Compania Națională “Poșta Română” transmite că a pus la dispoziția salariaților toate posibilitățile financiare ale Companiei pentru evitarea conflictului colectiv de muncă. Compania a solicitat medierea, dar reprezentanții SLPR au refuzat acest lucru, fiind negocieri intense încă de la finalul anului trecut între “Poșta Română” și SLPR.

Poșta Română susține că “escaladarea conflictului de muncă este una artificială“, fiind luate toate măsurile pentru depășirea acestuia. 

Asigurăm pe cei peste 2 milioane de pensionari care primesc drepturile sociale prin intermediul Companiei Naționale <<Poșta Română>> că nu va exista nicio persoană care să nu își primească drepturile în termen, în luna aprilie! Toate drepturile sociale vor fi livrate la timp, până pe 15 APRILIE, așa cum ne-am asumat angajamentul!“, conform Poșta Română. 

Compania a menționat, de asemenea, că peste 80% dintre salariați își va îndeplini atribuțiile de serviciu cu profesionalism și doar 20% din angajați au aderat, în scris, la grevă. 

“Vreau să îi asigur, în primul rând, pe toți cei peste 2 milioane de pensionari care primesc drepturile sociale prin intermediul Companiei Naționale <<Poșta Română<< că nu va exista nicio persoană care să nu își primească drepturile în termen, în luna aprilie! Toate pensiile vor fi distribuite la timp, până la 15 aprilie, așa cum ne-am angajat până acum! Informațiile cu privire la afectarea populației sunt false și sunt transmise cu rea-credință!”, a declarat Valentin Ștefan, directorul general al Poștei Române.

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday