Platforma de streaming a adăugat 8,28 milioane de abonați la nivel global în al patrulea trimestru al anului trecut, cu aproape 100 de mii peste așteptările analiștilor. Cu toate acestea, numărul este mai mic comparativ cu al patrulea trimestru din 2020, când compania a reușit să adune 8,5 milioane de abonați.  

În ceea ce privește previziunile pentru primele trei luni din 2022, Netflix spune că se așteaptă la un surplus de 2,5 milioane de abonați plătiți la nivel global, mult sub valoarea atinsă în primul trimestru din 2020, când aproximativ patru milioane de persoane și-au creat un cont plătit pe platformă. 

Înainte de trimestrul patru al anului trecut, Netflix și analiștii anticipau o creștere mare a numărului de abonați spre sfârșitul anului trecut, când platforma de streaming a lansat noi seriale și filme. În ultimele trei luni din 2021, Netflix a lansat mai multe titluri populare, precum “Emily in Paris”, “Don’t Look Up”, “Red Notice” și “You”.

Potrivit companiei, cifrele în scădere vin pe măsură ce concurența pe piața de streaming a crescut, deși în trecut Netflix a transmis că activitatea altor companii, precum Apple și Disney, nu va afecta semnificativ creșterea numărului de abonați plătiți.

Netflix și-a atins la finalul anului trecut ținta în ceea ce privește veniturile, obținând 7.71 miliarde de dolari. Platforma de streaming spune că plănuiește o listă de noi conținuturi, mai ponderate, în primul trimestru, iar primele mari titluri vor fi programate pentru debut în luna martie.

Surse alternative: Reuters, CNBC 

 

 

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday