Sense Cosmetics ia parte la cea de-a 7-a ediţie a evenimentului iMapp, cel mai mare eveniment de new media art din România, care are loc astăzi, în Piaţa Consituţiei din Bucureşti. Participanţii pot testa săpunul lichid pentru mâini Honey & Melon, cu efect catifelant. De asemenea, Sense Cosmetics asigură igienizarea mâinilor participanţilor la eveniment cu dezinfectantul Sense.
“Inovaţia, alături de respectul pentru oameni şi natură, stă la baza procesului de creaţie a gamei noastre de produse. Asocierea cu iMapp, cel mai mare eveniment de new art din România, face parte din misiunea pe care ne-o asumăm, de a promova şi cultiva inovaţia atât în business-ul nostru, cât şi mai departe, în rândul comunităţii din care facem parte”, spune Andrei Severin, CEO CAHM Europe.
Gama de produse Sense
Săpunul SENSE CATIFELANT Honey & Melon are peste 99.3% ingrediente naturale și o picătură de parfum intens. Acesta are o formulă foarte concentrată, căreia i-a fost adăugată vitamina E și Brontide pentru a crea o barieră naturală pentru protejarea pielii.
Săpunul SENSE PROTECTOR cu Acid Lactic, testat bactericid, are peste 99.3% ingrediente naturale și o picătură de parfum intens. Acesta are PH-ul 4 și este un produs blând cu pielea, dar extrem de eficient. Acidul lactic ajută la reglarea acidității, este delicat și înmoaie cheratina din piele, îmbunătățind capacitatea acesteia de a-și menține caracteristicile naturale. Parfumul exotic iși păstrează intensitatea o perioadă îndelungată după utilizare.
Săpunurile Sense – Inspired by Nature – sunt deosebit de performante, cu ambalaj din plante, cu un conținut cu peste 99,3% ingrediente naturale, fară conservanți. Mai mult decât atât, acestea sunt foarte concentrate și necesită o singură apăsare de pompiță pentru o spălare eficentă. Nu lasă pielea lipicioasă și cantitatea de 330 ml este peste media produselor comercializate în aceeaşi categorie de preț.
În curând, compania va completa gama de săpunuri lichide Sense – Inspired by Nature cu recipientul de 800 ml și un refill de 1 L.
Procesul de creație a produselor Sense
La baza procesului de creație a noii game de produse Sense – Inspired by Nature pentru retail stă respectul pentru oameni și natură. De aceea, toate produsele lansate au scopul de a îmbunătăţi viaţa consumatorului şi, în acelaşi timp, a avea un impact pozitiv asupra mediului înconjurator.
Laboratorul de cercetare al companiei a lucrat peste 8 luni la rețetele noilor produse propunând pentru piața de retail rețete ce pot fi mai degrabă comparate cu cele ale produselor din categoria dermatocosmetice.
Testele au fost exigente și au fost realizate atât pe grupuri interne, cât și externe. Toate pentru ca în piață să ajungă cea mai bună variantă a unui produs 100% românesc care să poată concura la nivel internațional.
Viitorul adus în prezent
Compoziția produselor nu a fost singurul element diferențiator adus de producătorul român al gamei de produse Sense. Pentru intensificarea planului de a proteja atât consumatorii, cât și planeta, CAHM a ales pentru gama Sense – Inspired by Nature ambalaje BioPet. În acest fel se închide cercul pentru o producție cu un impact redus asupra mediului, produsele fiind nu doar eficiente, ci și performante din punct de vedere social și ecologic.
Design diferit
“Designul pe care îl propunem este total diferit față de ceea ce se găsește în acest moment în rafturile retailerilor și vine ca urmare a unei tendințe acceptate în Europa de Vest de câțiva ani, care a devenit un mod de viață în țările nordice”, declară Andrei Severin.
Succesul gamei Sense – Inspired by Nature a fost transpus în cele peste 35 de milioane de unități vândute. Acesta, împreună cu un studiu de piață în ceea ce privește preferințele de achiziție ale consumatorilor români, a fost concretizat într-o viziune îmbunătățită. Având valori esențiale de a fi autentic, excepțional, inovator și implicat, Brandul Sense – Inspired by Nature a fost condus într-o direcție de dezvoltare ce pune accentul pe responsabilitatea corporativă. Aceasta se învârte în jurul credinței că inovația este catalizatorul schimbărilor pozitive.
CAHM Europe
Brandurile Sense- Inspired by Nature fac parte din portofoliul companiei CAHM Europe, liderul de piaţă national în cosmetice hoteliere, cu o cotă de piaţă de peste 40%, dar care are în plan extinderea prezenţei pe piaţa de retail. De asemenea, compania are în plan lansarea unor produse noi, sustenabile, în tendință cu opțiunile consumatorilor. Pentru protejarea planetei și a clienților săi, compania CAHM are în plan folosirea BioPet-ului pentru ambalaje și dezvoltarea unor produse cu 99,3% ingrediente de origine naturală.
Compania CAHM Europe a fost creată în 2009 din dorința de a face o schimbare pozitivă pe piața produselor cosmetice hoteliere din România. De atunci planul de dezvoltare s-a ramificat, însă obiectivul principal a rămas dezvoltarea unei afaceri puternice și durabile, bazată pe satisfacția clienților și partenerilor noștri, precum și pe protejarea Planetei și creșterea sustenabilității.
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.