Banca Transilvania anunță noi măsuri de susținere a clienților în contextul pandemiei de coronavirus. Banca va derula un program propriu, pe lângă cel prevăzut de Ordonanța de urgență, prin același mecanism, și pentru clienții care nu se încadrează în mod expres în prevederile actului normativ și care nu au restanțe mai vechi de 1 martie.

Totodată, anunță că nu va percepe dobânzi la dobânzile capitalizate ca urmare a suspendării ratelor în baza Ordonanței nici pentru creditele de nevoi personale.

Măsurile Băncii Transilvania pentru clienții persoane fizice:

  • BT oferă clienților afectați posibilitatea amânării ratelor pentru maxim 9 luni, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2020.
  • Perioada de creditare va fi prelungită cu o perioadă egală cu durata suspendării obligațiilor de plată.
  • Pentru creditele cu garanții imobiliare, dobânda acumulată în perioada de amânare va fi recuperată în maxim 60 de luni, iar suma astfel acumulată nu va fi purtătoare de dobândă, conform Ordonanței de urgență.
  • Pentru creditele de nevoi personale, dobânzile acumulate vor fi reeșalonate până la finalul noii maturități – prelungite – a creditului, BT alegând ca și pentru aceste sume să aplice o rată a dobânzii egală cu 0%. Măsura este suplimentară cerințelor legale aprobate de către Stat.
  • În plus, banca va derula în paralel și un program propriu, prin același mecanism, și pentru clienții care nu se încadrează în mod expres în prevederile OUG și care nu au restanțe mai vechi de 1 martie a.c., dar nu le-au putut achita din cauza că au fost afectați de actualul context. De asemenea, banca menține perioada de grație oferită la cardurile de credit, până la 25 mai a.c., așa cum a fost anunțat în 14 martie a.c.

Pentru a beneficia de aceste măsuri, clienții trebuie să depună o solicitare în decurs de cel mult 45 de zile de la data intrării în vigoare a Ordonanței de Urgență (30 martie), adică până în 14 mai. Clienții băncii care au apelat deja la o forma de susținere BT, pot să solicite amânarea în baza Ordonanței, caz în care li se va sista facilitatea curentă și vor fi înrolați în noul program cu data noii cereri.

Clienții pot pot solicita amânarea ratelor pe siteul BT, prin aplicația BT Visual Help sau telefonic, mai precizează banca în comunicat. Clienții vor primi un un răspuns în maxim 15 zile de la data transmiterii solicitării.

 

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday