru din anul fiscal 2023, cu 2,4 milioane mai puțini decât în ultimul trimestru al anului fiscal 2022. Este pentru prima dată când serviciul de streaming a raportat pierderi de abonați, în cei trei ani de la lansare.

Aceste rezultate pun la îndoială obiectivul companiei de a atinge un număr de peste 215 milioane de abonați până în 2024. Pierderile au fost cauzate de creșterea prețurilor abonamentelor, cel standard fără reclame fiind de 11 dolari, iar cel cu reclame opt dolari. Analiștii financiari așteptau o pierdere de abonați chiar mai mare.

În urma acestor rezultate, Disney a decis să disponibilizeze 7.000 de angajați pentru a tăia costurile cu 5.5 miliarde de dolari, și a face ca serviciul de streaming să fie profitabil pentru companie. Concedierile reprezintă aproximativ 3.6% din forța de muncă la nivel global.

Cu toate aceste, celelalte servicii de streaming ale companiei, Hulu și ESPN+, au avut creșteri în acest trimestru, câștigând 800 de mii și respectiv 600 de mii de abonați. Compania Disney a raportat venituri totale de 23,5 miliarde de dolari în trimestrul respectiv, față de 20,1 miliarde în ultimul trimestru din anul fiscal 2022.

Surse alternative: Reuters, Techcrunch

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday