Meta arată că modificarea va fi valabilă doar pentru utilizatorii MetaAI, însă și cei care nu o folosesc vor fi notificați cu privire la modificări, începând cu 7 octombrie, și nu vor avea opțiunea de a se dezabona. Și până acum Meta se folosea de interacțiunile utilizatoriilor cu conținutul pentru a oferi sugestii personalizate, noutatea de acum fiind integrarea inteligenței artificiale în acest proces. 

Datele colectate de Meta includ toate interacțiunile utilizatorilor cu funcțiile de inteligență artificială, fie prin voce, fie prin text. Astfel, pe lângă datele care sunt deja colectate, Meta va prelua și informații despre aprecieri și conturile pe care un utilizator le urmărește. Toate acestea pentru a personaliza recomandările de conținut și reclamele, inclusiv videoclipurile de tipul reels. De exemplu, unui utilizator care vorbește despre drumeții cu Meta AI i s-ar putea afișa ulterior grupuri de drumeții, actualizări ale traseelor ​​prietenilor sau reclame la încălțăminte de drumeție.

În ciuda aceste modificări, Meta susține că atunci când oamenii poartă conversații cu MetaAI despre subiecte sensibile, precum opiniile religioase, orientarea sexuală, opiniile politice, sănătatea, originea rasială sau etnică, informațiile nu vor fi folosite pentru a primi reclame sau recomandări de conținut. Meta subliniază că scopul acestei modificări este de a îmbunătăți experiența utilizatorilor.

Despre data de la care această actualizare va fi disponibilă, Meta subliniază că lansarea va începe în majoritatea regiunilor pe 16 decembrie și se va extinde în timp, însă nu și în Uniunea Europeană, Marea Britanie și Coreea de Sud.

Sursă alternativă: Reuters

Foto: Inkdropcreative1 | Dreamstime.com

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday