Prin intermediul serviciului de CHAT contribuabilii pot beneficia de asistență în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituțional. În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceștia sunt rugați să apeleze la celelalte modalități de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF”, a transmis Agenția Națională de Administrare Fiscală.

Noul serviciu electronic va fi disponibil începând de săptămâna viitoare (22 noiembrie), pe site-ul www.anaf.ro. Serviciul se va afla totuși în fază de testare până la sfârșitul anului și poate fi accesat la următorul link: 

https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/contact/call_center

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday