În acest fel, capacitatea de pasageri transportați va crește, în medie, cu 30 de locuri pentru aeronavele A350, până la un total de 406 sau 410 locuri (în funcție de serie). Spre comparație, un Boeing 777X poate transporta 406 persoane.
Potrivit Airbus, noua configurație oferă o eficiență mai bună și poate genera venituri mai mari pentru operatorii, care vor putea vinde mai multe bilete. Spațiul în interiorul cabinei a fost mărit cu aproape zece centimetri, prin subțierea pereților laterali. Francezii au adoptat recent un nou standard de producție, pentru îmbunătățirea performanței, a eficienței și reducerea greutății aeronavelor.
Totuși, Airbus a reușit să adauge încă un scaun pe rând într-o configurație de mare densitate și mai lipsită de confort. Analiștii au criticat compania europeană pentru că nu respectă standardele industriei de aproximativ 43 de centimetri lățime a scaunelor. Scaunele aeronavelor A350-900 au o lățime de aproximativ 40 de centimetri.
“În timp ce densitatea este întotdeauna binevenită, mai ales într-o perioadă de prețuri record la combustibil, probabil însă că acest lucru ar fi trebuit să fie făcut acum aproximativ șase sau șapte ani”, a declarat Richard Aboulafia, directorul companiei de consultanță AeroDynamic Advisory, argumentând că această schimbare nu este revoluționară.
În primele nouă luni ale anului, Airbus a livrat 374 de aeronave cu fuzelaj îngust, inclusiv din familia A220 și A320, dintr-un total de 437 de avioane vândute.
Sursa: Business Insider
Sursa foto: aircraft.airbus.com
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.