Dacia își schimbă sigla. Toate modelele produse începând de mâine vor purta noua identitate vizuală a companiei, adoptată încă de vara trecută. A fost folosită inițial în spoturi publicitare și în showroom-uri.

“Modelele cu noua identitate vizuală pot fi comandate începând din 16 iunie. Primele livrări sunt prevăzute la finele anului 2022”, au transmis reprezentanții Dacia.

Noua emblemă se numește “Dacia Link”, iar constructorul spune că logotipul și culorile reflectă spiritul esențial al mărcii. În comunicatul de presă se amintește că noul logo și toate elementele aferente au fost adoptate în vara anului trecut, moment din care au început să fie folosite pe canalele de comunicare și în showroom-uri.

Dacia mai arată că “Integrarea noii sigle a condus la modificarea calandrului, ale cărui elemente distinctive, cu un contur evoluat, adoptă culoarea albă. Compusă din literele D şi C stilizate, legate între ele asemenea elementelor unui lanț, noua emblemă evocă în acelaşi timp robustețe şi simplitate”.

Compania explică faptul că sigla este prezentă pe jante, pe partea din spate a tuturor modelelor și pe volan: “Introducerea noii identități este însoțită de apariția noii nuanțe „Gris Mégalithe”, pe barele de pavilion, pe scuturile de protecţie faţă şi spate, precum şi pe carcasele oglinzilor retrovizoare ale modelelor Sandero Stepway, Spring şi Duster”.

Sursa foto: Dacia.

Folosim cookies