Compania Kentucky Fried Chicken (KFC) va schimba designul restaurantelor clasice, favorizând conceptul de drive-thru și limitarea contactului fizic între persoane. KFC anunță  astfel două designuri noi, bazate pe livrare la domiciliu sau pick-up. Deși aceste sisteme existau și în trecut răspândândirea rapidă a coronavirusului a accelerat procesul: “Avem nevoie de un design modern”, a anunțat KFC. 

Unul dintre proiecte se bazează pe o suprafață de mai puțini metri pătrați, ideal pentru zone cu proprietăți imobiliare mai scumpe. Chipotle Mexican Grill și Starbucks au propus recent un design similar. 

Celălalt proiect propus favorizează conceptul drive-thru, care a însemnat 60% din veniturile companiei în al treilea trimestru al acestui an. Planul prevede încă o linie suplimentară de drive-thru, dedicată comenzilor făcute de pe telefonul mobil. Acest proiect include și un spațiu tip terasă.

Unele restaurante vor avea locuri de parcare împărțite pe categorii precum: clienți care comandă prin aplicația KFC sau alte aplicații de servire, șoferii Uber Eats, DoorDash sau Postmates. 

Noile restaurante vor apărea pe parcursul anului viitor în West Palm Beach, Indianapolis și Kentucky. 

Sursa: CNN