Comisia demarează investigația în urma unor plângeri ale Organizației Europene a Consumatorilor (BEUC), care reunește asociațiile naționale de consumatori din statele UE. BEUC a contabilizat mii de plângeri în acest sens, doar până la jumătatea anului trecut.

“Ne așteptăm ca operatorii să informeze consumatorii cu privire la drepturile lor, când un zbor este anulat. Trebuie să se asigure că toți pasagerii care vor o rambursare o și primesc”, a declarat comisarul european Didier Reynders.

Autoritățile europene nu au numit niciun operator de zbor, dar urmăresc să afle de la acestea cum informează clienții despre dreptul la despăgubiri și în ce manieră soluționează cererile de rambursare. 

Este cunoscut faptul că anul trecut, din cauza pandemiei, s-a întâmplat ca mii de zboruri să fie anulate, multe dintre ele cu doar câteva ore înaintea decolării.

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday